Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei! Jeg har en super venninne som skal gjøre meg en tjeneste. Hun skal kjøre ett stykke og hente meg og min kjære, for så og kjøre oss hjem... (Det tar ca 2 timer, og det er sent..) Siden hun er så snill, vil jeg så gjerne gi noe tilbake. (Hun får selvfølgelig dekket alle utgifter!..) Noen som har en ide til en gave jeg kan gi henne??? :D Jeg har en flaske "Sex on the beach" stående (uåpnet selvfølgelig)som jeg lurte på å pakke inn og gi..blir det dumt å gi alkohol..? Håper på masse tilbakemeldinger!! :D Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis venninen din er glad i å ta seg en drink/fest er nok ikke gaven så dum, men hvis hun f.eks. ikke drikker i det hele tatt ville jeg nok ha valgt noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Makan... dumme innloggingen min forsvant. Det er jeg som er Gjest over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Enig med Cupcake! Et alternativ hvis hun ikke drikker eller hun ikke liker "Sex on the beach": Selv har jeg stor suksess når jeg kjøper gavepakninger på parfymerier som venninnegave til bursdag og jul. Alle de store merkene har slike pakker med feks en mascara og øyefjerner fra Lancome eller fire lipglosser fra Elizabeth Arden. Det er lettere å finne dem før Jul, men de fleste parfymeriene har dette om sommeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Er hun Sex & the city-fan? I så fall kan du kanskje kjøpe en sesong av serien til henne på DVD for £16,99 på www.play.com? Har nettopp bestile sesong 3 og 4 selv og hadde hvertfall blitt glad for det. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Hva med en tube Eight Hour Cream? Kan egentlig ikke forestille meg en jente som ikke har bruk for, og vil bli glad for det... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 En god bodylotion (feks. Biotherm sin) har alle bruk for og den er det litt mer luksusfølelse over enn en tube Eight Hour Cream.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 En lebestift fra Chanel, eller et bonsai-tre. De siste selges billig på gartneriet på Alnabru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 øyefjerner Gir du bort sånne i gave? :o Au. Måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå