MarianneE Skrevet 9. juli 2009 #1 Del Skrevet 9. juli 2009 Kommer på TV3 snart har jeg sett. Bra serie? Noe a la Sex&Singelliv? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mrs_* Skrevet 10. juli 2009 #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg har sett begge sesongen, likte det velig godt. Men serien ble som alt annet tatt av skjermen i usa, siste episode etterlot forsatt noen løse tråder. Kjipt å fulge med på en serie som plutselig blir tatt av skjermen.... skjønner ikke hvorfor norge kjøper opp slike serier... det samme skjedde med cashmere mafia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2009 savner Cashmere Mafia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 19. juli 2009 #4 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg digger denne serien!! Kos deg! Eneste kjedelige er at den tar slutt.. Og at de ikke lager flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juli 2009 #5 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har sett første sesongen og likte den veldig!!! Fikk akkurat andre sesong på DVD i posten. Gleder meg til å se på den!! Enig i at det er veldig kjedelig at de ikke skal lage flere sesonger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. november 2009 #6 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg likte denne serien veldig godt! Skjønner ikke hvorfor den ikke gikk i USA.. Jeg savner også Dirty Sexy Money, syns den var bra den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #7 Del Skrevet 21. desember 2009 jeg har sett begge deler, og LJ er en grei utgave. Litt lite scenarior når det bare er 3 damer, men ...jo da, gleder meg til hver episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. januar 2010 #8 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som vet når sesong 2 kommer ut med norsk tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 29. januar 2010 #9 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg likte også denne serien. Overraskende at den hadde såpass lite seere i USA, at det ikke strakk til for å lage flere sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Angel# Skrevet 29. januar 2010 #10 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg syns serien var veldig bra, men kjipt at det ikke er laget flere sesonger, for det var en del løse tråder i siste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. januar 2010 #11 Del Skrevet 29. januar 2010 Skuffende at det er mange løse tråder da. Jeg har bare sett sesong 1, likte serien veldig godt. Synd det ikke er laget mer enn 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. mars 2010 #12 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som vet når sesong 2 kommer i salg? Med norsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå