Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Min er høy, litt kraftig bygd (ikke feit), kort, ganske mørkt hår. Han bruker ikke briller. Nydelige øyne og kløft i haka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Min er litt liten, men ikke FOR liten, passe vekt ( en pitteliten "Plomme"), lyst hår ( eller det forandrer seg litt nå og da ettersom han er frisør ), blå øyne som er verdens fineste. Så er han en barsking i mine øyne.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Min bedre halvdel er 190 høy. Han har mørkt,kort hår,og grønne øyne. Masse deilig hår på brystet,og en herlig fast rumpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Kjæresten min er ganske tynn, lit senete liksom, 194 cm høy, mørk blond - litt sommerlys i luggen akkurat nå - og ser mest av alt veldig snill ut Han ser forresten betraktelig yngre ut enn han er - og bærer litt preg av å ha vært høy mye av livet - krummer litt i ryggen (uvane! :-? ) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Min mann er 1,75 høy, kort lyst hår, brun nå på sommeren og slank (fysisk jobb). Snille "sad sam"-øyne og smiler alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Min bedre halvdel er 190 høy. Han har mørkt,kort hår,og grønne øyne. Masse deilig hår på brystet,og en herlig fast rumpe.. Helt enig ! Bare at min er 1.74.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 Min mann er 192 høy, mørkt hår og blåe øyne. Kløft i haka og veldig god og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Kjæresten min er 192cm, har mørkt hår med litt lengde på og mørkeblå øyne. Han er ganske tynn, men jeg liker han som han er :D Han er forresten veldig jålete og bruker lengre tid på badet enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 Han er forresten veldig jålete og bruker lengre tid på badet enn meg! Det kjenner jeg til Min er 168, slank, blondt hår, grønn-blå-grå øyne, ikke noe hår mellom øynebrynene (noe av det første jeg la merke til ), bredskuldret, hår på brystet (yummi) og snacksen rumpe (dobbelyummi). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 1. august 2003 #10 Del Skrevet 1. august 2003 Min elskling er 185 høy, krftig bygd, mørk og har glippegliset til Idol-Kurt!!! KUN deilig :D Han er verdens snilleste og beste -og perfekt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 3. august 2003 #11 Del Skrevet 3. august 2003 Min er 1,88 høy, slank, relativt store øyne, munn og nese, og med fine lyse krøller. En ordentlig godgutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 3. august 2003 #12 Del Skrevet 3. august 2003 Min er LAT og glad i mat. Deretter resultatet også, men han er ikke direkte feit... og han er sånn passe høy. ca 175. han har pinnekorthår (tykt hår) som er litt grått. (tidlig grå, han er bare 30...) og ellers er han kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. august 2003 #13 Del Skrevet 3. august 2003 Høy, blond og blåøyd.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2003 #14 Del Skrevet 3. august 2003 1,90 høy, kort mørkeblondt hår og blå øyne. Og selvfølgelig verdens godeste!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. august 2003 #15 Del Skrevet 3. august 2003 har ingen jeg "kjære" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #16 Del Skrevet 3. august 2003 Min ''offisielle'' kjæreste: 185 cm, ca 80 kg, mørkt, kort hår (alltid gele i håret), snille, brune øyne (bruker ikke briller), høy panne, små ører, litt ørnenese, pen munn, uten skjegg og bart, solbrun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #17 Del Skrevet 4. august 2003 Min ektemann er 1.85 litt lubben,blå øyne du drukner i.halvlangt mørkt hår med korketrekkere i.Han har skjegg og bart.Hull i det ene øret.Tatovering av en viking.Masse hår på brystkassa og den mest sexy rompa.Synes jeg da koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 4. august 2003 #18 Del Skrevet 4. august 2003 Min kjære er 1.90,litt kraftig uten å være tjukk,fin rumpe. :blunke: Han har blå øyne og kort,brunt hår og er bare super sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 4. august 2003 #19 Del Skrevet 4. august 2003 min er perfekt for meg hihi men ok da han er høy og fin kropp, ikkeno fleskepølse nei! Så har han kort hår og søtt skjegg huhu også verdens finesteøyne, de er kule de skifter farge hver dag. Ellers har han noen kule tatoveringer, jeg vil ligge med dem eller noe, jeg liker dem iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #20 Del Skrevet 5. august 2003 Min kjære er 164 høy, lekker som få med langt mørkt hår som bølger seg ned over ryggen. Smiler alltid, er den perfekte for meg, og snart er hun min kone heldig grisen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå