Midna Skrevet 4. august 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 4. august 2009 Er foresten sinnsykt støl i bryst og armer i dag! Det pleide jeg aldri å bli når jeg hadde det forrige styrkeprogrammet mitt. Herlig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. august 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 4. august 2009 Da var jeg ferdig på jobb igjen. Har vært en ganske rolig og grei dag i dag, men allikevel har tiden flydd. Trives sånn i jobben om dagen! Jeg tror det har en del med at jeg endelig føler meg ganske selvsikker og takler de fleste situasjoner. Ting er så mye bedre da! I morgen er det kveldsvakt igjen, og i morgen er planen å trene intervaller før jobb. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. august 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 5. august 2009 Siste helga i august skal vi på hyttetur til trysil! :DD Huff, nå har jeg rideabstinenser så det holder! Men nå er det ikke mange dagene igjen... Klarer nesten ikke å vente! ♥ Senvakt i dag også. Har vært effektiv på dagen i dag med støvsuging, klesvask, kjøkkenshining osv. Jeg har også fått lagt ut flisene vi skal ha i gangen og sjekket at det går, så nå kommer snart pappa for å fikse. Det blir bra! I morgen kveld skal jeg få malt ferdig listene i gangen så jeg har det ute av verden også. Nå står jeg av alle ting og koker meg ertesuppe til lunsj/middag. Jeg tenkte å ta det jeg ikke spiser med på jobb. Jeg vurderer også å løpe intervaller når jeg kommer hjem i kveld, siden det er så sinnsykt varmt ute nå. Spørs om jeg har like lyst i kveld da. Har kost med meg kaffe og frokost ute på verandaen i dag. Endelig! Har ikke gjort det på evigheter pga drittværet. Om en halvtime skal jeg gå til jobb med ipoden på øret. Må jo være litt flink og komme seg ut i deet fine vært vi for en gangs skyld har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. august 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 5. august 2009 Det er en bifil jente som har lagt meg til på facebook som flere ganger prøver å snakke til meg på chatten og fortelle meg hvor fin jeg er. Nå skjedde det nettop igjen, men tror jeg ignorerer det enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. august 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 5. august 2009 Ser nå at profilbildet hennes er av de bare låra hennes og hun har lagt ut flere bilder av seg i undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 5. august 2009 #86 Del Skrevet 5. august 2009 Kjempekjekt å høre at du stortrives i jobben din Det er jo slik det skal være Utrolig morsomt med en bifil stalker da men kan forstå at det kan være slitsomt også Du får ta det som et stort kompliment da vettu Jeg er sikker på at du er en pen og veldreid jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 6. august 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 6. august 2009 Mocci: Tja jeg vet ikke helt det men, hadde du sett meg til morgenen i dag tror jeg du helt ærlig hadde blitt litt skremt. Starten på dagen i dag var rett og slett helt j...! Våknet opp ved siden av mobilen ti minutter før jeg måtte kjøre til jobb. Skjønte ingen ting og det gikk rett og slett litt rundt. Fikk hivd på meg klærne og rakk faktisk jobben akkurat. Men jeg var helt utenfor og satt og var kvalm og frøs om hverandre den første timen. Når jeg fikk presset i meg litt mat og slikt så steg heldigvis formen igjen. Men man liker virkelig ikke en slik start på sdagen, og jeg er avhengig av morgendusj og good tid for å våkne! Det har vært stille på jobben i dag, og jeg har ryddet og puslet og pakket masse poser med gaver til barna osv. Kjempekoselig! Etter jobb i dag dro jeg på treningssenteret og trente styrke. Jeg følte at jeg gjorde en bra innsats i dag, og tok i skikkelig! Jeg kommer til å kjenne knebøyen i morgen altså! Nå har jeg sovet litt (ops, skulle jo slutte med det), og nå er det bare avslapping før jeg skal smårydde litt og ta unna litt klesvask. Skikkelig hverdag i dag altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. august 2009 #88 Del Skrevet 6. august 2009 heh du er ikke den eneste som tar en liten strekk etter jobb Uff hørtes ikke ut som en god start på morgenen, heldigvis gikk det forholdsvis raskt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. august 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 7. august 2009 Haha, bra det ikke bare er meg! Jeg eier virkelig ikke selvkontroll. Det var uvant med en så hard morgen ja. Jeg er som regel sånn at jeg er trøtt når klokka ringer, også blir jeg lys våken senere. Men alle dager kan jo ikke være like. Nå er det snart tid for jobb igjen, og i dag kommer det kjendiser på besøk. Spennende! Ikke det at jeg er så fan, men er jo litt artig for det. =) I dag ble hesten hentet fra beitet så nå skal ridningen begynne for fullt. Jeg og hun andre bytter på annenhver helg, så dette er egentlig ikke min helg. Men mulig det blir en tur i stallen for det. Har jo unghesten som jeg har tenkt til å bruke en del mer tid på også. *gledeseg* Akkurat nå er det så utrolig mye jeg har lyst på! Jeg tror jeg har bestemt meg for å kjøpe dyre lærridestøvler, men jeg venter til neste måned (de jeg hittil har funnet koster 2700 og det er jo en del penger). Mål for neste uke: - Komme igang med hestetreningen. - Trene 2-3 økter styrke og tre økter kondisjon. - Male ferdig listene i gangen. Neste uke jobber jeg bare tre dager, noe som skal bli sinnsykt deilig! På lørdagen er det også personalfest med konsert og greier. Gleder meg masse, og krysser fingrene for bra vær! Jeg har også et lite ønske om å få til en frisørtime neste uke. En liten ønskeliste utover høsten: - Lærridestøvler - Ny fin vinterstalljakke - Nytt hodelag til hesten - Ny vinterkåpe/jakke i rød eller mørk lilla - Ny hvis stevneridebukse - Ny seng - Ny skrivepult - Skoskap til gangen - Hylle til kontoret - Lite bord og to stoler til å ha utenfor inngangspartiet. Jeg drømmer også om å ta noen timer med personlig trener, og det er også dyrt. I tillegg så vil jeg prøve å spare mest mulig penger (noe jeg faaktisk har vært superduperflink til, så jeg bør virkelig unne meg noe også). Sparing hver eneste måned er førsteprioritet, også får tingene komme litt etterhvert. Heldigvis så er jeg forholdsvis fornøyd med garderoben min, så tror ikke det blir så mye shopping av slikt fremover. Jeg oppholder meg jo mer i ridetøy, treningstøy og jobbtøy enn i andre klær. Så når jeg skal pynte meg noen ganger i uken så har jeg flust å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. august 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 7. august 2009 Kos og rolig dag på jobb i dag med økologisk te, det nyeste iform-bladet og mørk sjokolade. Nå er det nattinatt før jeg skal opp om noen timer for mer jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. august 2009 #91 Del Skrevet 8. august 2009 Stikker innom for å ønske deg en fortreffelig helg med eller uten hest Hørtes utrolig kjekt ut å kunne styre med hest annahver helg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. august 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 8. august 2009 Hei Mocci! :D Ja og brått så blir det hver helg og hele uka, også har ikke døgnet nok tider. Nå er jeg ferdig på jobb, og skal bare spise noen raske pølser før jeg drar i stallen for å vaske og shine hesten og ri. Hun kom jo tilbake fra beitet i går, så er litt som må gjøres. Gleeder meg sånn!!! :DDDD I dag hadde jeg besøk av de kjente artistene på jobb som jeg snakket om litt før, og fy så udregelig og ekkel og fæl han ene er! Han er veldig kjent i norsk skala og forsåvidt i utlandet, men det går da an å ha folkeskikk allikevel! De to andre derimot var utrolig sympatiske, høflige og veldig hyggelige å snakke med. Akkurat som vanlige mennesker. Han ene lurte til og med på om jeg ville ha litt av maten hans. Søstra til en viss kjent person var også der, og hun var rett og slett udregelig... Men det var jo som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. august 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 8. august 2009 God helg til deg også Mocci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. august 2009 #94 Del Skrevet 8. august 2009 Nå ble jeg ikke lite nygjerrig på hvilke kjendiser du møtte... Spill the beans pls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 8. august 2009 #95 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, samme her! En smule nysgjerrig Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. august 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, kan sende pm. Ikke at det er så spennende altså, men jeg har ikke lyst til å avsløre ting som har skjedd på jobb med navn. Også skjønner brått folk hvor jeg jobber osv. Må bare ta en dusj først, samboer klager på at jeg lukter hest. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. august 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 8. august 2009 Etter jobben i dag ble det en tur i stallen. Hele hesten ble vasket fra topp til tå (fikk også knipset litt bilder), og etterpå ble det høsten første ridetur etter sommerbeitet. Siden de har være på hesteferie nede ved vannet i sju uker, ble det bare en 15-20 minutters tur i dag. Viktig å begynne rolig! Det var så herlig og ri og stelle gullett mitt igjen! ♥ Nå skal hun sakte men sikkert ris opp igjen, muskler skal bygges og teknikk skal skjerpes. Nå er det grilling på gang og jeg skal legge meg tidlig siden det er jo i morgen tidlig IGJEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 9. august 2009 #98 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke nysgjerrig i det hele tatt på kjendisgjester... jeg leser da ikke se og hør eller noe slikt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. august 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 9. august 2009 Lilljan: Ja, det er litt slik at man skal ikke bry seg, men man må liksom bry seg litt allikevel. ;D Nå er jeg SLITEN! Endelig er to hektiske jobbeuker over (2 dager fri av 14 dager er litt for lite altså). Heldigvis jobber jeg bare tre dager til uken, så det går seg til! Jeg var så sliten at jeg faktisk forsov meg til jobb i dag (første gang jeg noensinne har forsovet meg). Jeg våknet ti over syv av det jeg trodde var vekkerklokken, men som viste seg å være nattevakten som lo litt av meg og lurte på om jeg hadde forsovet meg. Hun tok det heldigvis ikke så tungt og jeg var på jobben 20 minutter senere. Det ble en intervall løpeøkt etter jobb og så bar det hjem til rydding, pizzaspising, tedrikking på verandaen med søster, en halvtimes gåtur osv... Koselig! Nå er jeg trøtt og er uten tvil klar for senga. I morgen henter søster meg klokken ti. Da skal vi ut og shoppe litt før vi drar rett i stallen. I morgen har jeg også planer om å få vasket badet, og ellers skal jeg prøve å slappe litt av. Også hadde jeg planlagt en styrkeøkt da! Nå driver høyrekneet mitt og skurrer litt, så håper det er noe som gir seg RASKT. Bare tull med småskader så jeg ikke får løpt. Denne uken har jeg fått til to styrkeøkter og en løpeøkt, noe som er helt greit. Jeg skulle gjerne ha fått til mer, men jeg er fornøyd med tre økter altså! Men skal jeg få noe dreis på løpingen så må jeg nok løpe litt mer en det jeg har gjort denne uken. Hjelpes! Jeg skulle jo bare skrive et kort enkelt innlegg, også ble det et langt usammenhengende isteden. Nattinatt! ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. august 2009 #100 Del Skrevet 10. august 2009 Gurimalla, du er jammen flink til å trene, helt imponert jeg :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå