Gå til innhold

Til alle brukere her, jeg er nysgjerrig på...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Her må jeg innrømme at jeg fikk en stor og god latter. Er få jeg kan se for meg vil klare å ha noe fruktbart å komme med etter et møte.

Treffe noen fra KG? That would be tha day... :roll:

Tror du og jeg kunne fått et morsomt møte. Vi hadde hvert fall hatt masse å snakke om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Tror du og jeg kunne fått et morsomt møte. Vi hadde hvert fall hatt masse å snakke om ;)

Mhm... Jeg tar med Operamint! Det er jo lilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så fint da :)

Ellers er jeg ikke utpreget lilla av meg. Bare fan av Jimi Hendrix - der av nicket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Så fint da :)

Ellers er jeg ikke utpreget lilla av meg. Bare fan av Jimi Hendrix - der av nicket :)

Jeg klarer bare ikke tenke annet enn lilla om deg pga av nicket! :ler:

Sånn sett tror jeg mange kunne fått eg et sjokk av å treffe andre KG'ere IRL. En dannner seg jo bilder (uten at en har typiske profilbilder å se først) av personer en diskuterer med. Bilder jeg tror er mye mer feil en riktige :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hehe, purple haze = lilla tåke, så hvis det er sånn folk forestiller seg meg, bør jeg kanskje bytte nick ;)

For ikke å snakke om resten av teksten i den låta - smoke and fly lissom :P

Ikke helt meg, nei.

Og vi kom sikkert til å bli overrasket av mange av personene bak nick`ene her på KG. De bildene vi danner oss, stemmer nok sjelden med virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, purple haze = lilla tåke, så hvis det er sånn folk forestiller seg meg, bør jeg kanskje bytte nick ;)

Purple Haze assosierer jeg med filmen "Apocalypse Now"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

For ikke å snakke om resten av teksten i den låta - smoke and fly lissom :P

Ikke helt meg, nei.

Og vi kom sikkert til å bli overrasket av mange av personene bak nick`ene her på KG. De bildene vi danner oss, stemmer nok sjelden med virkeligheten :)

Tja... Det virker som noen her ser på meg som en brutal konemisshandler... Så det er ikke alle jeg hadde turd å møte :ler:

Så, excuse me while I kiss the sky :cool:

Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt ;) Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forøvrig at noen menn her lar seg forlede av avatarene av fine rumper og vakre ansikt ;) Det er ikke nødvendigvis åpersonen bak nicket der er bilde av vet dere ;):ler:

:snurt:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
:snurt:

:ler:

Ingenting å være snurt for, ingen her inne som tviler på at du og avataren din er omtrent identiske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Tja... Det virker som noen her ser på meg som en brutal konemisshandler... Så det er ikke alle jeg hadde turd å møte :ler:

Hehe, den tanken har slått meg også. At de med vakre kroppsdeler i avataren muligens har lånt bildet en annen plass. Fort gjort å la seg forlede av slik ;)

Nicket ditt får meg ikke til å tenke at du er fysisk brutal, men at du er brutalt ærlig, ut fra hvordan du tolker virkeligheten du lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å være snurt for, ingen her inne som tviler på at du og avataren din er omtrent identiske. :)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian
:skratte:

SÅ morsomt var det vel ikke? Du ER ei asiatisk, veldreid snuppe med øyne som tinntallerkner hvis eneste tanke er å innynde deg hos menn som kan knyte skikkelige knuter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne faktisk være interessant å få vite hvorfor du har med "brutal" i nicket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ morsomt var det vel ikke? Du ER ei asiatisk, veldreid snuppe med øyne som tinntallerkner hvis eneste tanke er å innynde deg hos menn som kan knyte skikkelige knuter?

Det siste kan kanskje stemme, men resten er jeg ganske så skeptisk til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Kunne faktisk være interessant å få vite hvorfor du har med "brutal" i nicket? :)

Som Purple Haze sa:

Nicket ditt får meg ikke til å tenke at du er fysisk brutal, men at du er brutalt ærlig, ut fra hvordan du tolker virkeligheten du lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Purple Haze sa:

Skinnet kan bedra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...