ElleVille Skrevet 9. mai 2002 #41 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg nevnte det litt i det ene innlegget mitt. At det kan ha noe med at på hodet er alle likt utstyrt (omtrent), mens kroppshår er en manne-greie, selv om kvinner også har litt. Men, jeg har nok ingen vitenskapelig bakgrunn for at jeg liker det sånn eller sånn, men kanskje du kunne gi meg en god grunn for hvorfor dette er et så stort problem for deg?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #42 Del Skrevet 10. mai 2002 Argumentene til de som barberer seg går hovedsaklig ut på at 1. Det er rensligere 2. Mer følsomt Begge disse "fordelene" oppnår man ved barbering rundt selve kjønnsåpningen. Hva er da argumentet for å barbere hele venusberget der hovedmengden av hår befinner seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. mai 2002 #43 Del Skrevet 10. mai 2002 Nå må jeg le av deg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2002 #44 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg vil beholde håret oppe på hodet fordi jeg vil fryse på meg lausunger om jeg barberte det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2002 #45 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg beholder en viss mengde med hår på hode fordi det er en del av min personlighet og mitt ønske om hvordan jeg er og vil se ut. Jeg barberer håret under armene fordi det å være hårløs under armene er noe som passer meg og mitt syn på hva som er pent og passelig på meg. Jeg barberer/"friserer" (litt etter humøret om det er stusset eller glatt) fordi det passer meg og min personlighet å være delvis eller helt hårløs der nede. Noe pga følsomhet, men mest fordi JEG synes det er finest slik. Jeg barberer håret på bena (ihvertfall på vår/sommer hvor man slipper de løs..) 1212[ Dette Innlegg er endret av: aline den 2002-05-10 10:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. mai 2002 #46 Del Skrevet 10. mai 2002 Men er det vanleg å fjerne håret på armane? Eg barberer meg både her og der, men har aldri vurdert å barbere dei mjuke duna på armane. Er det mange som gjer det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2002 #47 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg gjør det heller ikke, og har heller aldri vurdert det. Men det kommer sikkert an på hvordan hårvekst man har der muligens? Hadde jeg hatt mørke hår der, eller så mye at det hadde blitt litt sånn "manne-arm" så hadde jeg sikkert gjort det jeg med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mone Skrevet 15. mai 2002 #48 Del Skrevet 15. mai 2002 Har hørt at menn kaller damer som har barbert seg nedentil for nymfomaner. Jeg gjør det ikke for sex'en sin del, men fordi det blir mindre lukt og lettere å holde seg ren når jeg gjør det. Armene tar jeg for å la være å svette, og leggene fordi det ser og føles bedre ut med glatte legger! Jenter som ikke barberer seg, stinker hvis de ikke dusjer hver dag (ihvertfall som jeg har erfart). Synes ikke menn bør barbere legger og underarmer osv, men hvis de barberer brystet og ikke har så j*#`% med skjegg i ansiktet, så er det sexy;)! Men jenter bør barbere seg, ihvertfall under armene, for velværet sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. juli 2002 #49 Del Skrevet 11. juli 2002 Til "Mone": Dusjer du ikke hver dag? Hvordan klarer du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frogg Skrevet 12. juli 2002 #50 Del Skrevet 12. juli 2002 "Mone" introduserer seg slik: "Bosted: Kroatia (bor i Bergen)" *LOL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #51 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg er singel og til tider helt barbert - ihvertfall "under" og på sidene, og 98% av de menn jeg har "møtt" har vært veldig fornøyde med det! Men, det er ikke derfor jeg gjør det, jeg gjør det fordi JEG føler meg vel med det og dessuten renere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå