Joplaya Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Etter et par dagers ovservasjon har jeg kommet til den konklusjon at jeg blir nødt for å henvende deg videre til en vetrinær. Noe er rart med den sauen, det er noe som ikke er helt som det skal liksom. Råder deg til å ta den med til vetrinær så fort som mulig, da jeg til tider har sett forverringer - til tross for at Lillian var tilstede og prøvde å kose den bedre i en liten periode. Hurry hurry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Det var ikke lange perioden jeg fikk lov å kose den bedre, Joplaya, så det er jammen ikke rart han er så dååårlig Enig med deg, jeg, Joplaya, få den til veterinær! Fort! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja, og Lillian. Du bør nå gi opp healing, ikke verdt å risikere flere sauer her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 :o Da er det vel som de sier da, at healing ikke er noe for meg....Men jeg trodde................ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Du trodde? Må ikke tro alt menn sier til deg vettu De var nok ikke impotente selv om de sa så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Var ikke sånn trodde jeg mente, men......... Jeg trodde heller at jeg kunne å heale, jeg, da.......... Lillian *skal aldri mer tro på healingkunnskapene sine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Sauer er ålreite dyr. Bare godta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Bæææ! Ja, sauer er ålræite dyr ja. Men han ser noe syk ut den du har. Er nesten redd vi har en vetrinær iblant oss som tar affære og slakter dyret ditt og spiser den i desember. Sikker på den er i orden? *dypt bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikker på den er i orden? *dypt bekymret* Ja, etter tsjernåbyl har den bare produsert mer og mer ku-melk! Frisk som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Fisk sa du? Haaaaallloooo! Alle vet jo at når en sau føler seg som en fisk, da er det virkelig ille. Slappfisk, daufisk, fiskepinner istedetfor pinnekjøtt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Etter et par dagers ovservasjon har jeg kommet til den konklusjon at jeg blir nødt for å henvende deg videre til en vetrinær. Noe er rart med den sauen, det er noe som ikke er helt som det skal liksom. Råder deg til å ta den med til vetrinær så fort som mulig, da jeg til tider har sett forverringer - til tross for at Lillian var tilstede og prøvde å kose den bedre i en liten periode. Hurry hurry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå