Gå til innhold

Hvordan møte evt. partnere?

Ungjenta

Anbefalte innlegg

Hvis man IKKE skal dra på et utested for å møte noen, og ikke driver med noen særlig sport, hvordan møter man da potensielle parntere?

Jeg mener, de fleste gutta på min alder sitter enten inne, råner, eller er på utesteder.

Hvordan møter jeg dem uten selv å råne eller henge på et trangt utested?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg ungjenta:)

Et veldig godt alternativ er å melde seg inn på nettsiden sukker.no! Her er det mange attraktive og hyggelige menn som er ute etter både seriøse forhold og en flørt som kan utvikle seg. Her tar alle en slags personlighetstest slik at du kan bli matchet med de som passer deg, og luke ut de mindre interessante... Vil virkelig anbefale det, har ikke vært singel altfor lenge, men har pratet med mange hyggelige og ikke minst kjekke menn der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Se deg ut en lokal gutt du liker, hør med venner om han er singel og få nummeret hans. Send ham en nysgjerrig sms en rolig tid på døgnet og se om du får svar. Det er mye mer intenst enn nettdating, og også mer personlig. Ikke la det gå for lang tid mellom kontakt og møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Carolina_*
Hvis man IKKE skal dra på et utested for å møte noen, og ikke driver med noen særlig sport, hvordan møter man da potensielle parntere?

Jeg mener, de fleste gutta på min alder sitter enten inne, råner, eller er på utesteder.

Hvordan møter jeg dem uten selv å råne eller henge på et trangt utested?

Om du er lekker, sosialt normal og oppegående, noe intelligent, vakker, slank, veltrent og har en god jobb (og egen bolig), kan du sende en personlig melding til noen av de mannlige personene her?

Og du kan sjekke opp kjekkinger på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Se opp, før du plutselig har barn på ferde!

Vil Grafenberg ha barn, eller har han barn fra før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er lekker, sosialt normal og oppegående, noe intelligent, vakker, slank, veltrent og har en god jobb (og egen bolig), kan du sende en personlig melding til noen av de mannlige personene her?

Hmmmm, mener du at vi er kravstore her eller? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, mener du at vi er kravstore her eller? ;):ler:

I motsetning til andre sjekkesteder på nett er jo mennene på KG i undertall, kan velge og vrake i kvinner her inne.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til andre sjekkesteder på nett er jo mennene på KG i undertall, kan velge og vrake i kvinner her inne.. :ler:

:ler: Kanskje jeg ikke har vært så dum allikevel da - kan jo håpe ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjorde du det da? :)

Tja, jeg fant kjæresten på SprayDate og senere Hei!Dagbladet, snakket sammen i flere år, og til slutt møttes vi. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg fant kjæresten på SprayDate og senere Hei!Dagbladet, snakket sammen i flere år, og til slutt møttes vi. :)

Flere år var lenge da, men når du er ung så har du jo tid, og det er selvfølgelig lurt å føle seg sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er jo det du skriver her veldig morsomt - skikkelig galgenhumor! :ler:

På den annen side, er det veldig viktig at man passer sånn noenlunde i sammen - at begge parter liker den andre godt nok - ellers blir det bare helt feil.

Og det er bare hyggelig om folk her kontakter meg privat eller på mail altså - spesielt hvis du er ei søt jente på rundt 35 ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flere år var lenge da, men når du er ung så har du jo tid, og det er selvfølgelig lurt å føle seg sikker :)

Tja, mer det at han fikk seg kjæreste innimellom der, og at jeg kanskje ikke hadde den interessen for han i starten som han hadde for meg, og det er også noe av grunnen til at det tok såpass lang tid. Det var ikke før han tok motet til seg og sendte meg en rose på døra at faktisk forsto at det kunne være noe mellom oss. Skal innrømme såpass at hadde han ikke gjort det, så hadde det nok kanskje aldri blitt noe heller, noe som i grunn er en skremmende tanke.

Han sjarmerte meg rett og slett i senk, og det ble som om vi ble kjent med hverandre på nytt. Vi snakket vel egentlig ikke ordentlig sammen på nett før de siste par månedene før vi møttes. Glad jeg ikke ventet lenger, men ja, jeg er 22 år, så vel, jeg har livet foran meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mer det at han fikk seg kjæreste innimellom der, og at jeg kanskje ikke hadde den interessen for han i starten som han hadde for meg, og det er også noe av grunnen til at det tok såpass lang tid. Det var ikke før han tok motet til seg og sendte meg en rose på døra at faktisk forsto at det kunne være noe mellom oss. Skal innrømme såpass at hadde han ikke gjort det, så hadde det nok kanskje aldri blitt noe heller, noe som i grunn er en skremmende tanke.

Han sjarmerte meg rett og slett i senk, og det ble som om vi ble kjent med hverandre på nytt. Vi snakket vel egentlig ikke ordentlig sammen på nett før de siste par månedene før vi møttes. Glad jeg ikke ventet lenger, men ja, jeg er 22 år, så vel, jeg har livet foran meg. :)

Ja, når begge satser seriøst på hverandre så blir det bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Enig, det var ekstremt lenge.

Jeg vurderer og tar avgjørelser relativt raskt. Ingen vits i å dra det ut. Tror ikke alderen bestemte det, for var slik i 20-årene også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke før han tok motet til seg og sendte meg en rose på døra at faktisk forsto at det kunne være noe mellom oss. Skal innrømme såpass at hadde han ikke gjort det, så hadde det nok kanskje aldri blitt noe heller, noe som i grunn er en skremmende tanke.

Jeg sendte ei jente en eske cheri-konfekt en gang - som hun aldri spiste :snurt: hun var vel på slankern sikkert :ler:

Roser er altså tingen - det må jeg huske :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...