Kakee Skrevet 7. juli 2009 #21 Del Skrevet 7. juli 2009 Er du klar for å være stemor til hans sønn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-shol Skrevet 7. juli 2009 #22 Del Skrevet 7. juli 2009 Har ikke lest så mange svar, men at "dette kommer ikke til å fungere" er jo bare teit. Da jeg var 24 traff jeg en nyskilt mann på 35, og nå har vi vært sammen i 9 mnd og planlegger bryllup. Det at han har barn kompliserer imidlertid en del, men alder er ingen hindring (Jeg trodde det før, men har måttet svelge den kamelen på tvers) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 7. juli 2009 #23 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er ingen her som kan si deg om det vil funke eller ikke! Selv har jeg vært i et forhold med 12 år mellom oss. og det var ikke pga alderen det ble slutt! hadde mere å gjøre med at jeg var 20 år og hadde lyst til å oppleve mer av liver, på en måte finne meg selv! men vet at har jeg møtt han nå, har det helt sikkert funka fint! Så lenge dere er på samme bølgelengde når det kommer til prioriteringer, har någenlunde lik tankegang! ja egentlig det samme som du er ute etter i et vilket som helst forhold, tror jeg ikke det vil være noe problem! har forøvrig et vennepar som det r 20år mellom! de er lykkelig gifte og har to barn! Har dere noengang diskutert et forhold, så du vet om det er pga din alder han er reservert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. juli 2009 #24 Del Skrevet 7. juli 2009 TS: Du skriver jo ingenting om hva du selv ønsker ut fra dette forholdet. Er du klar til å gå inn for det med hud og hår, når det innebærer å være en god og stabil stemor til hans sønn? For sånn er det faktisk når man skal være sammen med noen som har barn, det blir et enten eller. Og jeg skjønner at han evt velger å ikke kaste bort tid og følelser på deg hvis han ikke ser den fremtiden for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #25 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Dater av prinsipp ikke østfoldinger. Hvorfor har du dette prinsippet da? Endret 7. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. juli 2009 #26 Del Skrevet 7. juli 2009 TS: Du skriver jo ingenting om hva du selv ønsker ut fra dette forholdet. Er du klar til å gå inn for det med hud og hår, når det innebærer å være en god og stabil stemor til hans sønn? For sånn er det faktisk når man skal være sammen med noen som har barn, det blir et enten eller. Og jeg skjønner at han evt velger å ikke kaste bort tid og følelser på deg hvis han ikke ser den fremtiden for dere. Jo, jeg vil være med ham. Vi har bare hatt sex ca 5-6 ganger, da jeg kuttet det ut etter at han sa at "et forhold er vanskelig å få til, bla bla", som var for mer enn et år siden, men han vil likevel treffes. Vi har sikkert vært på 30-40 dates uten sex. Skjønner ikke noe, jeg. Tror jeg bare skal forsøke å kutte ham ut. Ikke det at jeg ikke har prøvd før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. juli 2009 #27 Del Skrevet 7. juli 2009 Så han vil ikke ha et forhold, men han er ikke kun ute etter sex heller? Da ble det hele plutselig mye, mye rarere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenna_* Skrevet 7. juli 2009 #28 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor har du dette prinsippet da? Er ikke menn fra Østfold kjent for å være uvørne, uten oppdragelse, røykere, utrente, klienter og med fæl dialekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. juli 2009 #29 Del Skrevet 7. juli 2009 Så han vil ikke ha et forhold, men han er ikke kun ute etter sex heller? Da ble det hele plutselig mye, mye rarere... Jo, han er ute etter sex. Han spør hele tiden, men jeg sier nei. Han stikker ikke pga nei. Og han har andre tilbud fordi han er som sagt veldig kjekk og har en fin personlighet pluss en høy stilling i et av norges største selskap (ikke det at det har noe å si for meg, men han har altså alle ytre ting, så det er ikke underskudd på dameinteresse). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. juli 2009 #30 Del Skrevet 7. juli 2009 Jo, han er ute etter sex. Han spør hele tiden, men jeg sier nei. Han stikker ikke pga nei. Og han har andre tilbud fordi han er som sagt veldig kjekk og har en fin personlighet pluss en høy stilling i et av norges største selskap (ikke det at det har noe å si for meg, men han har altså alle ytre ting, så det er ikke underskudd på dameinteresse). Det jeg mente med andre tilbud er at de finnes, men han dater MEG! Noen flere som har synspunker? Kanskje han er en sånn som er emotionally unavailable? I mangel av et norsk ord. Dette plager meg virkelig. Fikk melding fra ham i dag om å treffes, og jeg har ikke svart på 6 timer nå. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #31 Del Skrevet 7. juli 2009 Er ikke menn fra Østfold kjent for å være uvørne, uten oppdragelse, røykere, utrente, klienter og med fæl dialekt? Du snakker om fordommer altså! Har du vært der noen gang eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #32 Del Skrevet 7. juli 2009 Det jeg mente med andre tilbud er at de finnes, men han dater MEG! Noen flere som har synspunker? Kanskje han er en sånn som er emotionally unavailable? I mangel av et norsk ord. Dette plager meg virkelig. Fikk melding fra ham i dag om å treffes, og jeg har ikke svart på 6 timer nå. Hva skal jeg gjøre? Kutt ham ut før jo heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #33 Del Skrevet 7. juli 2009 ... hadde mere å gjøre med at jeg var 20 år og hadde lyst til å oppleve mer av liver, på en måte finne meg selv! men vet at har jeg møtt han nå, har det helt sikkert funka fint! Ja, kvinnfolk (og mannfolk) som ikke har fått "rast fra seg" er ikke noe å satse på for langtidsforhold og etablering, spesielt når en er aldersmessig på forskjellige steder i livet. Hadde du vært 25 hadde det sikkert fungert fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 8. juli 2009 #34 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe - apropos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #35 Del Skrevet 8. juli 2009 Han er faktisk dødspen og ser mye yngre ut (sånn ca 33) Jeg hadde ikke datet ham hadde han sett "gammel" ut. Han vet at han snart kommer til å se "gammel" ut. Og da vil ikke du være sammen med han mer? Kanskje det er en av årsakene til at han trekker seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #36 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe - apropos: Så søtt! Ekte kjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #37 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Er ikke menn fra Østfold kjent for å være uvørne, uten oppdragelse, røykere, utrente, klienter og med fæl dialekt? Jo, de er kanskje det. Jeg er østfolding og kjenner meg i alle fall veldig godt igjen i beskrivelsen. Endret 8. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #38 Del Skrevet 8. juli 2009 Jo, de er kanskje det. Jeg er østfolding og kjenner meg i alle fall veldig godt igjen i beskrivelsen. Uffda! Ut å trene, gutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #39 Del Skrevet 8. juli 2009 Uffda! Ut å trene, gutt hehe Får ikke trent vekk "Er ikke menn fra Østfold kjent for å være uvørne, uten oppdragelse, røykere, utrente, klienter og med fæl dialekt? Så stor forståelse for fordømmelsen av menn fra østfold, jeg blir like overrasket hver gang fine formelle vestkantfrøkner lar seg sjarmere av meg, men det er nok at de vil "slumme" seg litt, være litt nasty kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #40 Del Skrevet 8. juli 2009 Får ikke trent vekk "Er ikke menn fra Østfold kjent for å være uvørne, uten oppdragelse, røykere, utrente, klienter og med fæl dialekt? Så stor forståelse for fordømmelsen av menn fra østfold, jeg blir like overrasket hver gang fine formelle vestkantfrøkner lar seg sjarmere av meg, men det er nok at de vil "slumme" seg litt, være litt nasty kanskje. Det hadde jo i hvert fall hjulpet litt mot utrente hehe Og du skriver jo pen dialekt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå