Gå til innhold

Hva liker du best ved deg selv?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser at folk er ganske flink å si pene ting om seg selv her. Merker at jeg føler meg litt liten når jeg leser alt det fine de andre har skrevet... Var en av de første som svarte og trodde det holdt med et par, tre ting, jeg... :fnise::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er jevnt over godt fornøyd med utseendet mitt på tross av enkelte mangler. Spesielt huden er fin (og jeg ser yngre ut enn mine 32 år), øynene og fargene. og så er jeg veldig fornøyd med hvor godt jeg merker forandringer etter å ha begynt å trene litt, holdningen har blitt mye bedre, kroppen føles mer åpen, sterkere og mykere.

Jeg er fornøyd med at jeg endelig klarer å jobbe med de utfordringene jeg har, og at jeg har blitt roligere, mer avbalansert og tryggere på meg selv. Enda er det langt igjen, men det merkes godt allerede (blant annet merker jeg at dyr oppsøker meg oftere nå og er tryggere på meg, og venner kommenterer det). Jeg tror jeg har blitt mindre egoistisk - f eks har jeg alltid vært glad i dyr, men det har vært litt sånn "vil ha"kjærlighet. Nå er jeg mer tålmodig, tar mer hensyn til andres behov og det blir mer gjensidig, også i forhold til mennesker. Jeg deltar heller ikke i sladder og baksnakking, og har ikke interesse av å lete etter negative sider hos folk jeg omgåes.

Også har jeg ganske god humor, jeg er kreativ, kunnskapsrik, reflektert, nysgjerrig og allsidig.

Gjest shakeitlikejello
Skrevet

Glad i tråder som er postive:)

Personlighet: Når jeg jobber for det er jeg veldig skoleflink. Glad i dyr. Føler at jeg kan "forstå" folk som har problemer fordi jeg selv har opplevd vanskelige ting. Tok sjansen og opplevede noe stort for meg, og som jeg alltid har drømt om. Jeg er innerst inne livlig og sosial.

Utseende. Har store pupper for kroppen. Fine øye.

Skrevet
Ser at folk er ganske flink å si pene ting om seg selv her. Merker at jeg føler meg litt liten når jeg leser alt det fine de andre har skrevet... Var en av de første som svarte og trodde det holdt med et par, tre ting, jeg... :fnise::sjenert:

Du kan skrive en eller hundre ting, det er mer enn bra nok. :jepp: Og hvis du vil kan du jo lage et innlegg til og skrive lengre da, om du vil.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Er med på alt. Er fornøyd med utseendet. Hehe...

:)

Skrevet

Da var det på tide med litt selvskryt:) Kos det...

Ved utseende mitt liker jeg øynene mine, og puppene (formene på dem)

Ved personligheten min liker jeg at jeg er sosial og som regel alltid blid og positiv. At jeg gir alle en sjanse, ikke dømmer folk med en gang. Og jeg liker at jeg er veldig kjærlig, omsorgsfull og følsom (litt slitsomt også da :) )

Jeg får komplimenter for øynene mine og også i blandt puppene mine (ikke det første man hører av folk da, hehe) Folk sier også jeg har en fin utstråling, sjarm og glimt i øyet.

Ble visst endel det:) Men er jo godt å skryte litt av seg selv i blandt=)

Gjest Smaragd
Skrevet

Jeg liker mine gul-grønne øyne,, og at jeg har markerte, naturlige øyenbryn. Sunes jeg har passe store pupper til min kropp, som i tillegg ser ganske så bra ut med en push-up :fnise:

Håret mitt ser bra ut (på de dagen det er lett å fikse! :ler: )

jeg er noen kilo for mye, men jeg syns de sitter fint, så jeg får ikke panikk av dem. selv om jeg kanskje helsemessig burde fått dem bort :)

Jeg er en glad og vennlig person, som ikke liker urettferdighet, -og jeg er ikke redd for å si ifra! Jeg er også ærlig - en egenskap som jeg selv setter stor pris på hos venner!

Jeg ser på meg selv som ganske smart. Ser løsninger andre ikke finner og jeg er hendig og kan fikse det meste om jeg bare prøver.

Her i sted fikset jeg faktisk vaskemaskinen min! Reimen var hoppet av så trommelen ikke gikk rund. Jeg skrudde av dekselet og klarte å få den på igjen :) Sparte meg nok for mange hundrelapper hos reperatør! :ler:

Jeg er flink med mennesker og dyr, gjør en god jobb på jobben, er god å tegne og synger bra.

Er passe flink å holde hus og hjem, og lager middag til sambo hver dag :)

Ellers så er jeg omsorgsfull, romantisk og kjærlig :rødme:

Jeg får ofte høre jeg har en veldig naturlig, positiv utstråling og at jeg smiler mye! :yvonne:

Skrevet

Tja, jeg liker mitt tykke og lange hår, og mine fine blå øyne. Ellers liker jeg best ved meg selv personlighetsmessig at jeg er litt sta, dvs at jeg sjeldent gir opp, uansett hvor vanskelig ting er, og jeg omsorgsfull og empatisk. Ellers liker jeg godt ved meg selv at jeg er kreativ, har sterke meninger, og har et godt språkøre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

utseende: Der er jeg veldig fornøyd med øyenfargen min, "timeglass figuren" min og spesielt magen min. Får masse komplimenter både av hele fjeset og kroppen min.

Personlighet: Jeg er veldig flink til og finne noe positivt med alle jeg møter og kjenner. Jo mer jeg ser på en eller blir bedre kjent med, jo mer finner jeg. Er flink også til og lese mennesker. Jeg er lett og komme i kontakt med.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er fornøyd med ansiktet mitt, og at jeg har en slank kropp. Når det gjelder personligheten er jeg kanskje mest fornøyde med min evne til å være kreativ, og til logisk tankegang.

Skrevet (endret)

Utseendemessig er jeg mest fornøyd med den rene huden min og håret mitt som har naturlig volum. Er også veldig fornøyd med høyden min og hendene mine :)

Personlighetsmessig er jeg mest fornøyd med at jeg er så trofast og hengivende. Jeg er glad for at jeg har evnen til å bli begeistret for små ting, og jeg anser meg også som rimelig klok.

Dette redda dagen min. Tusen takk! :nigo:

Endret av LadyB
Skrevet

Store/sterke lårmuskler.

Et talent for sarkasme.

Gjest Glør
Skrevet

Utseendemessig er jeg fornøyd med håret, siden det er tykt, glansfullt og har en pen farge. Øyene mine liker jeg fordi de har veldig spesielle og pene farger. Puppene mine liker jeg fordi de er ganske store, men likevel har en veldig pen form.

Personlighetsmessig er jeg flink til å lytte, smart og kreativ.

Alt dette er ting jeg også får komplimenter for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...