CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #41 Del Skrevet 6. juli 2009 *Flire* Det er jo til tider stor underholdning i de trådene Og grenseløs naivitet og mangel på erfaring... Da er det jo bare 14iser og gamle ungkarer der da.. Ikke MENN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 6. juli 2009 #42 Del Skrevet 6. juli 2009 *Flire* Det er jo til tider stor underholdning i de trådene Og grenseløs naivitet og mangel på erfaring... Sier meg enig i det gitt. Men lurer man på noe innen data og annen teknologi, er det plassen å være ialfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fare Skrevet 6. juli 2009 #43 Del Skrevet 6. juli 2009 googlet litt ulike problemstillinger, og fikk som regel best svar på denne siden. så mens jeg en gang leste om et eller annet trivielt på noe jeg hadde googlet(sikkert noe om oppussing eller noe slikt) - så kom jeg over den tråden som handlet om morsomme ting som hadde skjedd i senga. jeg lo og lo og lo gjennom maaange sider, og etter det så på en måte bare går man innom..... det er vel naturlig at det virker som om det er mange med psykiske problemer her inne, delvis fordi man sikkert skriver innlegg uten å ha tenkt veldig mye på saken/i "kampens hete" - og fordi man tør fortelle mer åpent når man kan være anonym. ikke minst så hører vi bare en side av saken også når noen ber om råd, så man får jo ikke hele det nyanserte bildet slik det er i virkeligheten. den dagen man skriver er gjerne den dagen man har det tyngst, og man ville ikke nødvendigvis sett det på helt samme måte uka etter. mulig forklaring iallefall.....blir jo litt som dagbøker, kun det mest ekstremt positive eller negative kommer frem:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #44 Del Skrevet 6. juli 2009 googlet litt ulike problemstillinger, og fikk som regel best svar på denne siden. så mens jeg en gang leste om et eller annet trivielt på noe jeg hadde googlet(sikkert noe om oppussing eller noe slikt) - så kom jeg over den tråden som handlet om morsomme ting som hadde skjedd i senga. jeg lo og lo og lo gjennom maaange sider, og etter det så på en måte bare går man innom..... det er vel naturlig at det virker som om det er mange med psykiske problemer her inne, delvis fordi man sikkert skriver innlegg uten å ha tenkt veldig mye på saken/i "kampens hete" - og fordi man tør fortelle mer åpent når man kan være anonym. ikke minst så hører vi bare en side av saken også når noen ber om råd, så man får jo ikke hele det nyanserte bildet slik det er i virkeligheten. den dagen man skriver er gjerne den dagen man har det tyngst, og man ville ikke nødvendigvis sett det på helt samme måte uka etter. mulig forklaring iallefall.....blir jo litt som dagbøker, kun det mest ekstremt positive eller negative kommer frem:=) Helt topp at folk skriver åpent og ærlig om seg selv og sine saker Det blir bare litt for dumt når enkelte spiller rollespill og ikke er seg selv på slike forum. Hvor vanlig det egentlig er har ikke jeg peiling på da men ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #45 Del Skrevet 6. juli 2009 Selvfølgelig er jeg her for å bli sjekket opp av en passende kvinne i passende alder Neida, men jeg trives i bunn og grunn med internett-forum, er aktiv på en del andre forum også, men synes allerede nå at KG dekker "allround-behovet" mitt fortreffelig Ihvertfall når man har vokst fra Sol.no for en generasjon siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #46 Del Skrevet 6. juli 2009 Det blir bare litt for dumt når enkelte spiller rollespill og ikke er seg selv på slike forum Hvordan i all verden vet du om folk ikke er seg selv her? Tenk om alle her er seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #47 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan i all verden vet du om folk ikke er seg selv her? Tenk om alle her er seg selv? Forhåpentligvis så er alle seg selv Og hvis ikke, så finner de på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #48 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har hatt et par-tre faste profiler, men de varte ikke så lenge. Trives best som gjest. Om du er interessert i å bli kjent med kvinner her, er det kanskje lettest å registrere seg, da kan en jo utveksle mer private meldinger med de faste profilene. Jeg tror kanskje en må se det an over tid, om en vil finne noe "fornuftig" her. Så kommer det også an på hva du er på utkikk etter. Når du sier du kanskje er for gammel, betyr det 40+ eller 50+? Det spørs helt hva slags type du er, og hva du ser etter! Så grunnen til at du er her er bare for å kaste bort tiden da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 7. juli 2009 #49 Del Skrevet 7. juli 2009 Som jeg har nevnt tidligere er jeg her på KG for å oppsøke og reparere feminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #50 Del Skrevet 7. juli 2009 Som jeg har nevnt tidligere er jeg her på KG for å oppsøke og reparere feminister. Og med det så mener du egentlig å si at du er en useriøs serie-dater som er redd for et forpliktende forhold? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #51 Del Skrevet 7. juli 2009 Så grunnen til at du er her er bare for å kaste bort tiden da eller? Jeg synes du er like merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #52 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes du er like merkelig. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #53 Del Skrevet 7. juli 2009 Som jeg har nevnt tidligere er jeg her på KG for å oppsøke og reparere feminister. Med lite hell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #54 Del Skrevet 7. juli 2009 Som jeg har nevnt tidligere er jeg her på KG for å oppsøke og reparere feminister. Er omtrent like enkelt som å omvende en muslim til jødedommen. Men det krever balle å prøve i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #55 Del Skrevet 7. juli 2009 Som jeg har nevnt tidligere er jeg her på KG for å oppsøke og reparere feminister. En kan ikke reparere det som er genetisk ødelagt... Men en kan fungere som en skadebegrenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. juli 2009 #56 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er her fordi noen ganger har jeg ikke noe annet å gjøre. I sommerferien er dette omtrent 24/7. Og jeg holder meg langt unna internett-dates. Man møter bare freakz på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #57 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er her fordi noen ganger har jeg ikke noe annet å gjøre. I sommerferien er dette omtrent 24/7. Og jeg holder meg langt unna internett-dates. Man møter bare freakz på internett. Det skal jeg villig vekk signere på! Og det er ikke bedre her på KG heller, men her er ikke poenget å møtes IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #58 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Og jeg holder meg langt unna internett-dates. Man møter bare freakz på internett. "Takes one to know one" som de sier; du har jo vært der selv... Edit: Og ikke minst for det er forumet med de mest kreative smileyene Endret 8. juli 2009 av Fjesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #59 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er her fordi noen ganger har jeg ikke noe annet å gjøre. I sommerferien er dette omtrent 24/7. Og jeg holder meg langt unna internett-dates. Man møter bare freakz på internett. Har du møtt mange på internett tidligere da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 8. juli 2009 #60 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er her for å hente inspirasjon. Men jeg fant ingen, så da stikker jeg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå