Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dere om noen flinke tatoverere i Telemark?

Jeg har hørt at de e bra----->Emperial Tattoo Kai Johnny Mosaker

men hadde vært greit å høre deres forslag også!

Jeg skal ha min første tatovering og er viktig at det blir bra;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil oppfordre deg på det sterkeste til å la være, men jeg vil anta at du gjør som du vil uansett hva jeg måtte mene.

Jenter er så veldig mye flottere uten å ha hud som er vandalisert. Tattiser er harry og stygt.

Skrevet
Jeg vil oppfordre deg på det sterkeste til å la være, men jeg vil anta at du gjør som du vil uansett hva jeg måtte mene.

Jenter er så veldig mye flottere uten å ha hud som er vandalisert. Tattiser er harry og stygt.

Du har rett i at jg gjør som jg vil uansett hva du sier! :)

Jeg skal ikke ha en stor tatovering...skal ha en liten på ankelen...^^,

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at tatoveringer og singleliv hører sammen?

Gjest Gjest
Skrevet
Du har rett i at jg gjør som jg vil uansett hva du sier! :)

Jeg skal ikke ha en stor tatovering...skal ha en liten på ankelen...^^,

Det er helt i orden. Nå på sommeren kommer jo alle disse krusedullene frem i sollyset og jeg merker jeg blir så inderlig, inderlig skuffet. Det er ikke engang særlig originalt eller frekt eller fint.

Skrevet
Er det noen spesiell grunn til at tatoveringer og singleliv hører sammen?

nei tror ikke det..syns bare det er fint jg;)

Skrevet
Det er helt i orden. Nå på sommeren kommer jo alle disse krusedullene frem i sollyset og jeg merker jeg blir så inderlig, inderlig skuffet. Det er ikke engang særlig originalt eller frekt eller fint.

Det er din mening!:)

Ingen kan like alt;)

Skrevet

Så hvorfor poste det på single-forumet?

Gjest Steinar
Skrevet

Det kan være lurt å ha tenkt igjennom først at du aldri blir kvitt den igjen.

Skrevet

Synes tatoveringer på damer er skikklig fint...liker best skulder sleeve med farger på damer og på ribbebeins sida med evt rosemaling..

Såg noen slike i Miami nettopp sykt fine men so var dei laga av Miami ink folka og da..

Var forresten stad og fekk meg 2 nye tatoveringer i ferien, eine er laget av Janosh på Miami Ink.

Skrevet
Så hvorfor poste det på single-forumet?

ååja...eh..glemte å sette dn inn på ei anna plass!

Skrevet
Synes tatoveringer på damer er skikklig fint...liker best skulder sleeve med farger på damer og på ribbebeins sida med evt rosemaling..

Såg noen slike i Miami nettopp sykt fine men so var dei laga av Miami ink folka og da..

Var forresten stad og fekk meg 2 nye tatoveringer i ferien, eine er laget av Janosh på Miami Ink.

Å dæven! han e flink han;) Har alltid hatt lyst til å bli tatovert av de folka^^,

Skrevet
Det kan være lurt å ha tenkt igjennom først at du aldri blir kvitt den igjen.

hvis du følger litt med i tida...

det går ann å fjerne tatovering med laser! OG jeg har tenkt igjennom det i sånn ca 4 år og svaret er og forblir tatovering;)

Skrevet
Å dæven! han e flink han;) Har alltid hatt lyst til å bli tatovert av de folka^^,

Ja er meget fornøyd kompis fekk seg ein pinup på leggen sin laget av hamilton. Vi fekk alle gratis biletter fra Virgin Atlantic so nu drømmer vi om å resie til L.A. Ink hehe og få oss 1 der og.

Skrevet
Ja er meget fornøyd kompis fekk seg ein pinup på leggen sin laget av hamilton. Vi fekk alle gratis biletter fra Virgin Atlantic so nu drømmer vi om å resie til L.A. Ink hehe og få oss 1 der og.

Åååja;) skal reise til L.A . ink og få tatovering en gang^^ også vil e bli tatovera av Kat Von D ^^,

Gjest milkyway
Skrevet

[/quotVandalisert? Nei, nå. Jeg er glad det finnes menn med litt mer kunstnerisk sans enn andre!

Skrevet

Stikk på De Freixas i Skien. Der er de utrolig flinke, og ikke minst hyggelig. Var skikkelig nervøs når jeg møtte opp der, men han som tatoverte meg var rett og slett verdens søteste. Jeg har en kompis som har tatt alle tatoveringene sine (5-6 stk.) der, og han er kjempefornøyd. Jeg tok min første der. Minsteprisen begynner på 800 kr. I tillegg har de veldig fine åpningstider, og det er også åpent på lørdager. Jeg har ikke hatt noe problem med min tatovering etter at jeg tok den, og jeg skal også ta min neste tatovering der.

Du kan også dra på Ink i Larvik. Ei venninne tok tatovering der, og den er helt fantastisk. Minsteprisen begynner på 800 kr. der også. Jeg vet de er utrolig seriøse, og jeg har ikke hørt annet enn positive ting ang. dem. Desverre er ikke åpningstidene like ideelle som på De Freixas, men nå som det er sommerferie er det jo stort sett ikke noe problem.

Skrevet

Tull og tøys.

Synes det er superhot jeg.

Skrevet
Stikk på De Freixas i Skien. Der er de utrolig flinke, og ikke minst hyggelig. Var skikkelig nervøs når jeg møtte opp der, men han som tatoverte meg var rett og slett verdens søteste. Jeg har en kompis som har tatt alle tatoveringene sine (5-6 stk.) der, og han er kjempefornøyd. Jeg tok min første der. Minsteprisen begynner på 800 kr. I tillegg har de veldig fine åpningstider, og det er også åpent på lørdager. Jeg har ikke hatt noe problem med min tatovering etter at jeg tok den, og jeg skal også ta min neste tatovering der.

Du kan også dra på Ink i Larvik. Ei venninne tok tatovering der, og den er helt fantastisk. Minsteprisen begynner på 800 kr. der også. Jeg vet de er utrolig seriøse, og jeg har ikke hørt annet enn positive ting ang. dem. Desverre er ikke åpningstidene like ideelle som på De Freixas, men nå som det er sommerferie er det jo stort sett ikke noe problem.

åååja;) det må jeg sjekke ut^^,

Skrevet

Jeg elsker tattoveringer! Har selv 3 stk, som ingen andre har like, for jeg har tegnet de selv :) Har du tenkt på hva slags tatto du vil ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...