Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg registrerte at min store helt George W. Bush har en klar politisk prioritering for tiden. Først skal han ta Saddam, og deretter skal han sørge for at homofile ikke får praktisere. May God continue to bless America! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Så Bush skal altså ta Saddam utenfor ekteskapet?? :o fysjom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Så Bush skal altså ta Saddam utenfor ekteskapet?? :o fysjom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Så Bush skal altså ta Saddam utenfor ekteskapet?? :o fysjom... Ja, jeg var også litt i tvil da jeg hørte han hadde sagt "I want his sorry ass right now" - men det finnes vl ingen andre rimelige tolkninger av slike utsagn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 May the Holy God bless Bush and his blessed opinions! La oss passe oss litt, så vi ikke tillegger resten av USA's befolkning de samme skrullete prioriteringene som denne mannen, da. Jeg blir mildt sagt perpleks hvis han sitter som president etter neste valgrunde (når er den?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 PUH! Endelig fikk han tatt opp noe viktig. Vi må for GUDS SKYLD passe på at det ikke oppmuntres til mer kjærlighet i verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, jeg var også litt i tvil da jeg hørte han hadde sagt "I want his sorry ass right now" - men det finnes vl ingen andre rimelige tolkninger av slike utsagn... Alle skal nå alltid ta Bush og tillegge han masse skumle motiver... Kanskje han bare prøver å gjøre verden til et bedre sted ved å muntre opp Saddams sorry ass?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 :o Fikk plutselig et mentalt bilde av Bush og Saddam syngende på den klassiske Sit on my face and tell me that you love me :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 :o Fikk plutselig et mentalt bilde av Bush og Saddam syngende på den klassiske Sit on my face and tell me that you love me :o Og Blair med et litt ...eeeh.... nedtrykt.... ansiktsuttrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. august 2003 #10 Del Skrevet 1. august 2003 PUH! Endelig fikk han tatt opp noe viktig. Vi må for GUDS SKYLD passe på at det ikke oppmuntres til mer kjærlighet i verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. august 2003 #11 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg blir mildt sagt perpleks hvis han sitter som president etter neste valgrunde (når er den?) Tenke tenke.. Fikk ikke Bush jobben som tidlig julepresang av broren i 2000? (julepresang - fra moores bok, hehe) Det er jo i november valget er, og han inntar jobben...uhm..1.jan? og han var pres 11.sept.2001, relativt fersk da han fikk den krisen deisende i fanget. Så da blir det election 2004. Jeg synes jeg så noe et sted om at de skal kjøre igang promo-kampanjer for fullt 11.sept 04, på treårsdagen for å knytte patriotisme og Bush tett sammen og få hjertene til å banke ekstra.. utspekulerte fjols sier jeg, som skal melke enhver situasjon for alt det er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. august 2003 #12 Del Skrevet 1. august 2003 Meningsmålingene påstår at hvis det hadde vært valg akkurat nå så hadde han blitt gjenvalgt. Grøss og gru! Hva tenker de med? :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. august 2003 #13 Del Skrevet 1. august 2003 Meningsmålingene påstår at hvis det hadde vært valg akkurat nå så hadde han blitt gjenvalgt. Grøss og gru! Hva tenker de med? :o :o Ja hva tenker de med. Det er en skremmende tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. august 2003 #14 Del Skrevet 2. august 2003 Han har jo et par andre hjertesaker også da. At "nei til homofilt ekteskap" er en, er vel ikke så rart. Der har han jo paven, som overhode for den katolske kirken med seg - og det er mange velgere, det. Det finnes vel kanskje et og annet annet kirkesomfunn som mener det samme = enda flere velgere. Og så har du jo forslagene til nye passlover, der skalletypen skal skrives inn i passet. DET bygger på "god", gammel rasehygienisk tro. Langskaller, kortskaller og andre typer - inn i passet med beskrivelsen. Så blir det enklere å plukke ut treeorister - for de har selvfølgeelig raseskalle som er lette å beskrive. Hitler var innom den teorien - om en rases overlegenhet, og kalleform som bevis for intelligens og om en person er til å stole på eller ikke. Det er godt han Georg har noen slående valgkampsaker, er det ikke???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #15 Del Skrevet 2. august 2003 PUH! Endelig fikk han tatt opp noe viktig. Vi må for GUDS SKYLD passe på at det ikke oppmuntres til mer kjærlighet i verden!! Åja...det kunne jo kommet noe positivt ut av situasjonen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå