Gå til innhold

Hvorfor er du her egentlig?

Gjest Steinar

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg er her fordi noen ganger har jeg ikke noe annet å gjøre. I sommerferien er dette omtrent 24/7.

Og jeg holder meg langt unna internett-dates. Man møter bare freakz på internett.

Spørs hvor du går. Noen gater er mer eksklusive enn andre, Dessuten: alle er på nettet...på jobb, hjemme, på skolen..i utlandet, i Norge: overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ingen anelse..... :sjenert: Men har tydeligvis alt for få produktive ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek

Hvorfor er jeg singel. Fordi jeg er så motbydelig at kvinner skyr meg som pesten

Hvorfor er jeg her på forumet. For og øddlegge og plage dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Egentlig ingen anelse..... :sjenert: Men har tydeligvis alt for få produktive ting å gjøre.

Det er nyttig med chatforum: man får andres kommentarer og gitt at man er en sunn person er internett et flott sidesupplement til det sosiale livet ellers. Man får råd, gir råd, debatterer, gir innspill, får tilbakemeldinger...og kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor er jeg singel. Fordi jeg er så motbydelig at kvinner skyr meg som pesten

Hvorfor er jeg her på forumet. For og øddlegge og plage dere

Nå som det endelig begynte å se normalt ut med nye og tilsynelatende kjekke og normale menn, så komemr du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nyttig med chatforum: man får andres kommentarer og gitt at man er en sunn person er internett et flott sidesupplement til det sosiale livet ellers. Man får råd, gir råd, debatterer, gir innspill, får tilbakemeldinger...og kritikk.

Det er forsåvidt sant ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på KG fordi jeg trives her, mange spennende og interessante mennesker, samtidig som det er et hyggelig tidsfordriv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt over KG ved slumptreff, og ble værende for å se all slags mysterier som kverner rundt i kvinners hjerner. Av og til tar jeg megselv i å humre over noen av problemstillingene som blir tatt opp her, så en viss underholdningsverdi er det jo, i tillegg til alle de trådene som faktisk har noe for seg å lese/delta i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelene med å være innom her er at man kan gi og få litt råd eller forslag etc.

Diskutere feminint vinklede problemstillinger er også interessant for meg som mann.

Ulempene her er at det er vanskelig å få noen direkte personlig kontakt ettersom man ikke ser noen, ikke vet hvor noen bor i landet eller hvor gamle de er.

Jaja, ingenting er perfekt i dette livet hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...