Gå til innhold

Tørr på tuppen av den der nede ....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Hvordan ungår man at mannen blir tørr på tuppen når man bruker hånden der nede på han? (sagt meget pent av en som ikke liker å bruke mer direkte talemåter på dette området :ler: )....Vet det smørrer jo litt selv når - ehm forhuden glir opp - men når det da tørker ut - så er dette smertefullt på eh ..den dere vet ... :wink:

Hvordan ungå dette? ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Spør ham hvordan han liker det best, du Virgo.

Det er ikke sikkert det er så smertefullt som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gutter liker det godt når man bruker glidemiddel på dem, når man ronker de. Da blir det glatt og deilig og ikke noe AUUU :wink: Ellers så kan du jo bruke spyttet ditt.. slikke litt på den når den begynner å bli tørr og "samle" litt ekstra spytt i munnen til du skal gjøre det. Bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Personlig foretrekker jeg å veksle mellom å bruke munnen og hendene, ikke minst fordi han gir så tydelige signaler om at han liker det.

Glidemidel liker hverken han eller jeg. Det blir for glatt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man kan bli veldig tørr om man tar seg en hånd-jobb. Bruk spytt. Slikk litt på den mens du holder på, da blir også nytelsen større. Ikke bruk for mye glidemiddel... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min digger det når jeg heller litt babyolje på pi*kken hans før jeg runker. Ellers pleier jeg å bruke spytt.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler glidemiddel til dette problemet. Glidemiddel er viktig i et hvert forhold. Du får kjøpt et meget bra medisinsk glidemiddel som heter Aquaglide hos Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke farlig å spise det da? ..for jeg vil jo gjerne bruke munnen der nede også...........eller bare for å dra den man anbefaler glidemiddel?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...