Gå til innhold

Til alle brukere her, jeg er nysgjerrig på...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Heller det enn signaturen din :cool:

Døh. Buzz Lightyear er en finfin mann. Han tror jo han kan fly og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Døh. Buzz Lightyear er en finfin mann. Han tror jo han kan fly og alt.

Han sliter i alle fall ikke med selvtillitten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Stjernedryss: jeg begynner å skjønne hvorfor du er singel :fnise: Du eier jo ikke humor!

Jeg eier humor, bare ikke samme type humor som kristian. Tåpelig å komme med kommentaren om at du skjønner hvorfor jeg er singel. Totalt unødvendig. Hønsehjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg eier humor, bare ikke samme type humor som kristian. Tåpelig å komme med kommentaren om at du skjønner hvorfor jeg er singel. Totalt unødvendig. Hønsehjerne!

Lett å provosere i alle fall... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har møtt en mann herfra, i vinter faktisk! Han er veldig oppegående, kjekk og ordentlig (kanskje litt A4 for min smak, men eller lite å klage på), med andre ord, ingen FREAK. Det var ikke den store kjemien, selv om jeg ikke har et vondt ord om han. Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på om han har funnet drømmedama nå:)

Han gjestepostet et sted her og har ikke dukket opp siden, så vidt jeg vet. Kan jo hende han fortsatt sniker seg rundt, men etter å ha blitt kjent med han, så skjønner jeg fort at han egentlig ikke har tid til å sitte her inne og tulle. Sånn er det når man er flittig og flink IRL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har møtt en mann herfra, i vinter faktisk! Han er veldig oppegående, kjekk og ordentlig (kanskje litt A4 for min smak, men eller lite å klage på), med andre ord, ingen FREAK. Det var ikke den store kjemien, selv om jeg ikke har et vondt ord om han. Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på om han har funnet drømmedama nå:)

Han gjestepostet et sted her og har ikke dukket opp siden, så vidt jeg vet. Kan jo hende han fortsatt sniker seg rundt, men etter å ha blitt kjent med han, så skjønner jeg fort at han egentlig ikke har tid til å sitte her inne og tulle. Sånn er det når man er flittig og flink IRL:)

Okay, fint at han representerte "oss" menn fra KG på en nogenlunde ok måte da hehe ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Ikke truffet noen eller planer om det heller,men mn vet aldri hva fremtiden bringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke truffet noen eller planer om det heller,men mn vet aldri hva fremtiden bringer :)

Det er sant ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha tenkt meg å møtt noen fra KG, så lenge jeg hadde snakket med dem andre steder enn her, f.eks MSN.

Og gjerne såpass lenge at man skjønner at de ikke egentlig er peddoer som har "forkledd" seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, fint at han representerte "oss" menn fra KG på en nogenlunde ok måte da hehe ;).

Nei, jeg kan jo ha hatt flax, men du vet.. han var jo ikke en permanent bruker her inne. Kan kanskje ha noe å si? Hva vet jeg.. Nå er det jo ikke sånn at det oppstår dater på KVINNEguiden særlig ofte. sånn i teori, så bør dette være en umulighet! Men nok om den saken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan jo ha hatt flax, men du vet.. han var jo ikke en permanent bruker her inne. Kan kanskje ha noe å si? Hva vet jeg.. Nå er det jo ikke sånn at det oppstår dater på KVINNEguiden særlig ofte. sånn i teori, så bør dette være en umulighet! Men nok om den saken;)

Hehe, nei sant det. Faste brukere bør nok ringe flere varselbjeller, og seff KVINNEguiden er ikke noe sted for menn pr.def. Men var bare en anelse nysgjerrig, siden det tross alt er noen med utovertiss her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun møtt andre jenter på KG-treff, men ikke i en romantisk setting. Var vel en gang snakk om å treffe en fra KG som var interessert, men så fikk jeg meg kjæreste og da ble det helt uaktuelt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...