Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 er det en en såkalt dealbreaker? Jeg syndet nemlig med dette på en date, mest på grunn av nerver, og sa noe av typen "gikk ut men N da og da. N var rik og trodde sikkert at jeg lar meg kjøpe. Haha. Likte ham ikke. Han fortsetter å ringe og sende meldinger. M gjør det samme. Oh my gosh". Idiotisk, jeg vet, men var kjempenervøs og sa en del ting jeg burde holdt for megselv. Han så i hvertfall rart på meg etterpå. Menn, krise eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 er det en en såkalt dealbreaker? Jeg syndet nemlig med dette på en date, mest på grunn av nerver, og sa noe av typen "gikk ut men N da og da. N var rik og trodde sikkert at jeg lar meg kjøpe. Haha. Likte ham ikke. Han fortsetter å ringe og sende meldinger. M gjør det samme. Oh my gosh". Idiotisk, jeg vet, men var kjempenervøs og sa en del ting jeg burde holdt for megselv. Han så i hvertfall rart på meg etterpå. Menn, krise eller ikke? Ikke noe krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 er det en en såkalt dealbreaker? Jeg syndet nemlig med dette på en date, mest på grunn av nerver, og sa noe av typen "gikk ut men N da og da. N var rik og trodde sikkert at jeg lar meg kjøpe. Haha. Likte ham ikke. Han fortsetter å ringe og sende meldinger. M gjør det samme. Oh my gosh". Idiotisk, jeg vet, men var kjempenervøs og sa en del ting jeg burde holdt for megselv. Han så i hvertfall rart på meg etterpå. Menn, krise eller ikke? Kvitt deg med M og N. Ingen normal mann liker å høre om konkurrenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 er det en en såkalt dealbreaker? Jeg syndet nemlig med dette på en date, mest på grunn av nerver, og sa noe av typen "gikk ut men N da og da. N var rik og trodde sikkert at jeg lar meg kjøpe. Haha. Likte ham ikke. Han fortsetter å ringe og sende meldinger. M gjør det samme. Oh my gosh". Idiotisk, jeg vet, men var kjempenervøs og sa en del ting jeg burde holdt for megselv. Han så i hvertfall rart på meg etterpå. Menn, krise eller ikke? Vel, om han tok det med et smil vil jeg vel ikke si at det er noen krise. Dette er vel avhengig fra mann til mann. Blir vel som om vi skal sitte å legge ut om eksene våre. Alt med måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #5 Del Skrevet 6. juli 2009 Iihaaa så spennede hun syns jeg var da... <- Hvordan jeg reagerer i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Del Skrevet 7. juli 2009 Kanskje ikke krise, men definitivt negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #7 Del Skrevet 7. juli 2009 Ekser og venner er ikke noe problem for min del, bare det ikke blir alt for mye om alle eksene selvsagt. Men å få ramset opp x-antall "konkurrenter" kan være fryktelig demoraliserende. Men jeg regner med det går andre veien også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. juli 2009 #8 Del Skrevet 7. juli 2009 Iihaaa så spennede hun syns jeg var da... <- Hvordan jeg reagerer i samme situasjon. Jeg er redd for nettopp dette. Og jeg syns faktisk at han var flott, men han sitter sikkert med et annet inntrykk nå, og tror at jeg er useriøs. Nei, han tok det ikke med et smil ! Æsj, har dritet meg ut nå, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #9 Del Skrevet 7. juli 2009 Så får du heller utrykke hvor spennede du mener han er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 7. juli 2009 #10 Del Skrevet 7. juli 2009 Så får du heller utrykke hvor spennede du mener han er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #11 Del Skrevet 7. juli 2009 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #12 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er redd for nettopp dette. Og jeg syns faktisk at han var flott, men han sitter sikkert med et annet inntrykk nå, og tror at jeg er useriøs. Nei, han tok det ikke med et smil ! Æsj, har dritet meg ut nå, tror jeg. Jeg ville ikke trodd det betydde at du ikke var interessert. Jeg ville tenkt at du prøver å fremstille deg selv som populær, og at du synes det er veldig hardt. Ville synes det var ganske pinlig å høre på. Men om du ellers er interessant så er det jo ikke sikkert at han dropper deg på grunn av det der. Alle kan vel dumme seg litt ut om man er nervøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 7. juli 2009 #13 Del Skrevet 7. juli 2009 Haha, jeg har gjort akkurat det samme omtrent! At det går an, jeg var ikke så sykt nervøs heller men det kom bare ut. Var relevant for samtalen, og jeg er jo en ærlig og direkte person som sier sånt rett ut. Men det er vel heller slikt man kan si til nære venner, og helst ikke til en potensiell kjæreste som man ikke har blitt godt kjent med enda. Den gode nyheten er at vi ble sammen likevel Den dårlige er at han ble bittelitt sjalu og noe usikker av seg. Ikke bare pga den ene kommentaren altså, selv om jeg prøvde å skjule det (for det MÅ du gjøre) så ble det etterhvert ganske klart for han at det var mange om beinet. Så ja.. det kan nok ordne seg selv om du glipper ut med sånt, men prøv å ikke gjøre det mer! For folk som ikke kjenner deg så kan du fremstå som litt innbilsk eller ei som prøver å få frem at hun virkelig har draget, og ergo ikke har verdens mest velfungerende sosiale antenner eller beste selvtillit. Man kan fortelle sånne historier til gode venner, men ikke ukjente. Når det er en potensiell kjæreste så må man i tillegg forsøke å skjule litt at man har draget! Alle vil ha en attraktiv kjæreste, men ikke alle har baller til å takle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #14 Del Skrevet 7. juli 2009 Å være populær og ha draget er slett ikke negativt, men å være noen slags "player", "sjonglør" eller "pule rundt" er for mange negativt. Jeg har funnet ut at det er best å konsentrere seg om en av gangen, så slipper man si ting i vanvare, måtte bløffe eller at de får vite om det på annen måte. Jeg prøvde meg en gang på å flørte med to damer, som hadde ei felles venninne. Det feilet stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #15 Del Skrevet 7. juli 2009 Finner jeg ut at hun har flere på gang samtidig trer jeg høflig av. enten så vil en, elelr så vil en ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juli 2009 #16 Del Skrevet 7. juli 2009 Nja, du kan vel prøve å ro deg i land på et vis. Har hørt atskillig verre ting. Men generelt sett så bør ekser og andre kandidater være ikke-tema på en date. Jeg ler enda av denne svensken jeg møtte på en bar for mange år siden. Han kunne fortelle følgende om eksen sin - i første setning han sa omtrent: "Det jævla fruentimmeret skylder meg en million kronor, før helvette". Jeg ble veldig sjarmert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #17 Del Skrevet 7. juli 2009 Finner jeg ut at hun har flere på gang samtidig trer jeg høflig av. enten så vil en, elelr så vil en ikke. Tåler du ikke litt konkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. juli 2009 #18 Del Skrevet 7. juli 2009 ...Jeg hadde ikke invitert deg på en second date. Jeg hadde aldri brukt fritiden min på å sitte og høre på en ukjent person prate om xen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #19 Del Skrevet 7. juli 2009 Tåler du ikke litt konkurranse? Jeg forventer å være unik, like mye som hun skal være unik for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #20 Del Skrevet 8. juli 2009 ...Jeg hadde ikke invitert deg på en second date. Jeg hadde aldri brukt fritiden min på å sitte og høre på en ukjent person prate om xen. Det var jo ikke eksen hun pratet om, men to beilere som hun ikke var interessert i. Jeg ville tenkt at en person som snakket om slikt på date er usikker på seg selv, prøver å fremstille seg som populær, og mangler sosiale antenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå