Gå til innhold

Hva liker du best ved deg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva synes du er dine beste trekk?

Er det du liker best ved deg selv det samme som andre gir deg komplimenter for?

Jeg spør delvis av nysgjerrighet, og delvis fordi det er så mye selvkritikk og jantelov overalt. Så dette er en lite motvekt til det. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker best at jeg er følsom og glad i dyr. Dette får jeg ikke komplimenter for. :)

Utseendemessig liker jeg godt nesen min i profil. Sjelden jeg får komplimenter for det. Jeg får komplimenter for andre ting ved mitt utseende, noe som jeg også blir glad for.

Gjest Gjest
Skrevet

Stram, fast kropp, pene pupper, smal midje, store øyne.

Morsom, omsorgsfull, intelligent, musikalsk.

Skrevet

hehe... dette er faktisk lurt, det å fokusere ett lite øyeblikk på hva man liker ved seg selv! Er så mye av motsatsen at man trenger litt slikt av og til!

Hva jeg liker best ved min personlighet:

- modig og tør å ta en sjanse, eventyrlysten, blid og kjærlig.

Andre er nok enig i det, men får vel høre mer om dette med blid og positiv, åpen og delende.

Selv synes jeg faktisk at gutsen til å gjøre det jeg føler er rett, det at jeg har sett at jeg er modig og turer på selv om jeg vet det er beintøft, er en side jeg selv setter høyere.

ang utseende:

- liker veldig godt øynene mine, smilehullene, en flat og markert mage, feminine og pene føtter (hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, men i min søken på akkurat positive ting om kroppen min her forleden, så jeg faktisk at jeg synes jeg har det... *ler*), armene mine som er både sterke og slanke.

Andre er flinke til å gi komplimenter både ang øyne, smilehull og smil, mage, føtter og armer er nok mer noe jeg selv har funnet ut, selv om en og annen kan ha sagt det også. (ikke armer, den er helt min egen. :D )

Dette gjør godt, bør egentlig skrive noe positivt om seg selv her inne hver dag!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg liker håret mitt å øyen, ellers , er jeg følsom snill å ærlig. ingen som noen gann har gitt meg komplimenter for utsende heller som person, så vet ikke hva andre mener om meg

Gjest veldig fornøyd
Skrevet

Liker håret mitt, kobberrødt, langt og fyldig. Hendene mine er fine, lange slanke fingre + fine negler. Har bra hud, fyldige lepper og fin nese. Ørene er jeg også veldig førnøyd med, og øyenfargen. Puppene syns jeg også er bra.

Ellers liker jeg at jeg er praktisk, sosial, smart og selvstendig.

Kort oppsummert er jeg veldig fornøyd med meg selv. Jeg har mine svakheter, men de prøver jeg å fortrenge. :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Flott tråd, som kom akkurat når jeg trengte den :)

Utseendemessig liker jeg best øynene, munnen (smilet) og håret mitt. Ganske fornøyd med puppene, og stumpen er ikke så verst. Har fin hals og nette hender og føtter.

De egenskapene jeg liker best hos meg selv, er at jeg sier det jeg mener og mener det jeg sier. Jeg er omsorgsfull og empatisk, har godt humør og en egen evne til å alltid komme meg opp igjen, uansett hvor tungt ting måtte være en periode.

Også liker jeg at jeg har blitt trygg på meg selv, og har fått mer selvsikkerhet etter at jeg ble mer voksen.

Skrevet (endret)

Personlighet: Jeg har en indre ro, er blid og glad, omtenksom, er toeff, eventlyrlysten og aerlig. Dette faar jeg ofte hoere av andre ogsaa.

Utseende: Jeg liker at jeg er hoey og slank, har god holdning, smal midje, haar med fin farge og glans og saa liker oeynene mine. Liker ogsaa kinnbeina og hendene mine :)

Dette var en fin traad ;)

Edit: Kom paa en ting til: jeg er sterk og takler vanskelige situasjoner godt.

Endret av GodsChild
Skrevet

Fin tråd!

Det jeg selv liker best ved min personlighet er at jeg er inteligent og snill.

Andre har flere ganger sagt at jeg er / virker som en som beholder roen i krisesituasjoner. Og at jeg er snill og morsom.

Utseendemessig liker jeg midjen min, øynene mine og håret.

Har fått komplimenter for håret mitt og øynene og at jeg har fin hud. Rumpe og pupper er det vel mest menn som har komentert i positive ordlag. Dessuten har det skjedd at menn har sagt til meg at jeg er pen - sånn helt ut av det blå. Enten på gata eller på jobb...

De dagene ble med en gang mye bedre.

Gjest Cipheria
Skrevet (endret)

.

Endret av Cipheria
Gjest Fropessor Trille
Skrevet

Jeg liker øynene mine, og leppene fordi de er ganske fyldige. Hendene og neglene mine. Håret mitt. Holdningen min. Intelligensen min. ;)

Venner synes jeg er snill, flink til å lytte og å gi komplimenter (jeg liker bedre å gi enn å få). Jeg blir lykkelig når jeg kan gjøre andre glade. ^^ Og det er vel en god egenskap.

Gjest brutal_mann
Skrevet

På personlighet er min styrke at jeg får folk til å gjøre, for dem, fornuftige ting.

Utseende mitt hater jeg uansett siden det er en evig bekreftelse på at jeg har store mangler på det personlige plan.

