Mette Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 I går kveld klarte jeg det store, skulle ned og hente noe klær i vaksekjelleren, glemte å slå på lyset, og trynte ned trappa. :oops: Så her sitter jeg, med en fot jeg nesten ikke kan trø på, og har tusen ting å gjøre før vi reiser i morgen tidlig. Dette måtte jo bare hende meg, har gledet meg i et halvt år nå.For første gang siden vi fikk barn skal vi ha en ferie uke alene. Håper at hevelsen gir seg fort, ser ikke fram til mange timer i fly, med en slik dunkende fot. :cry: Uansett gleder og gruer meg til en uke alene.Gruer meg forde jeg ikke har vært vekke fra barna så lenge før, gleder meg til å nyte late dager med mannen, spise god mat, elske når vi har lyst osv, osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 I den grad det er noen trøst så nevner jeg at det er mulig å praktisere heterofili også med et hovent og vondt ben. Ha uansett både god bedring og en deilig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 ...og så kom jeg plutselig på at uhellet kanskje kunne kobles opp mot den ellers så geniale signaturen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Næmmen stakkars deg da! Skikkelig uheldig da..... Men d går nok rimelig fort over hvis d bare er forstuelse og ikke brudd! God bedring og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Huff da, god bedring til deg og god ferie :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 God bedring Remyline hilsen Atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2003 Tusen takk for hilsner, føler meg litt bedre allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Stakkar deg!!! :o Men Trøffel har et godt poeng; heterofili kan praktiseres også med vond fot... God bedring!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 1. august 2003 I den grad det er noen trøst så nevner jeg at det er mulig å praktisere heterofili også med et hovent og vondt ben. Ha uansett både god bedring og en deilig ferie! Takk, og vær ikke redd, man klarer det man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2003 ...og så kom jeg plutselig på at uhellet kanskje kunne kobles opp mot den ellers så geniale signaturen din... Nei, det hadde ingen ting med min anspendte gange, eller remyen (cognac) denne gangen, bare lille meg, i helt andre tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. august 2003 #11 Del Skrevet 1. august 2003 Uff da Remyline, men dere får nok en kjempeferie likevel. Deilig å bare være dere to litt eller hva? Du må hilsen mannen i huset og fra meg å si god tur. God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #12 Del Skrevet 1. august 2003 God bedring Remyline!!! Håper du får en fin tur likevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. august 2003 #13 Del Skrevet 1. august 2003 HA en kjempe god tur Remyline.. Håper hevelsen går ned og at dere koser dere på ferie.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå