Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Hjelp, skal treffe en fyr jeg tidligere har møtt en gang i fylla (og klina med) for å ta en øl eller to. Er kanskje å regne som en "date". Dette har jeg svært liten, om ingen, erfaring med. Er 27 år men har vært i et langvarig forhold så derfor liten erfaring. Er redd det skal bli pinlig og kleint, er litt sjenert og sist jeg traff han var jeg jo full! Noen som har noen tips og erfaringer før jeg river av meg håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke snakk om ekser i hvert fall... Vær blid og imøtekommende og smil og vær deg selv... samtalen går sikkert av seg selv. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradia Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Spør om han, og vær forsiktig med å snakke for mye om ekser, problemer eller andre negative ting som gir et dårlig inntrykk av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hjelp, skal treffe en fyr jeg tidligere har møtt en gang i fylla (og klina med) for å ta en øl eller to. Er kanskje å regne som en "date". Dette har jeg svært liten, om ingen, erfaring med. Er 27 år men har vært i et langvarig forhold så derfor liten erfaring. Er redd det skal bli pinlig og kleint, er litt sjenert og sist jeg traff han var jeg jo full! Noen som har noen tips og erfaringer før jeg river av meg håret? Hvis du kjenner han minimalt fra før av, er vel ganske "safe" ting å prate om sånt som - studier,jobb, interesser, om noe spesielt har skjedd i media, ferieplaner, trening, osv...Sånne ting som viser at du er interessert å bli kjent med personen du er på date med da, men UTEN å bli for - hvor mange exer har du, hva heter de, hvor mange har du vært sammen med, jeg har lyst til å gifte meg snart, hva syns du om Frida som et jentenavn? hehe. Mitt inntrykk er at praten gjerne går helt greit om man har kjemi, og uten kjemi så blir det mer eller mindre kleint uansett hvor godt "forberedt" man er...men om du har noen samtaleemner klare så slipper man gjerne den mest ukomfortable følelsen da...Annen regel som jeg syns er grei er å ta en KORT - max 1-2 timer lang første date, for å få avklart kjemien lettvint og greit. Vær deg selv ja, det glemte jeg å si - å det er det viktigste, ikke prøv å vær en jente som du tror han vil like, bare vær akkurat som du er! Endret 6. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #5 Del Skrevet 7. juli 2009 Snakk om det som faller deg inn naturlig, ikke forsøk å være noen du ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juli 2009 #6 Del Skrevet 7. juli 2009 Dersom du ikke har noe å snakke om, er det lurt å snakke om at du snart må gå for å rekke siste bussen hjem. Ikke bry deg om at han stusser på at siste bussen hjem går klokken 19.05. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå