Gå til innhold

Til alle brukere her, jeg er nysgjerrig på...

kristian82

Anbefalte innlegg

Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv?

(Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ;) )

Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG?

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller er f.eks. alle "mennene" på KG raringer, så derfor er det i seg selv uinteressant...?

(Tar en god og ekstra hard titt i speilet.... :hakeslepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv?

(Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ;) )

Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG?

:trampe:

Jeg har truffet en fra dette forumet for noen år siden. Han insisterte på å møte meg, og han hørte jo hyggelig ut, så vi utvekslet e-postadresser. Jeg sendte verken bilde eller navn, og det likte han ikke. Jeg syntes vi bare skulle møtes for en kaffe og bare ta det med ro. Så det ble han sur for. Da jeg så ham tenkte jeg bare at han var litt overvektig og han så litt "mørk" ut i sinn/vesen. I tillegg hadde han ikke gjort det slutt med partneren sin, hun visste ikke at han "søkte rundt".

Han var kjekk å prate med (det lille han klarte å si), men litt for umoden og søkende etter min smak. Sannsynligvis var ikke jeg en innertier for hans smak heller, så vi møttes ikke igjen.

Ellers vet jeg om en annen mannlig profil herfra, som har vært med i mange år under ulike profilnavn. Da jeg så ham med venner ute på byen og snakket litt med ham (han vet ikke at jeg vet hvem han er), tenkte jeg nok at han virker som en nervøs type, og ikke så sosialt flink i forhold til jenter og høflighet, smalltalk osv.

Så ut fra det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om menn her jeg da.. :)

Jeg holder meg nok til menn ute i den virkelige verden ja: på jobb, fester, selskap, kurs, reiser og gjennom venner/bekjente. Det er enklest.

Men: for å ha alle kanaler åpne, har jeg plukket opp et par menn fra nettet også (datingsted), og den ene var nerd og den andre bare herlig. En tredje jeg plukket opp fra nettet jobber i samme selskap, så han tar jeg en kaffe med på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Jeg har truffet en fra dette forumet for noen år siden. Han insisterte på å møte meg, og han hørte jo hyggelig ut, så vi utvekslet e-postadresser. Jeg sendte verken bilde eller navn, og det likte han ikke. Jeg syntes vi bare skulle møtes for en kaffe og bare ta det med ro. Så det ble han sur for. Da jeg så ham tenkte jeg bare at han var litt overvektig og han så litt "mørk" ut i sinn/vesen. I tillegg hadde han ikke gjort det slutt med partneren sin, hun visste ikke at han "søkte rundt".

Han var kjekk å prate med (det lille han klarte å si), men litt for umoden og søkende etter min smak. Sannsynligvis var ikke jeg en innertier for hans smak heller, så vi møttes ikke igjen.

Ellers vet jeg om en annen mannlig profil herfra, som har vært med i mange år under ulike profilnavn. Da jeg så ham med venner ute på byen og snakket litt med ham (han vet ikke at jeg vet hvem han er), tenkte jeg nok at han virker som en nervøs type, og ikke så sosialt flink i forhold til jenter og høflighet, smalltalk osv.

Så ut fra det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om menn her jeg da.. :)

Jeg holder meg nok til menn ute i den virkelige verden ja: på jobb, fester, selskap, kurs, reiser og gjennom venner/bekjente. Det er enklest.

Men: for å ha alle kanaler åpne, har jeg plukket opp et par menn fra nettet også (datingsted), og den ene var nerd og den andre bare herlig. En tredje jeg plukket opp fra nettet jobber i samme selskap, så han tar jeg en kaffe med på jobb :fnise:

Jeg skal gi deg et godt råd - slutt med serie-datinga og prøv heller seriøst å finne den "rette" i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg skal gi deg et godt råd - slutt med serie-datinga og prøv heller seriøst å finne den "rette" i stedet.

Takk for rådet!

Men det er på en måte det jeg gjør da...ser etter "den rette" gjennom å møte flere. Et godt sammenlikningsgrunnlag. Man kan egentlig ikke gjøre så mye mer enn å treffe folk, synes jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Takk for rådet!

Men det er på en måte det jeg gjør da...ser etter "den rette" gjennom å møte flere. Et godt sammenlikningsgrunnlag. Man kan egentlig ikke gjøre så mye mer enn å treffe folk, synes jeg.

Jo, men det er lurt å konsentrere seg om en kandidat av gangen.

Jeg f.eks, hadde ikke satt pris på konkurranse faktisk - det må jeg bare si.

Da blir det fort bare surr også - er han ene bedre enn han andre tro?

Og resultatet blir at det blir umulig å bestemme seg for noe som helst fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steinar
Takk for rådet!

Nei, jeg tror ikke du kommer i mål på måten din.

Sikker på at du ikke bare er ute etter oppmerksomhet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har ikke møtt noe herfra, og det er jo tross alt ikke KG jeg bruker for å møte gutter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Jeg har ikke møtt noe herfra, og det er jo tross alt ikke KG jeg bruker for å møte gutter :fnise:

Hva er det for noe lurt du bruker da? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hva er det for noe lurt du bruker da? ;) hehe

Har jo testet ut diverse datingsider....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Har jo testet ut diverse datingsider....

Okay :) Hvilke har du hatt positive erfaringer med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Okay :) Hvilke har du hatt positive erfaringer med da?

Føler det er ganske tilfeldig egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å møte en du ikke hadde sett engang Gjestdeluxe, men enig i at det er lurt eller i alle fall går ann å bare ta et "møte" - uten bilder og div., trenger jo ikke gjøre det til en så big deal lissom. :)

Hmf..Stjernedryss er på KG for å sjekke menn, det er det liten tvil om. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Tøft å møte en du ikke hadde sett engang Gjestdeluxe, men enig i at det er lurt eller i alle fall går ann å bare ta et "møte" - uten bilder og div., trenger jo ikke gjøre det til en så big deal lissom. :)

Det er jeg absolutt ikke :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar

Kan du begripe at jenter aldri kan si noe som det egentlig er? :lur:

Merkelige skapninger ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vel, du var ikke noe morsom :nei:

Sorry, skal ikke ta ditt navn i min munn igjen! Jeg lover! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...