Gå til innhold

Stakkars meg............

Mette

Anbefalte innlegg

I går kveld klarte jeg det store, skulle ned og hente noe klær i vaksekjelleren, glemte å slå på lyset, og trynte ned trappa. :oops:

Så her sitter jeg, med en fot jeg nesten ikke kan trø på, og har tusen ting å gjøre før vi reiser i morgen tidlig.

Dette måtte jo bare hende meg, har gledet meg i et halvt år nå.For første gang siden vi fikk barn skal vi ha en ferie uke alene. Håper at hevelsen gir seg fort, ser ikke fram til mange timer i fly, med en slik dunkende fot. :cry:

Uansett gleder og gruer meg til en uke alene.Gruer meg forde jeg ikke har vært vekke fra barna så lenge før, gleder meg til å nyte late dager med mannen, spise god mat, elske når vi har lyst osv, osv :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

I den grad det er noen trøst :sjarmor: så nevner jeg at det er mulig å praktisere heterofili også med et hovent og vondt ben.

:ler:

Ha uansett både god bedring og en deilig ferie! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...og så kom jeg plutselig på at uhellet kanskje kunne kobles opp mot den ellers så geniale signaturen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen stakkars deg da! Skikkelig uheldig da..... Men d går nok rimelig fort over hvis d bare er forstuelse og ikke brudd! God bedring og god ferie! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar deg!!! :o

Men Trøffel har et godt poeng; heterofili kan praktiseres også med vond fot... :rodme:

God bedring!!!

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad det er noen trøst :sjarmor: så nevner jeg at det er mulig å praktisere heterofili også med et hovent og vondt ben.

Ha uansett både god bedring og en deilig ferie! :briller:

Takk, og vær ikke redd, man klarer det man vil :ler::ler::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så kom jeg plutselig på at uhellet kanskje kunne kobles opp mot den ellers så geniale signaturen din...

Nei, :ler: det hadde ingen ting med min anspendte gange, eller remyen (cognac) denne gangen, bare lille meg, i helt andre tanker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Remyline, men dere får nok en kjempeferie likevel. Deilig å bare være dere to litt eller hva? Du må hilsen mannen i huset og fra meg å si god tur.

God ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...