Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #21 Del Skrevet 6. juli 2009 Snart 40, leier og er deltidspappa. Tre kjappe opplysninger som får enhver date til å forsvinne som snø i Sahara. Så mine dater varer til den dagen vi snakker penger. Det kan være helt andre årsaker til at dine dater forsvinner. Jeg hadde ikke blitt skremt av noen av de opplysningene du nevner her. Har lest en del av dine innlegg, og kan si på hvilket punkt jeg definitivt hadde trukket meg fra en datesituasjon med deg: Når du avslører ditt forhold til kjæledyr, som hund og katt. Du viser en kynisk holdning der, og dette hadde frastøtt meg. Forskjellige kvinner reagerer på forskjellige ting og har forskjellige preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 6. juli 2009 #22 Del Skrevet 6. juli 2009 Så absolutt enig. Sex og singelliv er ikke problemløsende i seg selv, hehe. Det er å skape problemer og spørsmål. De kan diskuterer "nøkler" eller "om han burde få lov til å ha en egen skuffe for sokkene sine, siden han uansett er der så mye og pendler frem og tilbake" osv.. det tar aldri slutt. En slik kvinnemenneske ville jeg aldri hatt noe interesse av. Det er godt å se at det er andre forbilder enn Pamela i Baywatch(på 90tallet), men når er det på tide at virkelige stilige jenter dukker opp og inspirerer jentene til å få en slags ro i sjela? Det er ikke godt å mate den med såpass mye tull. Muligens litt vanskelig formulert og lite gjennomtenkt slik at jeg får hets for å ikke tenke slik og slik, tenke på den og den jenta eller at det ikke trenger å være sånn. Men jeg tar det på mine skuldre da kl faktisk er langt over leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne, 44 Skrevet 6. juli 2009 #23 Del Skrevet 6. juli 2009 Snart 40, leier og er deltidspappa. Tre kjappe opplysninger som får enhver date til å forsvinne som snø i Sahara. Prøv å date kvinner over trettifem. Gjerne over førti også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #24 Del Skrevet 6. juli 2009 For å svare på spørsmålet til TS: Jeg hater slike spill og uskrevne regler når man er på dealer`n med noen. Liker jeg en mann, så gir jeg uttrykk for det. Jeg har jo alt og vinne og ingenting å tape på å finne ut om det kan bli noe mer. Det du sier der er så sant så sant. Hvorfor i all verden folk spiller alle dise spillene fatter jeg ikke. Angivelig har jeg ignorert ganske så mange potensielle dater ene og alene fordi de spiller et spill der de fremstår som hovne og "ei som vil bli jaktet på" Du har jo økonomien i orden!! Du har tatt ditt valg. Stå for det. Ja har jeg økonomien i orden? Eller er jeg bare så lite ambisiøs som ikke har eget hus at jeg blir uspiselig? Én ting er sikkert. Jeg står for alt jeg gjør, sier og mener. Det kan være helt andre årsaker til at dine dater forsvinner. Jeg hadde ikke blitt skremt av noen av de opplysningene du nevner her. Har lest en del av dine innlegg, og kan si på hvilket punkt jeg definitivt hadde trukket meg fra en datesituasjon med deg: Når du avslører ditt forhold til kjæledyr, som hund og katt. Du viser en kynisk holdning der, og dette hadde frastøtt meg. Forskjellige kvinner reagerer på forskjellige ting og har forskjellige preferanser. Disse dyrene vil ta for mye tid av mitt liv og legge for mange begrensinger i livet mitt. Er det da galt av meg å flagge dette klart og tydelig? I ale fall kan jeg skryte på meg å være ærlig. Prøv å date kvinner over trettifem. Gjerne over førti også ;-) Ja... Det har en prøvd... Men for å beholde litt av trådens kjerne her. Spill er en uting, uansett hva en snakker om her i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #25 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: 1) Du tenker at h*n har bestemt antall dager på seg til å kontakte deg igjen, uansett om dere har avtalt noe eller ei (som på film og i sex og singelliv, det er bare en uskreven regel). Derfor burde h*n ha en god undskyldning når h*n ringer for eksempel to uker senere. 2) Hver gang du får en sms, lurer du på om det betyr noe stort bak alle ordene. Sitter du lenge å vurderer? 3) Avviser vedkommende litt for å se om h*n vil ha deg? eller tester du vedkommende på andre måter? Ingen av de tre egentlig. Eller uten at jeg helt klarer å se at det er en uskreven regel, så reagerer jeg negativt om en dama jeg møtte og som virket keen, bruker 14 dager på å sende en sms. Da kan hun jo ikke være noe interessert. Jeg hadde i alle fall ført henne opp i glemmeboken etter en uke uten svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #26 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ja har jeg økonomien i orden? Eller er jeg bare så lite ambisiøs som ikke har eget hus at jeg blir uspiselig? Det kan være mange grunner til at en person ikke har eget hus. Selv om man har økonomien i orden er det ikke sikkert man har så god økonomi at man har råd til å kjøpe seg eget bosted slik som dagens marked er. Synes det er bedre man har råd til å leve enn å "bo seg ihjel!" Skriveleif... Endret 6. juli 2009 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #27 Del Skrevet 6. juli 2009 Ingen av de tre egentlig. Eller uten at jeg helt klarer å se at det er en uskreven regel, så reagerer jeg negativt om en dama jeg møtte og som virket keen, bruker 14 dager på å sende en sms. Da kan hun jo ikke være noe interessert. Jeg hadde i alle fall ført henne opp i glemmeboken etter en uke uten svar. Signerer denne. Dersom han hadde vært interessert venter han ikke i to uker før han tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. juli 2009 #28 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Eksen min var deltidspappa til tre barn og leide leilighet da han fant seg ny samboer... Han er ganske nært førti også. Endret 6. juli 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Veslemøy Skrevet 6. juli 2009 #29 Del Skrevet 6. juli 2009 Der sa du et sant ord altså! Ingenting kan skape mer misforståelser enn kommunikasjon med SMS. Takk Steinar! Jeg satt nemlig nå og spekulerte på om jeg skulle sende en jeg liker en melding. Er en måned siden sist, og enda noen uker igjen til jeg ser han igjen. Men orker ikke tanken på å begynne å analysere svaret jeg kommer til å få, ettersom svaret han ikke kommer til å være så langt. (han er av den "gamle" typen, som såvidt bruker mobil ) Men vet han liker meg selv om vi ikke snakker sammen elektronisk Blir iallefall ekstra gøy og treffe ham igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #30 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk Steinar! Jeg satt nemlig nå og spekulerte på om jeg skulle sende en jeg liker en melding. Er en måned siden sist, og enda noen uker igjen til jeg ser han igjen. Men orker ikke tanken på å begynne å analysere svaret jeg kommer til å få, ettersom svaret han ikke kommer til å være så langt. (han er av den "gamle" typen, som såvidt bruker mobil ) Men vet han liker meg selv om vi ikke snakker sammen elektronisk Blir iallefall ekstra gøy og treffe ham igjen da! Alternativet er jo at du ringer ham, hvis du føler for det og tror det er bedre enn å vente i flere uker til. Men det vet du sikkert best selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 7. juli 2009 #31 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: 1) Du tenker at h*n har bestemt antall dager på seg til å kontakte deg igjen, uansett om dere har avtalt noe eller ei (som på film og i sex og singelliv, det er bare en uskreven regel). Derfor burde h*n ha en god undskyldning når h*n ringer for eksempel to uker senere. Spørs jo hvem av oss som tar initiativ til å utveksle tlfnummer. Om jeg gjør det, sender jeg mld dagen etter for å takke for gårsdagen. Har hun ikke tid/anledning til å ringes der og da, eller skrive svar utover det, anser jeg det som hennes "tur" til å ta kontakt igjen når det passer henne. Om hun ber om nummer først, forventer jeg at hun tar kontakt først, og senest dagen etter. En sms har alle tid til. Går det flere dager uten å høre fra henne, er hun ikke interessert nok i meg. Over & ut! To uker senere? Da er hun glemt! 2) Hver gang du får en sms, lurer du på om det betyr noe stort bak alle ordene. Sitter du lenge å vurderer? 3) Avviser vedkommende litt for å se om h*n vil ha deg? eller tester du vedkommende på andre måter? Svar på begge punkter : NEI!! Det surret der er forbeholdt kvinner. Det er kvinnen som absolutt skal tolke i hjel enhver setning vi menn sier eller skriver. Ikke rart de aldri finner det ut. Vi sier det jo som det er, uten noen annen mening enn det som er skrevet. Avvising/ testing? Nei, ærlig talt... Kan jeg ikke få en partner som har vokst fra sånt tull, er jeg heller alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #32 Del Skrevet 9. juli 2009 Er ærlig om hva jeg vil, og lar selvsagt vedkommende vite at jeg er interessert. Kaster meg ikke nødvendigvis over ham, selv om jeg kan ha lyst til det.... (og gjør det vel egentlig, når jeg har sjansen) Du har skjønt det!!! En fantastisk egenskap alle kvinner burde vært utstyrt med det der. Flere venninder har sagt "ikke vis for mye!" "la ham jakte".. men som jeg har sagt til min interessent, jeg spiller ikke spill! Trenger han å jakte for å være interessert, så er han ikke rett for meg likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 9. juli 2009 #33 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg avskyr alle former for regler og spill. Er jeg tiltrukket av noen, tar jeg kontakt fordi jeg vil ha kontakt med personen. Dessverre virker dette ofte til å skremme folk, fordi det i deres hollywoodbefengte møkkahjerne betyr at jeg er ute etter 1) å stalke dem 2) å bli sammen med dem 3) å gifte meg med dem. Ingen av delene stemmer overhodet med min personlighet, men sånn er nå en gang samfunnsnormene blitt. Når det gjelder å avvise noen, så gjør jeg det ene og alene dersom jeg ikke ønsker kontakt med personen overhodet. Som oftest må personen har gjort noe for å ha fått meg til å avsky h*n, ellers ville jeg pent og pyntelig forklart at jeg ikke var interessert i hva enn som lå og kokte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå