Gå til innhold

Blikk fra menn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Når du plutselig snur deg og møter blikket til en fremmed, det er ikke tilfeldig likevel blir det intenst de få sekundene. Går videre og tenker man druknet i blå øyne, det var det.

Si meg dere menn, hvordan bruker dere blikket? kanskje det bare er meg som inbiller meg at dere "viser meg interesse"... noen tar blikket mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Millapia_*
Når du plutselig snur deg og møter blikket til en fremmed, det er ikke tilfeldig likevel blir det intenst de få sekundene. Går videre og tenker man druknet i blå øyne, det var det.

Si meg dere menn, hvordan bruker dere blikket? kanskje det bare er meg som inbiller meg at dere "viser meg interesse"... noen tar blikket mitt

Interessant, interessant...har tenkt på dette jeg også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid fått høre at jeg har et intenst blikk.. :)

Så jeg liker å bruke det ja.

Gjerne i kombinasjon med et "forsiktig" smil, og jeg holder øyekontakten uten å vike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjerne i kombinasjon med et "forsiktig" smil, og jeg holder øyekontakten uten å vike..

Til alle damer på din vei?

tror ikke det er tilfeldig, ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle damer på din vei?

tror ikke det er tilfeldig, ikke alt.

Nei, langt ifra alle :fnise:

Kun de som vekker min umiddelbare interesse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Spesielt flott til å være en norsk mann i Norge, om du er det.

Det er ikke så ofte menn i disse trakter holder blikket. Ofte møter de ikke blikket i det hele tatt, da de ser ned, bort til siden, rett frem eller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer rett som det er, man viser vel en form for interesse, om enn en veldig overfladisk som sådan. Det er primært fysiske attributer som gjør at man legger blikket på noen. Dype øyne er definitivt et vakkert trekk. Dessverre virker mange jenter blyge og kikker ned dersom de får for mye blikkontakt. Det kanskje mest spennende med det hele er at så fort jeg har gått forbi personen tenker jeg ofte «Hva om hun var den rette?», og det vil jeg kanskje aldri finne ut …

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke blikket synes jeg er spennende. En gang fikk jeg ordentlig "treff" med ei dame i et fotgjengerfelt, det var tidlig på morgenen - vi traff hverandre med et varmt blikk og oppmuntrende smil, det gjorde dagen min !!!! Jeg prøver ofte å treffe blikket til damene jeg treffer på min vei, men noen ganger er det liksom tilfeldig også, avhengig av humør kanskje. Et varmt, søkende blikk inn i hennes øyne, påfulgt av et smil - ingenting er bedre enn det.....og ja, mange skulle vært flinkere til å SE på hverandre...og,hvem smiler først ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikket har vel en tendens til å søke seg til en vakker jente, men hva jeg faktsik gjør - når jeg får henne skjelven i knærne i køen på rimi - det vet jeg ikke, det er bare noe som skjer. :fnise:

(I wish) Eller...skjer jo faktisk noen ganger hehe.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer rett som det er, man viser vel en form for interesse, om enn en veldig overfladisk som sådan. Det er primært fysiske attributer som gjør at man legger blikket på noen. Dype øyne er definitivt et vakkert trekk. Dessverre virker mange jenter blyge og kikker ned dersom de får for mye blikkontakt. Det kanskje mest spennende med det hele er at så fort jeg har gått forbi personen tenker jeg ofte «Hva om hun var den rette?», og det vil jeg kanskje aldri finne ut …

Avhenger vel litt av hvem som prøver å få blikkontakt med de. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt flott til å være en norsk mann i Norge, om du er det.

Det er ikke så ofte menn i disse trakter holder blikket. Ofte møter de ikke blikket i det hele tatt, da de ser ned, bort til siden, rett frem eller opp.

Like norsk som ostehøvelen & Thor Heyerdahl :fnise:

Og nei, jeg setter ikke blikket i hvem som helst jeg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvem setter dere blikket i ?

-kvinner jeg flørter med.

Enten tilfeldig ute på byen, eller at jeg er innom jobben hennes regelmessig.

-kvinner jeg møter for første gang, og som vekker min interesse pga talemåte,kroppspråk eller at hun "utfordrer" meg.

-eller de etterhvert sjeldne gangene jeg bekjenner mine følelser til en kvinne.

Endret av Brand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Like norsk som ostehøvelen & Thor Heyerdahl :fnise:

Og nei, jeg setter ikke blikket i hvem som helst jeg heller :)

Var det liksom ment "haha, menn ser ikke på deg, for du er sikkert ikke noe fin å se på?".

Morsomt. :)

Det gjaldt mine observasjoner...

Det betyr ikke at menn ikke ser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

-kvinner jeg møter for første gang, og som vekker min interesse pga talemåte,kroppspråk eller at hun "utfordrer" meg.

Kjente og kjære klassikere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Var det liksom ment "haha, menn ser ikke på deg, for du er sikkert ikke noe fin å se på?".

Nei, mer som "eg ser på deg og du ser på meg"

Og begge tenker : "fyttirakker`n noe så lekkert!" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Når en kvinne ser ned etter å ha møtt blikket til en mann, så kan det være et signal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når en kvinne ser ned etter å ha møtt blikket til en mann, så kan det være et signal.

Eller "løøøøp for livet"

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mystisk

-eller de etterhvert sjeldne gangene jeg bekjenner mine følelser til en kvinne.

Innom jobben hennes regelmessig? Du jobber der ikke selv, men er innom regelmessig? Syns det var litt søtt jeg. haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...