Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 16. juli 2009 #21 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg kan jo ikke helt fatte at det går an å ikke vite hva man skal snakke om med samboer/ektefelle Det var kanskje sånn jeg bekymret meg over første gang jeg skulle møte en type - men ikke når man har lært hverandre å kjenne og blitt trygge på hverandre. Da er det til og med deilig å sitte uten å snakke sammen - selvom det er noe jeg ikke tror har forekommet i løpet av de 20 årene jeg har tilbragt med mannen min Han jabber så sinnsykt mye at jeg veldig ofte "kortslutter" i hodet og bare svarer ja og nei etter hva jeg tror jeg bør svare nå. Det kan nok henge sammen med at han har en jobb hvor det er mye å fortelle - mens jeg sitter på et kontor med litt kjedeligere folk Jeg tror rett og slett ikke kan jeg gjengi hva vi snakker om i løpet av en dag. Men noen tema er ihvertfall: Jobben hans Ungene våre Hund Hus Bil Naboer Familie Venner Kunst Nyheter Sport Klesvask Trening Mat Hage Møbler Inventar TV Bøker osv, osv Det eneste vi ikke snakker om er politikk. Siden jeg er en typisk Høyre-kvinne og han en ihuga Arbeiderparti-mann så har vi funnet ut at for å bevare husfreden så stemmer vi hver for oss og tier om resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lottomillionæren Skrevet 17. juli 2009 #22 Del Skrevet 17. juli 2009 Vi snakker om verdier i livet. Politikk. Fag. Barna våre. Framtiden. Drømmer. Sex. Hytta. Ferien. Gleder i livet. Morsomme ting vi har opplevd. Mat vi liker. Andre mennesker. Bøker. Filmer +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. juli 2009 #23 Del Skrevet 17. juli 2009 Vi snakker om alt. Virkelig alt.. Men jeg syns det er viktig at vi like gjerne kan være stille sammen.. Etter flere år i et forhold virker det merkelig at man får pinlige stillheter syns jeg. Jeg tenker i alle fall ikke ut tema som vi skal snakke om, annet enn hvis det skjer noe som jeg har lyst til å spørre han om, eller fortelle han om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Skrevet 24. juni 2012 #24 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg pleier å spørre han om alle slags rare spørsmål! Jeg Blir veldig godt kjent med han og vi har masse å snakke om :-D Og han blir alltid glad når jeg prøver å lære å spille med han eller andre ting han liker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 24. juni 2012 #25 Del Skrevet 24. juni 2012 Vi snakker om alt og ingenting Det er deilig å ikke måtte finne på temaer å snakke om hele tiden, og bare være sammen uten snakke. Når vi snakker sammen så snakker vi om alt som opptar oss. Det kan være en bra film vi har sett, planer for uka, felles interesser, viktige ting som skjer i verden, morsomme ting man har sett på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) Skrevet 24. juni 2012 #26 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ting vi pleier å snakke om.. SLADDER (i vennekretsen og rundt om) Ting vi har gjort sammen, eller med andre Hva vi skal finne på til helgen/uken og ferier osv Hverandres jobber Hverandres familier Trening Og egentlig alt mulig rart.. Det blir uansett aldri pinlig stillhet mellom oss, deilig å kunne være sammen uten å snakke hele tiden også Endret 1. juli 2012 av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #27 Del Skrevet 24. juni 2012 Har vært kjærester i snart 4 år, samboere i 3 år. Når vi har alenetid samme er det ofte vi ikke har noe å prate om....er dette vanlig? Kjæresten min sier at han skulle ønske vi hadde mer å prate om... Hva snakker du og kjæresten om når dere har alenetid sammen, bortsett fra hverdagslige ting? Evt. forslag til hva vi kan prate om..?!?! For å si det sånn har vi færre samtaleemner vi ikke snakker om, enn hva vi faktisk snakker om. Kanskje dere heller skulle prøvd å finne en felles hobby sammen som dere kan bruke opp tiden på med hverandre? Anonym poster: 0e1adfbb567e9aa6b27ff8f449a8821b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella90 Skrevet 24. juni 2012 #28 Del Skrevet 24. juni 2012 Vet ikke om vi snakker om noe spesielt. Vi snakker om hverdagslige ting, hva vi har gjort, venner, og det som faller oss inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå