Gå til innhold

Menn, når man snakker LITT om andre menn på date...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

er det en en såkalt dealbreaker? Jeg syndet nemlig med dette på en date, mest på grunn av nerver, og sa noe av typen "gikk ut men N da og da. N var rik og trodde sikkert at jeg lar meg kjøpe. Haha. Likte ham ikke. Han fortsetter å ringe og sende meldinger. M gjør det samme. Oh my gosh". Idiotisk, jeg vet, men var kjempenervøs og sa en del ting jeg burde holdt for megselv. Han så i hvertfall rart på meg etterpå.

Menn, krise eller ikke?

Om en gutt syns det var krise, er han lite å satse på as. Herregud sier nå jeg, må da være lov å være litt nervøs og si ting som kan høres litt feil ut/ som en like så godt kunne la være å sagt. De folkene over her må virkelig være perfekte og ha snakketøyet i orden siden det skal så lite til for at de bare "nå er hun i aaaallle fall uaktuell". Sikkert de samme typene som klager over at jenter dumper de - tilsynelatende uten grunn for de selv - når årsaken er at de egentlig sa 1 dum ting som fikk daten til å tenke " shit, for en looser as"! - fordi hun var like perfekt og fordømmende som de selv er.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo ikke eksen hun pratet om, men to beilere som hun ikke var interessert i. Jeg ville tenkt at en person som snakket om slikt på date er usikker på seg selv, prøver å fremstille seg som populær, og mangler sosiale antenner.

F...

N og M var litt tragiske og dermed gode kandidater for spøk av typen " Kan du tro at han fyren jeg gikk ut med i forrige uke var så rar?". Slik var det ment fra min side i hvertfall, men jeg tviler på at daten så poenget :sjenert: HAN var jo ikke ute med de to og kunne ikke vite at de var sånn og sånn. Han ringte aldri tilbake, hehe. Føler meg ennå som en idiot. Hvordan skal jeg oppføre meg hvis jeg ser ham igjen? Er nemlig en liten sjanse for det da vi har felles venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en gutt syns det var krise, er han lite å satse på as. Herregud sier nå jeg, må da være lov å være litt nervøs og si ting som kan høres litt feil ut/ som en like så godt kunne la være å sagt. De folkene over her må virkelig være perfekte og ha snakketøyet i orden siden det skal så lite til for at de bare "nå er hun i aaaallle fall uaktuell". Sikkert de samme typene som klager over at jenter dumper de - tilsynelatende uten grunn for de selv - når årsaken er at de egentlig sa 1 dum ting som fikk daten til å tenke " shit, for en looser as"! - fordi hun var like perfekt og fordømmende som de selv er.

Vet du, jeg er enig med deg! Jeg hadde ikke dumpet en fyr på grunn av dette, men folk er dømmende og vanskelige jo. Flesteparten i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...