Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #21 Del Skrevet 5. juli 2009 Må innrømme at jeg reagerer på det ovenstående. At du fortsatt har kontakt med de du datet hadde ikke jeg likt! hehe Men det er jo interessant at de finner partnere på nett. Jeg hørte på radioen for en stund siden at omlag 70% av alle single en eller annen gang har testet ut internett som sjekkearena. Da er det ikkke så rart at man til slutt treffer noen det funker med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #22 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå vel. Så du leter etter henne her på KG nå da? Det er et eller annet med deg. Men om det er positivt eller negativt vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frigg_* Skrevet 6. juli 2009 #23 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg hørte på radioen for en stund siden at omlag 70% av alle single en eller annen gang har testet ut internett som sjekkearena. Da er det ikkke så rart at man til slutt treffer noen det funker med. De aller fleste i dag er jo koblet til nett på jobb og hjemme døgnet rundt, det er der folk er, i tillegg til at "folk" er ute i virkeligheten overalt. Klart folk bruker nettet som en av mange kommunikasjonskanaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frigg_* Skrevet 6. juli 2009 #24 Del Skrevet 6. juli 2009 En kjapp kikk gjennom den tråden viste med all tydelighet at KG florerer av kvinnr som er menn sin verste fiende, så noen må ofre all sin popularitet hos kvinner og si hvordan tingg faktisk er ute i verden. Heldigvis har jeg hud av asbest Menn kan bli herdet på KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Utlogget nå- Skrevet 6. juli 2009 #25 Del Skrevet 6. juli 2009 Og jeg er 40+. Jeg hadde fast profil på SOL Chat i en periode for lenge siden men den chatten har jo blitt tragisk. Det er profiler på 40+... og mange trivelige å snakke med her! Velkommen til KG! Kan ikke sammenlignes med Sol, be2, match, sukker og de andre, men KG har jo mange kvinner av ulikt utseende, alder og bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #26 Del Skrevet 6. juli 2009 www.diskusjon.no Noen krysspostet og klagde på den hysteriske modereringen på KG. Jeg bare MÅTTE sjekke ut og fant ut at vedkommende hadde helt rett. En kjapp kikk gjennom den tråden viste med all tydelighet at KG florerer av kvinnr som er menn sin verste fiende, så noen må ofre all sin popularitet hos kvinner og si hvordan tingg faktisk er ute i verden. Heldigvis har jeg hud av asbest Jeg liker menn, og ser ikke på dem som mine verste fiender. Da sympatiske, kjekke og snille menn, som vil være Menn, selvfølgelig. Usympatiske, bitre og selvopptatte menn, derimot, kan nok havne i menn-jeg-ser-på-som-mine-verste-fiender-kategorien. Godt dere er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #27 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er profiler på 40+... og mange trivelige å snakke med her! Velkommen til KG! Kan ikke sammenlignes med Sol, be2, match, sukker og de andre, men KG har jo mange kvinner av ulikt utseende, alder og bakgrunn! Av en eller annen grunn så syns jeg det er naturlig at kvinnen er en del yngre enn mannen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #28 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg liker menn, og ser ikke på dem som mine verste fiender. Da sympatiske, kjekke og snille menn, som vil være Menn, selvfølgelig. Usympatiske, bitre og selvopptatte menn, derimot, kan nok havne i menn-jeg-ser-på-som-mine-verste-fiender-kategorien. Godt dere er forskjellige! Jeg skrev ikke at kvinner SER på menn som sin verste finende, jeg skrev at kvinnene ER menn sin verste finede. En liten men viktig forskjell Endret 6. juli 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #29 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg skrev ikke at kvinner SER på menn som sin verste finende, jeg skrev at kvinnene ER menn sin verste finede. En liten men viktig forskjell Haha! Sånn kan d gå tidlig på morrakvisten! Kjenner forøvrig ngen menn som ser på meg som sin verste fiende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 6. juli 2009 #30 Del Skrevet 6. juli 2009 For å sjekke ut og konstatere at frustrasjonen er like stor i "dameleiren", som hos oss gutta. Måten jeg snublet over forumet på var vel egentlig på grunn at jeg googlet etter noen interiørtips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #31 Del Skrevet 6. juli 2009 LOL @ Fjesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #32 Del Skrevet 6. juli 2009 For å sjekke ut og konstatere at frustrasjonen er like stor i "dameleiren", som hos oss gutta. Ja, vi lever i en syk verden så det er ikke spesielt overraskende. De fleste innbiller seg sikkert at verden er helt normal da men ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #33 Del Skrevet 6. juli 2009 For å sjekke ut og konstatere at frustrasjonen er like stor i "dameleiren", som hos oss gutta. Måten jeg snublet over forumet på var vel egentlig på grunn at jeg googlet etter noen interiørtips... Bare for å spør... Hvor er "Manneleiren"? På www.vimenn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 6. juli 2009 #34 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare for å spør... Hvor er "Manneleiren"? På www.vimenn.no? www.diskusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #35 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm... Jeg opplever www.diskusjon.no som en skikkelg fjortisplass. Er dere menn så 14iser som det dere fremstår som der? Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #36 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm... Jeg opplever www.diskusjon.no som en skikkelg fjortisplass. Er dere menn så 14iser som det dere fremstår som der? Haha! Det er jeg ening med deg i! Er det rart jeg flyktet? Dog. De tekniske og vitenskapelige diskusjonene på www.diskusjon.no holder ett meget bra nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #37 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er jeg ening med deg i! Er det rart jeg flyktet? Dog. De tekniske og vitenskapelige diskusjonene på www.diskusjon.no holder ett meget bra nivå. Vel, nå tenker jeg på sex og samlivstrådene. Forstå godt du flyktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #38 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, nå tenker jeg på sex og samlivstrådene. Forstå godt du flyktet! *Flire* Det er jo til tider stor underholdning i de trådene Og grenseløs naivitet og mangel på erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 6. juli 2009 #39 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) jeg kom hit via en link fra en dataside. Linken var fra ei jente som var helt i fra seg fordi kjæresten hadde en t-skjorte med I love Linux Har vært her siden, mest som gjest, sjøl om jeg fant fram nicket mitt fra gamledager for ikke så lenge siden edit : det er faktisk over 2 år siden jeg snubla hit :O Endret 6. juli 2009 av Nynaeve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #40 Del Skrevet 6. juli 2009 Den tråden vil jeg lese! Trenger en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå