Gjest Håpløsa Skrevet 8. juli 2009 #21 Del Skrevet 8. juli 2009 tror det vil hjelpe å finne en flørt som kanskje ikke helt er ens type, for da er det kanskje ikke slik at man blir betatt slik man ikke vil? Jeg har da prøvd d å jeg vettu.. stirret rett i øynene på en type på jobb som absolutt ikke var min type (trodde jeg..)og det ble DEN heftige perioden med flørting å greier en periode... Å herrejemini som vi styra med det....men jeg fikk jo selvfølgelig helt hetta og trakk meg unna å klarte ikke helt å følge opp dette der når jeg merket at han gjengjeldte følelsene jeg kjente jeg begynte å få Hva han tror om meg nå vil jeg helst ikke vite...men heldigvis var jeg bare vikar der en liten periode... Når jeg tenker etter,så er jeg vel tøff i trynet i begynnelsen,men helt håpløs når det kommer til stykke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2009 #22 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har da prøvd d å jeg vettu.. stirret rett i øynene på en type på jobb som absolutt ikke var min type (trodde jeg..)og det ble DEN heftige perioden med flørting å greier en periode... Å herrejemini som vi styra med det....men jeg fikk jo selvfølgelig helt hetta og trakk meg unna å klarte ikke helt å følge opp dette der når jeg merket at han gjengjeldte følelsene jeg kjente jeg begynte å få Hva han tror om meg nå vil jeg helst ikke vite...men heldigvis var jeg bare vikar der en liten periode... Når jeg tenker etter,så er jeg vel tøff i trynet i begynnelsen,men helt håpløs når det kommer til stykke... Du forandrer nok oppførsel når du først treffer den rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå