Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #81 Del Skrevet 8. juli 2009 Her må jeg innrømme at jeg fikk en stor og god latter. Er få jeg kan se for meg vil klare å ha noe fruktbart å komme med etter et møte. Treffe noen fra KG? That would be tha day... Tror du og jeg kunne fått et morsomt møte. Vi hadde hvert fall hatt masse å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #82 Del Skrevet 8. juli 2009 Tror du og jeg kunne fått et morsomt møte. Vi hadde hvert fall hatt masse å snakke om Mhm... Jeg tar med Operamint! Det er jo lilla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #83 Del Skrevet 8. juli 2009 Så fint da Ellers er jeg ikke utpreget lilla av meg. Bare fan av Jimi Hendrix - der av nicket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #84 Del Skrevet 8. juli 2009 Så fint da Ellers er jeg ikke utpreget lilla av meg. Bare fan av Jimi Hendrix - der av nicket Jeg klarer bare ikke tenke annet enn lilla om deg pga av nicket! Sånn sett tror jeg mange kunne fått eg et sjokk av å treffe andre KG'ere IRL. En dannner seg jo bilder (uten at en har typiske profilbilder å se først) av personer en diskuterer med. Bilder jeg tror er mye mer feil en riktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #85 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe, purple haze = lilla tåke, så hvis det er sånn folk forestiller seg meg, bør jeg kanskje bytte nick For ikke å snakke om resten av teksten i den låta - smoke and fly lissom Ikke helt meg, nei. Og vi kom sikkert til å bli overrasket av mange av personene bak nick`ene her på KG. De bildene vi danner oss, stemmer nok sjelden med virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 8. juli 2009 #86 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe, purple haze = lilla tåke, så hvis det er sånn folk forestiller seg meg, bør jeg kanskje bytte nick Purple Haze assosierer jeg med filmen "Apocalypse Now"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #87 Del Skrevet 8. juli 2009 Bra musikk i en god film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #88 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe, purple haze = lilla tåke, så hvis det er sånn folk forestiller seg meg, bør jeg kanskje bytte nick For ikke å snakke om resten av teksten i den låta - smoke and fly lissom Ikke helt meg, nei. Og vi kom sikkert til å bli overrasket av mange av personene bak nick`ene her på KG. De bildene vi danner oss, stemmer nok sjelden med virkeligheten Tja... Det virker som noen her ser på meg som en brutal konemisshandler... Så det er ikke alle jeg hadde turd å møte Så, excuse me while I kiss the sky Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. juli 2009 #89 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 8. juli 2009 #90 Del Skrevet 8. juli 2009 *** Ingenting å være snurt for, ingen her inne som tviler på at du og avataren din er omtrent identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #91 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja... Det virker som noen her ser på meg som en brutal konemisshandler... Så det er ikke alle jeg hadde turd å møte Så, excuse me while I kiss the sky Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere Hehe, den tanken har slått meg også. At de med vakre kroppsdeler i avataren muligens har lånt bildet en annen plass. Fort gjort å la seg forlede av slik Nicket ditt får meg ikke til å tenke at du er fysisk brutal, men at du er brutalt ærlig, ut fra hvordan du tolker virkeligheten du lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #92 Del Skrevet 8. juli 2009 Stjernedryss: jeg begynner å skjønne hvorfor du er singel Du eier jo ikke humor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. juli 2009 #93 Del Skrevet 8. juli 2009 *** Ingenting å være snurt for, ingen her inne som tviler på at du og avataren din er omtrent identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 8. juli 2009 #94 Del Skrevet 8. juli 2009 *** SÅ morsomt var det vel ikke? Du ER ei asiatisk, veldreid snuppe med øyne som tinntallerkner hvis eneste tanke er å innynde deg hos menn som kan knyte skikkelige knuter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #95 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja... Det virker som noen her ser på meg som en brutal konemisshandler... Så det er ikke alle jeg hadde turd å møte Så, excuse me while I kiss the sky Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere Kunne faktisk være interessant å få vite hvorfor du har med "brutal" i nicket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. juli 2009 #96 Del Skrevet 8. juli 2009 *** SÅ morsomt var det vel ikke? Du ER ei asiatisk, veldreid snuppe med øyne som tinntallerkner hvis eneste tanke er å innynde deg hos menn som kan knyte skikkelige knuter? Det siste kan kanskje stemme, men resten er jeg ganske så skeptisk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #97 Del Skrevet 8. juli 2009 Kunne faktisk være interessant å få vite hvorfor du har med "brutal" i nicket? Som Purple Haze sa: Nicket ditt får meg ikke til å tenke at du er fysisk brutal, men at du er brutalt ærlig, ut fra hvordan du tolker virkeligheten du lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #98 Del Skrevet 8. juli 2009 Som Purple Haze sa: Nicket ditt får meg ikke til å tenke at du er fysisk brutal, men at du er brutalt ærlig, ut fra hvordan du tolker virkeligheten du lever i. Skinnet kan bedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juli 2009 #99 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha. Jeg ligner veldig på avataren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #100 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha. Jeg ligner veldig på avataren min. Heller det enn signaturen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå