Gå til innhold

Blir så fort betatt

Gjest Håpløsa

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløsa

Muligens jeg er helt uttørket på kjærlighet og kos, men jeg har i det siste vært så til de grader oppmerksom på det motsatte kjønn, og flørtete av meg..

Nå har det seg slik at jeg er ganske så utadvent av meg og snakker med alt og alle,og stirrer dem rett i øynene.... men hvis rette vedkommende ser lenge tilbake,blir jeg litt satt ut, og klarer ikke å fortsette...

Noen gode råd for hvordan en stakkar halvdesperat amatørflørter skal klare å fortsette.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steinar
Muligens jeg er helt uttørket på kjærlighet og kos, men jeg har i det siste vært så til de grader oppmerksom på det motsatte kjønn, og flørtete av meg..

Nå har det seg slik at jeg er ganske så utadvent av meg og snakker med alt og alle,og stirrer dem rett i øynene.... men hvis rette vedkommende ser lenge tilbake,blir jeg litt satt ut, og klarer ikke å fortsette...

Noen gode råd for hvordan en stakkar halvdesperat amatørflørter skal klare å fortsette.. :klaske:

Bruk sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha takker for svar...selv om de ikke hjalp så mye :skratte:

Er du redd for et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Så heldig du er! Jeg blir betatt en gang hvert jubelår.

Med vennlig hilsen überkresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...

Hva stopper deg da? Det virker jo ikke akkurat som du er sjenert i hvert fall .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Jeg blir betatt en gang hvert jubelår.

Med vennlig hilsen überkresen

Da er vi to. Jeg var sist betatt i 2001. Ikke ble jeg betatt en eneste gang mens jeg hadde kjæreste i åtte år, og ikke har jeg blitt betatt av noen de månedene jeg har vært singel. Tror kanskje jeg er ødelagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløsa
Hva stopper deg da? Det virker jo ikke akkurat som du er sjenert i hvert fall .....

Neee...vet ikke helt hva det er eller hvorfor det stopper...

Kanskje er jeg redd for å bli såret eller no sånt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløsa
Da er vi to. Jeg var sist betatt i 2001. Ikke ble jeg betatt en eneste gang mens jeg hadde kjæreste i åtte år, og ikke har jeg blitt betatt av noen de månedene jeg har vært singel. Tror kanskje jeg er ødelagt. :fnise:

Oj oj, er det mulig..ingen av dere vært betatt av noen på så mange år :hakeslepp:

Er jeg virkelig såååå desperat :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neee...vet ikke helt hva det er eller hvorfor det stopper...

Kanskje er jeg redd for å bli såret eller no sånt..?

Ja, det er jo en bra teori :)

En annen skulle kunne være at underbevisstheten din forteller deg at de du flørter med egentlig ikke er noe for deg å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløsa
Ja, det er jo en bra teori :)

En annen skulle kunne være at underbevisstheten din forteller deg at de du flørter med egentlig ikke er noe for deg å satse på.

Hehe, kanskje det ja, men da er det mange som ikke kan satses på da...ihverfall for min del :laugh:

Hvordan vet jeg egentlig hva som er verdt å satse på der jeg vandrer på min rosa flørtesky da??

Har jo snart ikke bakkekontakt lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ja, men da er det mange som ikke kan satses på da...ihverfall for min del :laugh:

Hvordan vet jeg egentlig hva som er verdt å satse på der jeg vandrer på min rosa flørtesky da??

Har jo snart ikke bakkekontakt lenger :fnise:

Ja du, det er ikke lett å finne den "rette" - hvis du ikke har veldig flaks.

Ta det litt med ro og se etter om han virker seriøs og at dere passer i sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvordan det er. Spesielt hvis det er lenge siden jeg har vært i noe som minner om et forhold – eller forsøk på et. Opplever det også som at det vanskeliggjør ting også, for når man først får napp er det så alt for enkelt å bli for interessert itt for tidlig.

Jeg har ingen gode tips utover å kaste deg ut på en god gammeldags flørt. Funker det – funker det. Funker det ikke – funker det ikke. I verste fall får du kanskje litt tid før du blir like betatt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du rent objektivt ER noe å satse på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløsa
Hva mener du rent objektivt ER noe å satse på da?

Jeg er sannelig meg ikke sikker jeg, tror ikke jeg har tenkt så mye på det egentlig... :fnise:

Kanskje er det underbevistheten som er i konflikt med resten av de ustyrlige følelsene jeg går rundt med for tiden, så ingen er bra nok når det kommer til stykke...? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også litt som deg... Det er en av grunnene til at jeg var i et dårlig forhold sist...

Tror det bare er å flørte vilt med alle, riste det av seg om man klarer.. Om ikke er det vel bare å fortsette:)

Har ingen tips i og med at jeg er en slik en selv, men tror det vil hjelpe å finne en flørt som kanskje ikke helt er ens type, for da er det kanskje ikke slik at man blir betatt slik man ikke vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...