Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: 1) Du tenker at h*n har bestemt antall dager på seg til å kontakte deg igjen, uansett om dere har avtalt noe eller ei (som på film og i sex og singelliv, det er bare en uskreven regel). Derfor burde h*n ha en god undskyldning når h*n ringer for eksempel to uker senere. 2) Hver gang du får en sms, lurer du på om det betyr noe stort bak alle ordene. Sitter du lenge å vurderer? 3) Avviser vedkommende litt for å se om h*n vil ha deg? eller tester du vedkommende på andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ungmann_* Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er slik de fleste både menn og kvinner tenker når de er forelsket eller har falt litt for en person. En blir litt overanalyserende. PS: slutt å se for mye på sex og singelliv. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Så absolutt enig. Sex og singelliv er ikke problemløsende i seg selv, hehe. Det er å skape problemer og spørsmål. De kan diskuterer "nøkler" eller "om han burde få lov til å ha en egen skuffe for sokkene sine, siden han uansett er der så mye og pendler frem og tilbake" osv.. det tar aldri slutt. En slik kvinnemenneske ville jeg aldri hatt noe interesse av. Det er godt å se at det er andre forbilder enn Pamela i Baywatch(på 90tallet), men når er det på tide at virkelige stilige jenter dukker opp og inspirerer jentene til å få en slags ro i sjela? Det er ikke godt å mate den med såpass mye tull. Muligens litt vanskelig formulert og lite gjennomtenkt slik at jeg får hets for å ikke tenke slik og slik, tenke på den og den jenta eller at det ikke trenger å være sånn. Men jeg tar det på mine skuldre da kl faktisk er langt over leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Kan ikke velge noen av de alternativene der. Mind games og testing er for fjortiser... Jeg tenker at han kontakter meg hvis han er interessert, eller jeg kontakter ham om jeg føler for det. Tanker og tvil kommer først etter at følelser for personen har dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. juli 2009 #5 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: 1) Du tenker at h*n har bestemt antall dager på seg til å kontakte deg igjen, uansett om dere har avtalt noe eller ei (som på film og i sex og singelliv, det er bare en uskreven regel). Derfor burde h*n ha en god undskyldning når h*n ringer for eksempel to uker senere. 2) Hver gang du får en sms, lurer du på om det betyr noe stort bak alle ordene. Sitter du lenge å vurderer? 3) Avviser vedkommende litt for å se om h*n vil ha deg? eller tester du vedkommende på andre måter? 1. Nei. Ingen regler på dette. Dessuten venter jeg ikke på at noen skal ta kontakt, dersom jeg er interessert. Jeg tar kontakt selv. Man skjønner da fort om den andre virkelig var interessert, eller om man har feiltolket noe. 2. Nja. Ved pms gjør jeg det. Ellers ikke. Jeg blir bare glad over fine ting som blir sagt og dersom noe er uklart så spør jeg. SMS er forresten et begredelig kommunikasjonsmiddel. 3. Nei. Aldri. Det er forresten noe jeg har fått positive tilbakemeldinger fra mennene mine på. Det er aldri noe uærlig ved meg og de vet alltid hvor de har meg. Ting blir trygge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #6 Del Skrevet 6. juli 2009 SMS er forresten et begredelig kommunikasjonsmiddel. Der sa du et sant ord altså! Ingenting kan skape mer misforståelser enn kommunikasjon med SMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #7 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: Da regner jeg med at hun stikker når vi begynner å snakke penger neste gang vi treffes. Jeg får rett og har unngått å legge for mye i noe som ikke vil vare uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #8 Del Skrevet 6. juli 2009 Da regner jeg med at hun stikker når vi begynner å snakke penger neste gang vi treffes. Jeg får rett og har unngått å legge for mye i noe som ikke vil vare uansett. Hvorfor vl hun stikke når dere begynner å snakke om penger? Er du en god kandidat til "Luksusfellen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #9 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor vl hun stikke når dere begynner å snakke om penger? Er du en god kandidat til "Luksusfellen"? Snart 40, leier og er deltidspappa. Tre kjappe opplysninger som får enhver date til å forsvinne som snø i Sahara. Ike har jeg, elelr har hatt, noen inkassokrav. Ikke betaler jeg regninger for sent, ei heller har jeg forbrukslån. Men jeg har ingen fancy kåk, fancy bil og råd til å spandere to turer i året til syden. Så mine dater varer til den dagen vi snakker penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #10 Del Skrevet 6. juli 2009 Det hadde abolutt ikke skremt meg til Sahara.. Ikke noensteds faktsik, hvis ikke mannen hadde hatt en begrederlig personlighet som tilsa at han var usympatsik, bajas og bitter. Tror kanskje du leter på feil plass om du bare treffer kvinner med slike holdninger og verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #11 Del Skrevet 6. juli 2009 Snart 40, leier og er deltidspappa. Tre kjappe opplysninger som får enhver date til å forsvinne som snø i Sahara. Ike har jeg, elelr har hatt, noen inkassokrav. Ikke betaler jeg regninger for sent, ei heller har jeg forbrukslån. Men jeg har ingen fancy kåk, fancy bil og råd til å spandere to turer i året til syden. Så mine dater varer til den dagen vi snakker penger. Skjønner. Men har du ikke tenkt på å sjekke opp damer som har veldig god økonomi fra før? Nekter å tro at disse tre opplysningene dine skal stoppe alle muligheter for et forhold. Altså, det finnes sosialklienter, alkoholikere, gjeldsofre, handicappede, osv. osv, som til tross for dette innleder langvarige forhold. Det kan dessuten hende det er andre trekk ved deg som får disse damene til å forsvinne. Fremstår du som gjerrig? Ufølsom? Brysk? Bitter? Da kan det skremme dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #12 Del Skrevet 6. juli 2009 Det hadde abolutt ikke skremt meg til Sahara.. Ikke noensteds faktsik, hvis ikke mannen hadde hatt en begrederlig personlighet som tilsa at han var usympatsik, bajas og bitter. Tror kanskje du leter på feil plass om du bare treffer kvinner med slike holdninger og verdier. Ja... ar heller gitt opp å lete Skjønner. Men har du ikke tenkt på å sjekke opp damer som har veldig god økonomi fra før? Nekter å tro at disse tre opplysningene dine skal stoppe alle muligheter for et forhold. Altså, det finnes sosialklienter, alkoholikere, gjeldsofre, handicappede, osv. osv, som til tross for dette innleder langvarige forhold. Det kan dessuten hende det er andre trekk ved deg som får disse damene til å forsvinne. Fremstår du som gjerrig? Ufølsom? Brysk? Bitter? Da kan det skremme dem. Hverken gjerrig eller bitter, men (har blitt) avvisende. Jeg kunne nok fått meg en sosialklient eller alkoholiker, men vil jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #13 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja... ar heller gitt opp å lete Okei. Feil steder du treffer disse damene på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #14 Del Skrevet 6. juli 2009 Okei. Feil steder du treffer disse damene på da... Dette barnet er så grundig gjennomsvidd at en holder seg borte fra kvinner generelt. Venter til en har fått orden på inntekten sin. Det er grenser for hvor mange avvisninger en orker å forholde seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juli 2009 #15 Del Skrevet 6. juli 2009 Snart 40, leier og er deltidspappa. Tre kjappe opplysninger som får enhver date til å forsvinne som snø i Sahara. Ike har jeg, elelr har hatt, noen inkassokrav. Ikke betaler jeg regninger for sent, ei heller har jeg forbrukslån. Men jeg har ingen fancy kåk, fancy bil og råd til å spandere to turer i året til syden. Så mine dater varer til den dagen vi snakker penger. Tror kanskje at typen damer du interesserer deg for, kan være litt avgjørende.... verken jeg eller noen av mine (single eller ikke single) venninder, synes 40, leier og deltidspappa er noe som gjør en ellers interessant mann uinteressant. Og siden du kommer deg til date nr to, og har interessen deres frem til dere snakker penger, så er du jo tydeligvis interessant ellers. Da er det faktiske problemet typen damer du faller for. Prøv å se om du kan endre på hva du søker, for det finnes plenty flotte, selvstendige og oppegående kvinnfolk der ute som ikke er så overfladiske at det du nevner her er avgjørende. Ja... ar heller gitt opp å lete Hverken gjerrig eller bitter, men (har blitt) avvisende. Jeg kunne nok fått meg en sosialklient eller alkoholiker, men vil jeg det? at du er avvisende gjør selvsagt ikke saken enkel, da vil de flotte, selvstendige og oppegående kvinnfolka skygge banen vil jeg tro ja. og det med sosialklineter og alkoholikere var vel mer ment som at DE får, så de "problemene" du nevner, kan neppe være noen hindring i seg selv. Det ligger kanskje mer i hvem du faller for. Det finnes masse damer som verken er sosialklienter eller alkoholikere, som ikke lar seg skremme av det du nevner over, så lenge du er interessant på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 6. juli 2009 #16 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg skjønner ikke at noe av dette er turn off. så lenge du har nok penger til å klare deg selv, er det vel nok penger ?? Jeg har ikke interesse av å få flere barn så jeg leter blant de menn som allerede har barn. Og er single da hihi Kan ikke tenke meg at jeg unik akkurat på det området. Eie et hus er heller ikke viktig. dessuten er det mye morsommere å kjøpe hus sammen (om det er det store målet i livet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #17 Del Skrevet 6. juli 2009 For å svare på spørsmålet til TS: Jeg hater slike spill og uskrevne regler når man er på dealer`n med noen. Liker jeg en mann, så gir jeg uttrykk for det. Jeg har jo alt og vinne og ingenting å tape på å finne ut om det kan bli noe mer. Og til brutal mann: Jeg skjønner heller ikke hva som skal være så avskrekkende med noe av det du forteller om deg selv. Hvis jeg hadde vært interessert i mannen, hadde det ikke spilt noen rolle om han leide og er alenepappa. Skjønner ikke hva slags kvinner du omgås gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #18 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er noe jeg lurer sterkt på. Hvem av dere ute tenker slik: - Du møter en fantastisk person og utveksler nummer. Interessen virker veldig gjensidig. Du: 1) Du tenker at h*n har bestemt antall dager på seg til å kontakte deg igjen, uansett om dere har avtalt noe eller ei (som på film og i sex og singelliv, det er bare en uskreven regel). Derfor burde h*n ha en god undskyldning når h*n ringer for eksempel to uker senere. 2) Hver gang du får en sms, lurer du på om det betyr noe stort bak alle ordene. Sitter du lenge å vurderer? 3) Avviser vedkommende litt for å se om h*n vil ha deg? eller tester du vedkommende på andre måter? Så deilig det hadde vært om folk kunne blåst i dette spillet. Det mest ideelle er å ikke holde tilbake i det hele tatt, synes jeg. Dersom to stykker er virkelig tiltrukket av hverandre, synes jeg det er helt greit at de treffes 5 dager i uka den første tiden, bare fordi de ikke klarer å holde seg unna hverandre! Det er virkelig forelskelse, uten spill som dreper spontaniteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #19 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette barnet er så grundig gjennomsvidd at en holder seg borte fra kvinner generelt. Venter til en har fått orden på inntekten sin. Det er grenser for hvor mange avvisninger en orker å forholde seg til Du har jo økonomien i orden!! Du betaler regningene i tide, har ingen forbruksgjeld og ingen inkassokrav. Men det er jo ditt valg å holde deg unna alle kvinner. Ingen som kan nekte deg det. Synes ikke mange av innleggene dine bør være så gjennomført bitre da. Du har tatt ditt valg. Stå for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juli 2009 #20 Del Skrevet 6. juli 2009 tråden ja; jeg liker heller ikke spill, jeg har ingen regler i forhold til hvem som kan ta kontakt når, hvor mange dager det må gå eller å spille mer eller mindre interessert en man faktisk er. Er ærlig om hva jeg vil, og lar selvsagt vedkommende vite at jeg er interessert. Kaster meg ikke nødvendigvis over ham, selv om jeg kan ha lyst til det.... (og gjør det vel egentlig, når jeg har sjansen) Flere venninder har sagt "ikke vis for mye!" "la ham jakte".. men som jeg har sagt til min interessent, jeg spiller ikke spill! Trenger han å jakte for å være interessert, så er han ikke rett for meg likevel. Det å ikke spille spill, det å ikke gjøre seg til noe annet en man er, betyr nemlig ikke at ting går "for lett" likevel, som jeg og min date er skjønt enige om, vi vet hva vi vil, akkurat nå! Hva vi vil i fremtiden, kan ingen av oss love noe om, og det er vi begge veldig enige i. Så selv om han vet jeg er interessert, vet han også at DET ikke er noen garanti for at "han får meg".... det må jobbes for fra begge sider uansett. Men at jeg i visse pms-tider kan finne på å overanalysere litt..... helt klart! Meldinger og sms kan nok bli vridd litt på, men har lært meg til å sitte på henda mine og ikke la min pms-påvirkede usikkerhet komme ham for øret, så lenge han ikke FAKTISK gjør noe som gir meg rett i å være skeptisk. Egne problemer, kan man fikse i eget hode, og trenger ikke la gå utover en uskyldig stakkar.... hehe.. og jeg har også lært at usikkerhet avler usikkerhet, så viser jeg ham usikkerhet pga overanalysering, så bygger det lettere opp usikkerhet også hos ham. Og det vil jeg jo ikke. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå