Gå til innhold

TIL DERE GUTTER/MENN!

Bagett

Anbefalte innlegg

Når dere flørter og prøver å bli sammen med ei jente?

Hva slags jenter ser dere etter?

ansiktet,kroppen eller måten hun er på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først er det vel utseende - ansikt og kropp - som appelerer, eller gjør så jeg ønsker å bli bedre kjent med henne. Så avhenger det av måten hun er på - personligheten - om jeg har noen interesse av å flørte/ bli sammen med henne. "Type jente" så er jeg (veldig) svak for klassiske skandinaviske jenter, som ser varme,søte og gode ut hehe. :rødme:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Øyne, ansikt, former, høyde, proposjoner, symmetri osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først er det vel utseende - ansikt og kropp - som appelerer, eller gjør så jeg ønsker å bli bedre kjent med henne. Så avhenger det av måten hun er på - personligheten - om jeg har noen interesse av å flørte/ bli sammen med henne. "Type jente" så er jeg (veldig) svak for klassiske skandinaviske jenter, som ser varme,søte og gode ut hehe. :rødme:

Hihi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si meg enig i det. Ansiktet og utseende er vel gjerne det første man legger merke til om man ikke kjenner personen fra før av. Dette kommer dog i andre rekke når man blir kjent med personen. Er ikke særlig turn on å være sammen med noen som ikke har noe mellom ørene.

Så er det gjerne greit å ha noen felles interesser også, slik at man kan finne på noe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Kan bare føye meg i rekken. Et pent ansikt er dealmaker eller dealbreaker. Nå har alle selvfølgelig forskjellige preferanser for hva et pent ansikt er, men det er jo det aller mest synlige på noen. Tviler på det er så annerledes for dere kvinner? Deretter ser jeg på holdning og klesstil. Personlighet må man plukke opp etterhvert som man prater, og selv om det er det aller viktigste for kjemien, kommer man aldri så langt uten at de første stegene er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helheten. Men at hun er feminin og litt søt (i egne øyne) er jo nødvendig.

Deretter betyr personligheten hennes alt.

Dvs. det finnes jo også alltid praktiske saker som bosted og jobb etc. som fort kommer i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En kombinasjon der personlighet er den tyngste faktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte pleier jo å funke.

Ja, i hvert fall når det er flere hormoner enn hjerneceller - og det er det jo som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min liste over spesielle ting som jeg ser positivt. :)

- Lengre hår (trenger ikke rekke henne til rumpa men)

- Søt nese

- Helst ikke så tynn, jeg finner av en eller annen grunn ikke tynne jenter noe serlig tiltrekkende.

- Hun liker å ha øyekontakt.

- Hun er glad og bli, og nyter livet. Dette syns utrolig godt!

- Ikke altfor selvsikker. Helst ingen skikkerlig pyse med øynene i bakken hele tiden, men en fin mellomting.

- Helst ikke så høy. Ikke at det er en kjempesak, men liker de best når de er lavere enn meg. Hvis ikke føles det litt rart å kysse, hehe.

- Ikke alltid så fremmpå. F. eks på utesteder er den som sier mest (ofte mets dumt) den minst tiltrekkende. Den som sitter stille og kommer med noen kommentarer inimellom og drikker med måte er mest vakker i den gjengen.

- Omsorgsfulle øyne. At man kan se henne i øynene og se at hun bryr seg og mennesker. Også veldig lett å skille ut.

I tillegg så er det jo så klart det om det "klikker". Man merker fort hvis man ikke har mye til felles med personen eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...