Gå til innhold

Han gir ingen lyd fra seg

Gjest Kavring

Anbefalte innlegg

Gjest Kavring

Nok en innlegg fra en av de overanalyserende kvinnfolka.

Det var en fyr som prøvde å prate med meg ute på byen ved juletider, men jeg var vel for sjenert, så jeg bare svarte kort og smilte. Etter dette når vi har vært ute på samme sted, har vi bare sendt hverandre noen blikk.

Men nå sist hadde han funnet meg på facebook, og vi begynte å prate der. Vi sendte noen meldinger og prata på telefonen.

Han ringte meg igjen på søndag, og alt var fint. Han sendte meg også en natta-melding, men jeg hadde sovna, så jeg svarte på mandags morgenen at jeg håpet han hadde sovet godt og at han fikk ha en fin dag. Fikk ikke noe svar.

Sendte dermed en natta-melding på kvelden, ikke noe svar da heller. Så jeg har rett og slett ikke hørt noe siden søndag.

Da er han vel helt enkelt ikke interessert i mer kontakt?

Blir det masete om jeg sender en mld bare for å høre om hvordan ståa er? Eller virker jeg desperat da?

Skjønner bare ikke hvorfor alt plutselig snur over natta liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en fyr som prøvde å prate med meg ute på byen ved juletider, men jeg var vel for sjenert, så jeg bare svarte kort og smilte. Etter dette når vi har vært ute på samme sted, har vi bare sendt hverandre noen blikk.

Men nå sist hadde han funnet meg på facebook, og vi begynte å prate der. Vi sendte noen meldinger og prata på telefonen.

Han ringte meg igjen på søndag, og alt var fint. Han sendte meg også en natta-melding, men jeg hadde sovna, så jeg svarte på mandags morgenen at jeg håpet han hadde sovet godt og at han fikk ha en fin dag. Fikk ikke noe svar.

Sendte dermed en natta-melding på kvelden, ikke noe svar da heller. Så jeg har rett og slett ikke hørt noe siden søndag.

Blir det masete om jeg sender en mld bare for å høre om hvordan ståa er? Eller virker jeg desperat da?

Glem ham til du eventuelt hører noe fornuftig først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Glem ham til du eventuelt hører noe fornuftig først.

Han ringte, men det jeg hørte var ikke særlig fornuftig, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntest absolutt ikke du skal gi opp alt håpet. Selv har lignende skjedd med meg ofte.

Sender f. eks en natta melding til en jeg har hatt det skikkerlig koselig med, så får jeg ofte svar neste morgen eller midt på natta. (ikke alltid like populært, men litt koselig). Så kan det ofte skje at jeg får en sms senere (1-3 dager etterpå), men glemmer å lese / svare på den. En litt stressende uke på jobb / skole da så kan det fort gå noen dager før man har mere kontakt. Og det blir fort litt "skremmende" å svare på meldingen eller skrive en helt ny. Det er bare sånn vi menn er. Vertfall vi med dårlig hukomelse. Så jeg tror ikke det skader med en liten hilsen eller kommentar på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte, men det jeg hørte var ikke særlig fornuftig, så.

Følg magefølelsen din - den stemmer som regel faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Jeg syntest absolutt ikke du skal gi opp alt håpet. Selv har lignende skjedd med meg ofte.

Sender f. eks en natta melding til en jeg har hatt det skikkerlig koselig med, så får jeg ofte svar neste morgen eller midt på natta. (ikke alltid like populært, men litt koselig). Så kan det ofte skje at jeg får en sms senere (1-3 dager etterpå), men glemmer å lese / svare på den. En litt stressende uke på jobb / skole da så kan det fort gå noen dager før man har mere kontakt. Og det blir fort litt "skremmende" å svare på meldingen eller skrive en helt ny. Det er bare sånn vi menn er. Vertfall vi med dårlig hukomelse. Så jeg tror ikke det skader med en liten hilsen eller kommentar på facebook :)

Ok. Det er vel bare jeg som ikke er så veldig dreven på dette her, og blir superstressa. Det beste hadde vært om jeg bare hadde klart å tatt det med ro, vært bekymringsfri og bare tenkt på det hele som en liten flørt.

Men tror kanskje jeg legger for mye i det, for tidlig, hvis du forstår...

Følg magefølelsen din - den stemmer som regel faktisk.

