Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg elsker tattoveringer! Har selv 3 stk, som ingen andre har like, for jeg har tegnet de selv :) Har du tenkt på hva slags tatto du vil ha?

det har e vettu;)

Jeg vil ha et søtt hjerte med forbokstavene på de to som betyr så utrolig mye for meg!

Jeg vil ikke ha i farger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det har e vettu;)

Jeg vil ha et søtt hjerte med forbokstavene på de to som betyr så utrolig mye for meg!

Jeg vil ikke ha i farger...

Så søt. Jeg har også en tatto med forbokstavene til noen som betyr mye for meg, så tegnet jeg en rekke musikk noter og små stjerner rundt bokstavene.

Er ikke så veldig glad i farger, er ikke min stil, men kan være fint på riktig sted og riktig person. Uansett så er det fineste med tattoveringer at de er en del av den som bærer den. Det skal si noe om hvem du er. Såkalte "mote" tattoveringer er jeg ikke fan av. Eller folk som tar tattovering ut i fra pris.

Skrevet
Så søt. Jeg har også en tatto med forbokstavene til noen som betyr mye for meg, så tegnet jeg en rekke musikk noter og små stjerner rundt bokstavene.

Er ikke så veldig glad i farger, er ikke min stil, men kan være fint på riktig sted og riktig person. Uansett så er det fineste med tattoveringer at de er en del av den som bærer den. Det skal si noe om hvem du er. Såkalte "mote" tattoveringer er jeg ikke fan av. Eller folk som tar tattovering ut i fra pris.

Det er jeg helt enig i ;)

Skrevet

Tatoveringer er superhot, både på menn og kvinner :) Gleder meg som en unge til å ta min neste!! Lykke til med tatoveringa di Bagett :)

Skrevet
Tatoveringer er superhot, både på menn og kvinner :) Gleder meg som en unge til å ta min neste!! Lykke til med tatoveringa di Bagett :)

tusen takk for det!;)

Skrevet

Få høre en update fra deg her da om du tar tatto ;)

Jeg blir så fristet av å se på Miami og LA Ink :) Mange fine.. Vil helst ha en liten en jeg da, en note eller noe :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...