Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Sambis dreiv og tråkka nede i musikkstua si i går, og han plugga og han styrte, ut med lydkort, reinnstalering av drivere - U name it - men han har fortsatt ikke fått det til. Og nå er han reist til Notodden på bluesfestival, blir borte til søndag. Så skal han vel hvile ut til neste lørdag ... ja, du vet nå ... så da går det vel en ukes tid før han prøver seg på egenkomponering igjen. Ville bare si fra hvordan ståa er jeg - dere var jo så snille å forsøke å hjelpe. Jeg er imidlertid usikker på om hjelp er nok i hans tilfelle - jeg tror han trenger en velsignelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Riktignok er jeg ikke liv, men kan komme med et tips likevel... Leste tråden om samboerens Cubase problemer, har han prøvd å få hjelp på supportforumet til cubase på: http://www.steinberg.net/en/ps/support/forums/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Det vet jeg ikke, men jeg skal tipse han når han kommer hjem. Takk skal du ha Junebug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Bare hyggelig! Er for tiden Cubase-enke og vet at mannen min har fått flere svar på dette nettstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg okkuperer pc'n med kvinneguiden jeg så det ikke blir noe cubase på mannen! Synd han ikke får ordna det. Prøv det forumet. De kan kanskje hjelpe. Og er det noe de ikke kan svare på er det ingen som vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå