Dixie Skrevet 5. august 2003 #21 Del Skrevet 5. august 2003 Kjærsten min er super veltrent (egentlig altfor trent for meg..) Så jeg kaller han bare "ruslebiffen", men det er bare på kos da, og alle dørvaktene i byen er større en han... :D Han er ca 1.80 høy, så jeg prøver å ikke gå med for høye sko når vi er sammen.. Også har han mørt kort hår og rare tenner (husker jeg synes det før jeg ble forelsket iallefall) Også er han veldig glad i meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #22 Del Skrevet 5. august 2003 deilig... i mine øyne.. Det første jeg la merke til var brystkassen og rumpa =) han er 180, veltrent og fin. Hårete bryst( kose, kose) stram rumpe , mørkt lite hår, nydelig blå øyne og fyldige kysselepper MMMMMMMM, verdens beste og snilleste kjæreste og pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #23 Del Skrevet 5. august 2003 Min samboer er 2.05 m høy, blå øyne og mørkeblondt hår. Akkurat nå er det bleket i anledning sommer. Håret er klippet veldig kort.. Han er kraftig/lubben men også sterk og veldig bred over ryggen *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #24 Del Skrevet 5. august 2003 Også har han "kuksmultring"-skjegg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. august 2003 #25 Del Skrevet 5. august 2003 Min kjæreste er verken tykk eller tynn, men midt i mellom... Han er ca. 1,80m høy har brunt kort hår, brune øyne... Ingen tatoveringer eller piercinger. Jeg hadde nok likt han nesten uansett hvordan han hadde sett ut, han har beste personen jeg kjenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 6. august 2003 #26 Del Skrevet 6. august 2003 Elsklingen min er høy og mørk med blågrønne øyne og en veltrent, deilig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 6. august 2003 #27 Del Skrevet 6. august 2003 Kjæresten min har verdens nydeligste brune øyne, mørk hår og en 190 lang kropp jeg aldri får nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 7. august 2003 #28 Del Skrevet 7. august 2003 Min er 1.96 lang, mørk blond og blå øyne. Han krummer ryggen litt også, fordi han er så lang... sikkert uvane det å. Værdens beste rumpe, og en liten kosemage. Bestandig smilende og super snill. Og den supreste pappan som finnest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. august 2003 #29 Del Skrevet 10. august 2003 1.80 høy, svært slank med blå øyne, litt skjegg og Beatleshår som er mørkebrunt (og hår en jente ville drept for å ha). Nussepinglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 11. august 2003 #30 Del Skrevet 11. august 2003 Min bedre halvdel er ca 1.80, veldig slank og markert. Han er mørk med litt sølvhår , brun i huden året rundt. Faktisk veldig mørk til norsk å være. Også har han verdens vakreste øyne; grønn brune. Sukk, ikke forelska jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 11. august 2003 #31 Del Skrevet 11. august 2003 hmm.... min kjære ja Han er blond med lyse striper (pga sommeren), blå - grønne - grå øyne (mest blå da ) også rekker han nesten et hode over meg. Også er han supermann - helt sant assa. Han trodde iallefall det selv da han skulle fly opp i senga, men så traff han veggen å fikk en fin liten kul i pannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #32 Del Skrevet 12. august 2003 175 kraftig, barbert hode, blå øyne vidundelig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 12. august 2003 #33 Del Skrevet 12. august 2003 Høy, mørk med fine mørke øyne og en deilig bred rygg som jeg elsker å krype inntil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 12. august 2003 #34 Del Skrevet 12. august 2003 Tja, han er sånn ca 1,65m til 1,70m høy (jeg er elendig til å beregne høyde), han er ganske tynn og har fine armer, øynene er blå, øyenbrynene perfekte, håret er mørkt og rekker nesten til skuldrene og er litt krøllet... Han ser faktisk ut som en hobbit og er såååååååååååååååå søt! *sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #35 Del Skrevet 12. august 2003 Han som jeg holder på med (håper det blir noe mer enn det!) ser slik ut: - høy nok (180 cm) og mørk nok (ravnsvart hår) - definerte muskler og en tettbygd kropp (veltrent) - slentrende gange - en smule hårete Og det der er så IKKE meg å falle for! Alle tidligere kjærester ser slik ut: - blå øyne - blondt hår - tynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. august 2003 #36 Del Skrevet 12. august 2003 Min er den vakreste i verden han. I min verden i hvert fall. Han er 1.86, mørkt kort hår, slank og veltrent siden han er spinninginstruktør, og han har verdens flotteste armer og spretne lille rumpe... Han jobber ikveld, og nå savner jeg han da jo...kommer snart hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. august 2003 #37 Del Skrevet 12. august 2003 Min er den vakreste i verden han. I min verden i hvert fall. Han er 1.86, mørkt kort hår, slank og veltrent siden han er spinninginstruktør, og han har verdens flotteste armer og spretne lille rumpe... Han jobber ikveld, og nå savner jeg han da jo...kommer snart hjem Hvor er han instruktør?? En fordel med noen kjekke instruktører - og jeg lover jeg bare skal se på :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 14. august 2003 #38 Del Skrevet 14. august 2003 Også har han "kuksmultring"-skjegg.. :D morsomt ord. Men hva slags skjegg er det?? har aldri hørt det ordet før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. august 2003 #39 Del Skrevet 14. august 2003 Min kjære er liten og helt blå. Litt steril på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhea Skrevet 15. august 2003 #40 Del Skrevet 15. august 2003 Min kjære er ca 186 høy, veier 100 kg og veldig kraftig bygd. En stor kar, men ikke feit. Han har kort brunt hår som er bleket i tuppene. Åhh... han er så goood !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå