Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Heia!! :smilyblomst:

Gravd deg helt ned mellom puter og teppe på sofan? Tror jeg må være den eneste som IKKE følger med på Gray's Anatomy..... :klø: Som den TV slaven jeg er til tider er det rart jeg ikke har begynt å se på den og :fnise: Ikke en gang frustrerte fruer har jeg noen gang sett på...

Hvordan er det med deg og den voksene magen da? For det har vel blitt en liten bolle nå? :nigo:

Tenker på deg og er så spent på 13 april, tror det går bra jeg :hug:

Det der med å ikke ha tid til venner... tror jeg er et kjent fenomen altså.... men så er det de som automatisk trekker seg bort fordi man er gravid også, har merket at noen er sånn.. og de har jo ikke barn selv. Men hvorfor skal ting bli så veldig andeledes? Noen mennesker er rare :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Jenter!

Jeg har mistet nettet mitt hjemme og kommer ikke inn på sider som denne eller face på jobben....

Vi var på ul på tirsdag og det gikk veldig bra. Alt så fint ut, nakkefolden var gått tilbake og hele kroppen til Knøttet ble gjennomgått. Alt så fint ut; ingen lekkasjer i hjertet, sidelike, symmetriske hjernehalvdeler, hjertet lå i venstre side av brystet, hoftene satt som de skulle... Det var liksom veldig bra. Nesebein hadde Knøttet også.

Vi fikk virkelig et lite løft, men prøvesvarene var ikke klare enda. Torsdag fikk vi prøvesvarene og det var 1 på 12 for Downs, 1 på 1777 for trisomi 18 og 1 på 465 for trisomi 13.

Så... Vi har bestemt oss for å ta fostervann sånn at vi kan være forberedt om det er noe og sånn at vi kan ta de riktige valgene nå om barnet er veldig sykt.

Det er ingen lett tid dette....

I tillegg til dette så har min elskede onkel som er mer som min pappa fått kreft og har antageligvis bare 3-6mnd igjen av livet sitt.... Det er så ufattelig vondt og jeg klarer ikke å forholde meg til det for tiden. Snakker mye med han per sms og telefon, han skulle endelig bli "bestefar" og har gledet seg sånn på min og min manns vegne og nå så er det ikke sikkert han rekker å møte Knøttet...

Huff....

Jeg kommer innom med en oppdatering så snart jeg har muligheten, men jeg orker ikke være så mye inne hos alle nå for tiden...'

Lover å komme tilbake sterkere når ikke alt står på hodet i livet mitt.

Takk for alle tanker og klemmer!

100000000 klemmer til dere alle!! :hug::klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkar deg Søsterliten! Dere har virkelig ikke en enkel tid og alt for mye å tenke på i en tid som egentlig bare skulle ha vært koselig :klemmer:

Tenker masse på deg for tida! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Skulle ønske det var noe jeg kunne si for å gjøre ting bedre, men jeg er desverre dårlig med ord i slike triste, vanskelige situasjoner.

Ord blir fattig.

Tenker mye på deg i denne vanskelige tiden SøsterLiten :kose:

Sender varme tanker din vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Innom med en god :hug: til deg SøsterLiten.

Håper våren har kommet til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Jenter!!!

Jeg er tilbake!! Nettet er foreløpig tilbake på plass i heimen og det betyr at jeg atter en gang kan være sosial med dere her inne! :)

Har savnet dere alle!!!!

Her i heimen har det skjedd saker og ting:

-Jeg fikk dårligere odds enn hva vi håpet på på blodprøven så vi måtte gå dypt inn i oss selv her hjemme for å finne ut hva vi ville gjøre. Vi bestemte oss for å ta fostervannsprøve og det gikk greit. Blødde og hadde vondt i noen dager etterpå, men det gav seg og jeg har fortsatt et lite Knøtt i magen min!

-Jeg fikk hurtigsvar på prøven og det er nå helt sikkert at det ikke er fullverdig trisomi 13 eller 18!! :bolledeig: MAO så er det nesten helt sikkert at vi blir en familie her i heimen i oktober!!!

HURRA

-Onkelen min har fått vite at han har kreft, men ikke den typen vi først trodde, men en type som har litt høyere sjanser for å leve lengre enn 1 år! Det er bedre enn 3 måneder. Så MAO så får han se Knøttet når Knøttet gjør sin entre! :danse:

-Jeg er 40% sykemeldt noe som har gitt meg muligheten til å føle at jeg er på pluss siden av energifeltet og ikke på minus siden som jeg føler at jeg lå på ALT for lenge! Går over itl 20% etter 17 mai. :) Livet har blitt litt bedre! :jepp:

-Vi har pusset opp soverommet og skal begynne på barnerommet i juni

-Vi har handlet de første barneklærne og litt stæsj :rødme:

Takk for gode klemmer mens jeg har vært borte.

Jeg er nå tilbake på mer fast basis hvis bare nettet mitt er det!

Skal inneom dere alle så snart som mulig! Sees inne hos dere! :)

Mange klemmer fra lille meg! :klem::hug::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å høre SøsterLiten :grine: , jeg ble veldig glad for at onkelen din har en sjanse til å treffe Knøtte :hjerte: Og at det fostervannsprøvene hadde et bedre resultat enn forventet.

Koselig å ha deg tilbake :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så flott! :bolledeig: Noterer at fosterprøvene var bedre enn forventet (ikke opplyst nok til å vite om trisomi tall ;) )

Digg med gode nyheter :jepp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...