Ja, får prøve på det da. Men den sier litt forskjellig, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Det er vel bare jeg som ikke er så veldig dreven på dette her, og blir superstressa. Det beste hadde vært om jeg bare hadde klart å tatt det med ro, vært bekymringsfri og bare tenkt på det hele som en liten flørt.

Men tror kanskje jeg legger for mye i det, for tidlig, hvis du forstår...

hehe, det er bare sån kjærlighet og forelskelse er! Ikke se bort ifra at han er like spent, bekymra og nervøs på hva han skal gjøre som det du er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve på det da. Men den sier litt forskjellig, dessverre.

Magefølelsen blir nok klarere - og ignorer den ikke - som jeg lenge gjorde - det var ikke noe lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
hehe, det er bare sån kjærlighet og forelskelse er! Ikke se bort ifra at han er like spent, bekymra og nervøs på hva han skal gjøre som det du er! :)

Kjærlighet og forelskelse kan være noe dritt! :forvirret:

Magefølelsen blir nok klarere - og ignorer den ikke - som jeg lenge gjorde - det var ikke noe lurt.

Takk, det skal jeg huske på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner virkelig ikke jeg heller - irrriiiiiiterer meg, hehe!

Men høres kanskje ut som om han "ombestemte" seg, av en eller annen sær grunn! Uansett tror jeg ikke det er vits å sende noe mer, før du eventuelt hører fra han igjen, men kan jo hende han bare har glemt det da, siden det ikke har gått så mange dager - noe spes har skjedd eller noe- så sånn sett tror jeg nok jeg fort hadde sendt en "du driver med i kveld da?" og får du 0 svar der, så er det over og ut... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det høres virkelig ikke slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Det skjønner virkelig ikke jeg heller - irrriiiiiiterer meg, hehe!

Men høres kanskje ut som om han "ombestemte" seg, av en eller annen sær grunn! Uansett tror jeg ikke det er vits å sende noe mer, før du eventuelt hører fra han igjen, men kan jo hende han bare har glemt det da, siden det ikke har gått så mange dager - noe spes har skjedd eller noe- så sånn sett tror jeg nok jeg fort hadde sendt en "du driver med i kveld da?" og får du 0 svar der, så er det over og ut... :kjefte:

Han ringte i går før jeg fikk sendt noen mld. Han beklaga at han hadde vært så stille og unnskyldningen hans var at han hadde vært full, og når han er full så blir han visst nok litt for ærlig.

Som om det er en synd! Men han lurte på om jeg var klar i helga til å møte han. Jeg velger å være skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte i går før jeg fikk sendt noen mld. Han beklaga at han hadde vært så stille og unnskyldningen hans var at han hadde vært full, og når han er full så blir han visst nok litt for ærlig.

Som om det er en synd! Men han lurte på om jeg var klar i helga til å møte han. Jeg velger å være skeptisk!

Hvis han var så full at han ikke klarer å kommunisere, så er det grunn til å være skeptisk, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en tynn unnskyldning ja...Må vel kunne sende en God natt melding, eventuelt Gdo nathtt selv om man er full hehe. ;) Pluss han var vel ikke full 24/7 alle de dagene.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha ha! Den var spesiell. Så spesiell at det virker som han er ærlig... Litt merkelig å drikke seg så full på ukedagene da, men. Tror likevel jeg hadde møtt han, bare av nysgjerrighet. Skader jo ikke å ta en drink og bli litt bedre kjent... Du får spørre han litt ut om dette problemet hans med å være for ærlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Ja, og jeg ser ikke helt problemet med at han er ærlig når han er full.

Men jeg får bare vente og se hva som skjer. Jeg skal prøve og ikke ha noen forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_jente_*

Han blir så ærlig når han er full - derfor tok han ikke kontakt?

Det henger jo ikke på greip - hvis han blir så ærlig av å være full så hadde han vel sendt meldinger som i klartekst sa at han likte deg sånn som alle andre gjør når de er fulle og ærlige? :P

Sorry hvis jeg misforstod noe her. Men skjønte ikke helt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Han blir så ærlig når han er full - derfor tok han ikke kontakt?

Det henger jo ikke på greip - hvis han blir så ærlig av å være full så hadde han vel sendt meldinger som i klartekst sa at han likte deg sånn som alle andre gjør når de er fulle og ærlige? :P

Sorry hvis jeg misforstod noe her. Men skjønte ikke helt det der.

Nei, skjønte det jo ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...