Gå til innhold

Gode gamle Minnie.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest guess who ?

Åkei. Da var det min tur med noen synspunkter....

Har UTROLIG nok en dag på internett, og det er søren meg lenge siden. Blandede følelser å ta en tur hit igjen kan man si og jeg er forundret over Minnie Emmerdale og co som spekulerer sin vante gang som vanlig.

Hvem har ansatt dere som vaktbikkjer egentlig ? Jeg synes det sier mer om dere enn om meg at dere VEEET så godt at jeg angivelig skal ha fått meg et annet nick her. Jeg synes også høres svært så trist ut at Minnie og co bruker sin dyrebare fritid til å bry seg om lille meg. Men takk for oppmerksomheten.

Minnie Emmerdale : jeg ser på din alltid så spennende signatur at din kjære Caspian er på sykehus. Mine beste ønsker om god bedring, men jeg synes du fremdeles har noen svært alvorlige issues med deg selv og jeg håper du kuler`n litt. Jeg har som dere sikkert har merket endel venner på KG ennå - og jeg har hørt at det er mye f...skap her uten meg og. NOEN må alltid komme med pisspreik og det er faktisk utrolig rart at vedkommende gidder.

Vel, dette skal ikke bare være oppgulp, men jeg måtte jo prøve å ta en tur når jeg først var på besøk hos venner med ADSL.....

Det er like stor blest her som vanlig, ser jeg og INGEN av verstingene gidder å skjerpe seg og prøve å starte med blanke ark. Det er alltid hakking og hakking. Enkelte oppfører seg som pirajaer :roll:

Ang at visse mener å ha "sett" at jeg er en annen bruker her og SKRYTER av det funnet : ferie ? Så man bruker det som bevis ? At jeg har sommerferie / dvs. jobber da, samtidig som en annen bruker tar seg ferie ? Derfor er jeg den samme som denne brukeren ??? Det er SÅ mange brukere her, og jeg må si dere har en svært livlig fantasi og mangel på sunne hobbyer om dere gidder å komme med spekulasjoner som dette. Jeg synes faktisk det er pinlig! Men om det gjør dere lykkeligere og får bedre selvtillit av det, så spekuler i vei.

Rart med det, Minnie. Hver gang noe dreier seg om deg, får alle som har noe å si deg pepper, av både mod, adm, m.fl mens når jeg blir utsatt for en rykteflom som dette, så gidder ikke forumets voktere å bry seg det spøtt. DET sier jo en del!?!

Men bare nyt det du Minnie. Hvis det får deg til å føle deg så verdifull og opphøyet. For meg er du kun en drama-queen og jeg oppfordrer deg til å kutte sladder om brukere som sjelden er på KG lengre. Jeg får vite om ting du / dere har sagt før eller siden uansett. Du kan evt heller spørre om min mailadresse via mine venner (en anonym - selvsagt....) og ta opp dine problemer med meg på den måten.

Grattis med bryllup forresten....

Skjønner at du lider med din kjære, men la det ikke gå utover meg og andre i dette forumet, selv om det er "utblåsningsventilen" din.

Indiangranny : skal prøve å sende deg en mail snart :) Håper vi får internett igjen snart. Har abstinenser så det holder ;-)

Savner svært mange av dere her selv, og jeg ser også at mange don`t give a damn. Det er helt i orden. Jeg gidder heller ikke bry meg om gud og hvermannsen. Dog, håper dere har det bra og. Savner livlige og i blandt hissige (?) diskusjoner med dere, men føler at jeg fremdeles er "merket" av visse deltakere på forumet her og jeg føler meg faktisk en smule utsatt. Jeg gidder ikke bruke tid og energi på å krangle med besserwissere og sladrekjærringer. Selv om disse - heldigvis - er i mindretall.

Kanskje jeg kryper tilbake som Diva engang. Savner i allefall KG og de fleste her. Vi får se :)

Til moderatorer o.l. : slett gjerne dette innlegget hvis dere finner det støtende eller uaktuelt. Men dette er kun ment som en liten hilsen til de jeg savner og en smekk på hånden til de som tar litt VEL av her.

Peace!

Ærbødigst, Diva fra hjertet av Telemark..... :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Diva!

Hyggelig at du stikker innom! Har du sett nøye på forumet nå da? Du skjønner, jeg mener du tar litt feil når du sier at alt er som det var.

Ting har roet seg, og forumet er roligere og hyggeligere enn på lenge. Alle parter oppfører seg fint, og vi moderatorer har stille dager. :)

Forøvrig ser dette ut som ei personlig melding, og som sådan flytter jeg den inn på personlige meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Å jeg som synes det er så harmonisk er for tiden. Det er faktisk en fryd å være her. Slike innlegg som dette (sorry Diva), men det er faktisk slike innlegg som setter sinner i kok. Håper ikke dette skjer nå da.... :roll:

Ha en fortsatt fin sommer da til Diva :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Klem til deg, "DIVA" - moro å "høre" fra deg igjen - en liten mail venter deg!

FORSATT GOD SOMMER, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Diva, jeg kan ikke dy meg, men må kommentere dette du skriver. Det er en stoor overdrivelse å si at det spekuleres i deg og ditt ev. nye nick her. Det har blitt nevnt av flere (også meg) i en tråd Indiangranny opprettet om at hun savner deg og vil at du skal komme tilbake. Dte er mange, også noen jeg tror du anser som venner som skriver at de tror de vet ditt nye nick. Dette begrunnes med skrivestil, etc. Men ingen røper det de tror, ingen skriver ufordelaktig om deg. For min del har jeg trodd at jeg har kjent deg igjen, og det er vel heller et kompliment at du har en stil vi kjenner igjen?!

Ingen her "bruker av sin dyrebare tid" for å plage deg. Det er i allefall helt sikkert!

Håper du snart er tilbake, som Diva eller noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Å jeg som synes det er så harmonisk er for tiden. Det er faktisk en fryd å være her. Slike innlegg som dette (sorry Diva), men det er faktisk slike innlegg som setter sinner i kok. Håper ikke dette skjer nå da.... :roll:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Å jeg som synes det er så harmonisk er for tiden. Det er faktisk en fryd å være her.

Ting har roet seg, og forumet er roligere og hyggeligere enn på lenge. :)  

YUPP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med care og Embla s.

Synes det er fint på forumet for tiden, jeg, masse humor og lite spetakkel :roll:

Jeg koser meg iallfall om dagene.......... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i køen med glade mennesker... Her er det trivelig å være og stemningen er god :D

Suzy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med alle svar. Det er kjempeflott å være her om dagen, og ikke noe form for krangel eller spydigheter.

"Harre så morsomt atte...." :wink:

God sommer til deg Diva, og håper du kommer tilbake en gang!!!

Klem fra Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er veldig hyggelig her! :enig:

99% minst av diskusjonene er saklige og ryddige. Pirajaene som Diva henviser til er ikke i dette akvariumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi er vel alle hyggelige med hverandre her....

Og godt er det for elendighet finnes det nok av i verden....

* Tex har en deppedag.... :( *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diva så godt og høre at du har det bra....

Ønsker deg en Fortsatt flott sommer/Høst og håper du titter innom igjen snart.

Og som mange før her har skrevet..KG har blitt roligere og mye bedre og være her nå.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...