Gjest KatzenThang
Skrevet (endret)

...

Endret av KatzenThang
Skrevet (endret)

En av de tingene jeg liker best med meg selv, er det folk sjelden får oppleve med meg. Jeg liker at jeg tenker så mye! ;) Lurer jeg på noe så tar jeg ikke alltid stilling til det med en gang, men gjør litt research og ender gjerne opp i heftige diskusjoner (det er bare så alt for få som liker å diskutere i den omgangskretsen jeg har nå), og vet at jeg er et reflektert menneske.

Jeg liker å vite at jeg har mange sider. Liker ikke bare en type musikk, kan fint gå edru på konsert selv om alle er drita (jeg drikker mye jeg også er ikke det), liker å lese og er veldig nysgjerrig. Liker også at jeg ikke ser på meg selv som "ferdig menneske", jeg vil aldri slutte å lære, jeg vil se og oppleve og møte nye mennesker og steder. Liker også at jeg har evnen til å få bekjentskaper som er helt ulike meg selv.

Utseendemessig så er nok ansiktet det jeg er mest fornøyd med og vet at når jeg er trent så er ikke kroppen så verst heller. Synes det er moro at jeg er en av de som faktisk passer til å både gå i jordfarger og knallfarger. Øynene mine får jeg komplimenter for og jeg er til en viss grad enig, jeg liker dem jeg. Tror generelt at mine tanker om eget utseende ble bedre når jeg forstod at det ikke gjorde noe å ikke alltid se bra ut -jeg klarte plutselig fint å kutte 20min av tiden jeg brukte på badet. ;)

Endret av Colargol
Skrevet

Utrolig koslig tråd :)

Jeg er mest fornøyd med at jeg er hjelpsom, omtenksom, snill og lite dømmende ovenfor andre. Har veldig evne til empati både hos dyr og mennesker, og det er noe jeg setter høyt ved meg selv:)

Når det kommer til utseendet liker jeg at jeg har relativt bra hud, og at jeg har naturlig lange øyenvipper :)

Skrevet

Tja - jeg har fått høre at jeg er nok ikke verdens dummeste, og den tanken liker jeg selv litt også.

Synes også generelt at jeg har ganske god smak i både musikk, film og litteratur. Muligens fordi jeg har litt interesse for alle disse tingene. Det er nok ikke noe personlighetstrekk eller noe ved utseende, men her burde jo man ha lov å skryte litt. :fnise:

Jeg har også ganske mye energi og som oftest bra humør, og tar gjerne ansvar hvis det trengs.

Det jeg har nevnt er som oftest også de tingene jeg får komplimenter/positive kommentarer for, så det virker som om jeg er ikke helt fjern mtp dette.

Utseendemessig synes jeg at jeg har litt spesiell farge på øyene og ganske fint hår (noe jeg har fått mange komplimenter for).

Trening har jeg vært litt slapp med det siste året pga diverse årsaker, så kroppsmessig er jeg ikke så veldig tilfreds med meg selv akkurat nå, men liker at jeg ikke er typen til å legge på meg på ett bestemt sted, så jeg har ikke noe behovå punktslanke og at det går jevnt nedover.

Skrevet

:)

Det jeg liker best med personligheten min er at jeg er lett å komme overens med, er flink til å samarbeide, og at jeg ikke liker (eller deltar i) sladder og bakvaskelser. Jeg er dessuten flink til å sette grenser og være tydelig, og er ikke spesielt konfliktsky. :)

Jeg er veldig fornøyd med at kroppen min ikke har forandret seg noe særlig siden jeg var i beg. av 20-årene (er litt over 40 nå). Jeg har flat mage, smal midje og faste, runde bryst. Ansiktet er jeg også ganske fornøyd med. :)

Det var deilig å fokusere litt på positive ting! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er mest fornøyd med at jeg har guts til å sette igang de prosjektene jeg ønsker. Det faller ikke naturlig for meg å tenke jantelov, hverken på andres eller egne vegne.

Utseendemessig er jeg mest fornøyd med å være søt i ansiktet, det gjør at jeg ser vennlig ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Utseende mitt hater jeg uansett siden det er en evig bekreftelse på at jeg har store mangler på det personlige plan.

Hva betyr det? At du har så bra utseende?

Skrevet

Synes det er veldig morsomt at mange tar håret og puppene mine for å være falske. Jeg har store, faste pupper, og jeg har fått høre at jeg ikke trenger å lyve, for det er jo ikke flaut å ha silikon! Tar det som et kompliment.. ;)

Jeg har og helt naturlig, langt, fyldig, mørkt og glansfullt hår. Har fått spørsmål om hvilken hårfarge og produkter jeg bruker, og hvordan frisøren har klart å feste extensions som ser så naturlig ut.. :fnise:

Ellers har jeg pene øyne og lepper. Liker godt hoftene og rumpa mi. Det jeg liker best er at jeg er veldig proposjonert, og ingenting er for stort eller for lite ift. noe annet på kroppen min. Når proposjonene ikke stemmer kan det ofte overskygge andre pene trekk, så jeg synes jeg er heldig der.

Har fått hørt at jeg har veldig positiv og tiltrekkende aura. Jeg ble så glad når jeg hørte det. :) Jeg er sjarmerende, samvittighetsfull, omsorgsfull og feminin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...