Gjest Hva tenker andre om dette Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke helt sikker på hvor jeg skal poste denne. Traff en kar for et par måneder siden. Vi har et kjempefint vennskap. Noen ganger gjør vi andre ting også. Vi har hatt sex et par ganger og gjør diverse andre ting som kanskje kan defineres som kjæresteaktiviteter. Anser det som stressfritt, men verdsetter vårt vennskap og tiden sammen veldig. Jeg synes derfor det er trist at ha distanserer seg vekk fra meg. Han sender meg sms og snakker på facebook/msn hele tiden, hverdagslige ting. Men har i det siste unngått å møte meg og om vi møtes er det bombesikkert at det er andre kamerater der. Men han skal snakke med meg på sms og msn/facebook hver dag for det! Jeg tok såvidt opp for to uker siden at jeg likte hans selskap og "henge med han" men ikke forventet noe mer enn det fra han.. Tenkte at han har mer stress i livet sitt enn meg siden det er barn i bildet og at han nettopp er ute av et 10 år langt forhold, jeg har bare vært i forhold i tre år. Han sa noe om at det var viktig og ikke få feil følelser.. Jeg sa at jeg ikke hadde noe problemer med det, noe han sa også at han ikke hadde noe problem med. Han ble singel for 2 måneder siden og jeg for 1,5 måned siden. Han har to barn, jeg har ingen. Jeg er 29 han er 31. Hvordan bør jeg oppføre meg her og hva slags tanker har dere om situasjonen? jeg har vært veldig lite singel og er nok fremmed for koder og denslags. Jeg vil så gjerne beholde han i livet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva med å ta en prat om dette? "liker å henge med ham, men ikke forvente mer fra ham.." mulig at han tolker det som at du distanserer deg fra ham... bare en tanke jeg fikk med en gang jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, jeg vet også han synes det er rart være intime med andre enn eksen..Dette har han sagt.. Kan godt være han reagerte på det. Ikke godt å si.. Har prøvd prate forsiktig om det, men grenser for hvor mye jeg føler jeg kan buse ut med til han. Vil være litt forsiktig Han sier han bare er travel om dagen og at han klarer si ifra.. Ting vil roe seg.. Når jeg har gitt små hint om at jeg " ikke vil trenge meg på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Her går det til helvete på første klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. juli 2009 #5 Del Skrevet 6. juli 2009 Godt du har popcorn for anledningen da! Jeg har jo ikke arrangert giftemål i hodet akkurat. Det er bare en person jeg setter pris på og vil ha værende i livet mitt... Skjønner jo at han har mye å deale med i forhold til eks og barn etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juli 2009 #6 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er enig med den brutale. Bruk tiden din på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juli 2009 #7 Del Skrevet 7. juli 2009 Oh. Det gikk akkurat opp for meg at jeg nesten er enda mer brutal enn Brutal mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #8 Del Skrevet 7. juli 2009 Pul og vær glad for hver dag som går - og ikke tenk så mye på det utover dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå