Gå til innhold

Hvordan ser deres kjære ut?

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Min tur, min tur :D

Min kjære ser ut som en blanding mellom Robbie Williams og Bruce Willis. (jeg er best på å forklare når jeg sammenligner sånn, lettere da lissom) Han har det derre lure smilet, og det rampete blikket som gjør meg helt mo i knærne. Sukk... 174, det vil si ganske mye lavere enn meg. Og med sånn fin kompakt mannekropp med hår på (derav Williams, den stilen lissom). Mmmm rompe, Mmmmm brystkasse 8)

Mørt kort hår, grønne øyne, stort sett litt skjegg og fy flate som jeg savner ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille kosegutt er ikke høy... ca 168 kanskje? Men siden jeg er liten så passer vi supergodt sammen, syns hvertfall jeg! =) Han har lyst hår med noen viltre krøller som gjør akkurat som de vil, nytter ikke å prøve å fixe han på håret! :lol:

Åsså har nydelige blå/grønne øyne! Og siden han trener så har jeg en skikkelig deilig kropp å kose med! Muskuløs og sommerbrun!!! Mmm... :P

Er sinnsykt gla i dunderklompen min jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: morsomt ord. Men hva slags skjegg er det?? har aldri hørt det ordet før

Hehe, hvordan skal jeg forklare det da. Han har litt skjegg og bart..som går rundt munnen på en måte.. :lol: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

185 cm høy, mørk blond, grønne øyne, 80 kilo.

Brun nå, ligner ikke så rent lite på Russel Crowe, spesielt da han spilte i Gladiator. Har faktisk blitt stoppet i Spania en gang og spurt, men tror ikke RC er så høy som min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min kjære er så deilig at jeg vil ikke dele han med dere engang................................................ :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er 185cm, hårete over det hele med skjegg og bart og utrolig tjukt og mykt mørkebrunt/sort hår (han jukser med hårkur da). Slank med en bitteliten mage som jeg digger, og stor tribal-tatovering på ryggen. Godingen min!

PS: De er perfekte allesammen, ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ca 180 høy kan jeg tenke.... smal kropp men ikke tynn, en aning "taxi-mage" som han har funnet ut han må trene vekk... :ler: Kort, mørkt og tykt hår (som akkurat nå trenger en klipp, det ser utrolig artig ut på morgenen, og ikke minst når han står med gele å styrer på badet og banner.. :lol: )

Også har han grønn-gule øyne, litt smale.. nesten litt "isfolket-øyne", har tenkt isfolket flere ganger, spesielt når han skal gjøre noe faanskap! :ler:

Stort sett med noen dagers skjeggstubb. Har en ørn tatovert på høyre skulder, som matcher min fugl på min høyre skulder skrekkelig godt!! :sjarmor:

Deilig deilig deilig!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Min kjære er bare verdens herligste:

Han er ca 183 og akkurat passe tykk/tynn.

Har blå-grønne deilige øyne og den mest sexy haken jeg vet om.

Har brunt kort hår... Akkurat passe nese, ører og munn!

Ihvertfall ikke store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære:

- 182 høy

- blondt kort og rufsete hår

- lyseblå øyne og laaaaange øyevipper

- store muskler - veldig veltrent

- smilehull

- alltid velkledd

...altså, verdens kjekkeste!!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Min fantastiske kjære er:

*184 høy, tynn, men veltrent

*Blond og fager som en sommernatt i nord

*blå øyne jeg kan drukne i.

Og jeg blir bare mer og mer forelsket :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære elskede gull er verdens peneste gutt!!! Det synes jeg hvertfall..

Han er 1,80 høy, mørk, brun og akkurat passe trent......nå skal jeg gå og klemme han flat!!!! :ler::ler::ler::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjære er 182 cm høy og veltrent, men har en liten kul på magen - som jeg digger :sjarmor: Han har mørkblondt hår og smale grå-grønne øyne a la isfolket. Han er verdens største optimist og smiler alltid. Han er hyggelig, omsorgsfull, hjelpsom og morsom. Med verdens søteste lille rumpe.....yammi :Nikke:

Og om mindre enn en uker er han ektemannen min :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ca 180 høy. Ikke syltynn og heller ikke tjukk. Helt passe og fin.

Ikke skjegg og ikke bart.

Blå fine snille øyne og en veldig god kyssetrut. :kyss:

Ganske kort hår, ikke midtskill. Mellomblond farge. Pleier å bleke tuppene og ha håret litt rufsete.

Danser som Ricky Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...