Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2009 #81 Skrevet 21. august 2009 Pupper er livsviktig og en dealbreaker i forholod til å tenne på en kvinne. Men av forskjellige grunner. Undertegnede krever at puppene er følsomme. Små eller dtpre driter jeg i, men ikke følsomheten.
Rosalind Skrevet 21. august 2009 #82 Skrevet 21. august 2009 Jeg ser ditt perspektiv, men jeg lar meg fortvile og provosere av at ditt perspektiv finnes. I min ideelle verden ville ingen kvinner følt seg mindre feminine pga av små bryst. Og, i dag finner en smellpene jentre på 19 med feiende flotte b-cup bryst som higer etter plastpupper. Dette er et så klart tegn på at noe er alvorlig galt med den verden vi lever i at jeg ikke takler tanken på å legge mine hender på en eneste plastpupp igjen. Det er noe pervertert galt med samfunnet når det blir sett på som naturlig, riktig og en selvffølge når kvinner med helt normale bryst legger seg under knoven for å f dem endret. For meg er ikke plastpupper annet enn atter et symptom på at det er de overfladiske aspekter som betyr noe i vårt samfunn. Signerer denne! Pupper er livsviktig og en dealbreaker i forholod til å tenne på en kvinne. Men av forskjellige grunner. Undertegnede krever at puppene er følsomme. Små eller dtpre driter jeg i, men ikke følsomheten. Nettopp. Og hva skjer med amming, forresten?
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2009 #83 Skrevet 21. august 2009 Og hva skjer med amming, forresten? Her falt jeg av :klø:
CeeCee Skrevet 21. august 2009 #84 Skrevet 21. august 2009 Fascinerende debatt. Jeg slutter ikke å bli overrasket over hvor mye av kvinners selvfølelse ligger i puppene, og hvor "lite" menn bryr seg om det VI tror de bryr seg om, og motsatt... Som CeeCee har jeg sett på opplysning om pupper som min misjon. Selv er i motsatt ende av skalaen, helt i motsatt ende. Fra jeg var 19 har folk kommentert puppene, fordi de er store, mor gikk i tospann med fastlegen for å få ham til å overtale meg til å ta en operasjon fordi jeg så så seksuell og prangende ut. Det å stadig få høre at man har for mye av det gode, hvem vil ha en dame med så store bryster, de ser billige ut, damer med store bryster er dumme osv, kvinner med store pupper får hengebryster når de er 30, det er stygt, andre menn snur seg etter damer med sånne pupper, jeg vil ikke ha en sånn dame, det er klart man legger merke til slike kommentarer, og det gjør vonde ting med selvtilliten ... Også har du ansatte i undertøysforretninger som nekter å selge deg fint undertøy, men mener at når man ser så seksuelt provoserende ut så bør man bruke en forminskende BH. Dette har selvsagt ikke skjedd bare EN gang. Jeg DRØMTE om og LENGTET etter å være helt flat. Om å kunne ha øyenkontakt med menn, om å kunne løpe og jogge, om å kunne gå på HM og kjøpe meg en billig BH. Så bestemte jeg meg for å bli glad i puppene mine. Jeg har en fantastisk fastlege nå, ikke han som da jeg var 19. Han så på skuldrene og ryggen min, forklarte hva en operasjon ville innebære, sa at jeg hadde svært symmetriske og pene bryster som ikke hang. Han ville på det sterkeste fraråde meg en operasjon med bakgrunn i hva en operasjon ville innebære, og hvordan jeg så ut og hvordan puppene mine så ut. Jeg har sterk rygg, god holdning, brede skuldre, og er ellers symmetrisk i forhold til størrelsen på brystene. Noe han påpekte. Så oppsøkte jeg en skikkelig undertøysforretning. Jeg ble målt og ikke tilbudt en eneste minimizer. Derimot fikk jeg flotte sexye BH'er i riktig størrelse, jeg fikk mye bedre holdning og følte meg fin. I tillegg oppdaget jeg at jeg kunne få puppeorgasme... Ville jeg ofre det for å få bryster som passet inn i det samfunnet mener er pent? Nei, det ville jeg faktisk ikke, og jeg vil det ikke enda. Syns jeg det er fælt at kvinner blir dømt etter utseendet, og personlighetstolket utifra størrelse på bryst, at kvinner hvisker sammen med øynene stivt festet på brystene mine når de går forbi meg på gata, at folk kommer bort og kjefter på meg fordi silikon er unaturlig, og hvorfor vil jeg ha SÅ store pupper... (jeg har altså IKKE silikon) Jeg syns det er helt forkastelig, og ja, jeg syns synd på tenåringsjenter som møter dette samfunnet og disse forventningene og holdningene. Puh, skriver meg litt ut på viddene. Det jeg skal fram til er at det er forhåndsdømmingen og det uopplyste jeg vil til livs. Det er ikke en drøm å være brystfager, men det å operere inn silikon betyr heller ikke at man får ballongsprettpupper. Jeg syns det er superviktig å kunne snakke/forumsskrive om disse tingene. At kvinner kan lære å bruke riktig BH, ikke blir fordømt om de ønsker å forandre på kroppene sine, men ei heller bli fordømt om de velger å IKKE forandre, selv om de er prangende, for eksempel. CeeCee du skriver bra og reflektert, takk! Tusen takk!! Det gjør du også! We're on a mission! Kjenner jenter som har tatt alt fra 200 gr i hver pupp til jenter som har tatt 700 i hver. Jeg kjenner jenter med naturlige AAA - F cuper. Gode, snille jenter alle sammen! Overfladiske og selvopptatte? Nix, ikke en av dem.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. august 2009 #85 Skrevet 21. august 2009 Jeg tror det har noe med holdninger, selvføelse/selvtillit å gjøre. Jeg kjenner flere jenter som var veldig hyggelige bra verdier osv.. Så fort implantater var operert inn var det noe helt annet. Da ble de veldig arrogante, løse på tråden og veldig høye på pæra. Virker som litt oppmerksomhet endret dem totalt. Finnes sikkert mange damer med silikon som har bra verdier men jeg oppfatter de som tøsete. Og da er aldersgruppen 18-25 jeg refererer til.
CeeCee Skrevet 21. august 2009 #86 Skrevet 21. august 2009 Og hva skjer med amming, forresten? Det er ingen problem å amme etter brystforstørrelse. Dersom man tar snittet rundt areola kan det oppstå litt problemer forid man kan ha kuttet viktige "melkeveier" (hehe!), derfor anbefales det å ta snittet et annet sted dersom man ikke har fått barn ennå. Eller er det ingen problemer. Implantatet legges bak eget brystvev, eller helt/ delvis under brystmuskel. Det blir derfor ingen skader på melkekjertler o.l.
Rosalind Skrevet 23. august 2009 #87 Skrevet 23. august 2009 Her falt jeg av :klø: Hva skjer med amming når man har silikonpupper. CeeCee svarte over her.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2009 #88 Skrevet 23. august 2009 Hva skjer med amming når man har silikonpupper. CeeCee svarte over her. Tok den da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå