Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Da tror jeg jaggu jeg er blitt litt mer våken... Kanskje... :klø:

Jeg har VIRKELIG ikke vært særlig tess de siste ukene altså.

Alt jeg gjør er så sløve og sove på soffan.

Ting som har skjedd siden sist:

Jeg har fått tilrettelagt sykemelding på jobb som i og for seg er en historie uten side stykke for seg selv....

korte trekk er:

-legen visste ikke hva det var

-jeg måtte diktere ord for ord hva og hvor han skulle skrive i sykemeldingen

-det ville vært lettere for meg å jobbe 50% i sykemelding for å unngå vakter på kveld/helg enn det var å få en tilrettelagt sykmelding (som betyr at jeg jobber 100% hvis jobben kan tilrettelegge) :klø: Litt feil at det skal være mindre pes å bli sykemeldt enn å få jobbe spørr du meg...

Jeg har vært på tur i Køben for å feire en kompis av min mann. Jeg brukte tiden der til å sove, mens LilleMann festet og bortforklarte min uopplagthet... :hoho:

Jeg har fått Pamela Anderson på besøk i bh'ene mine! :sjokk:

Hadde vært sweet for mannen min om jeg ikke hadde vært så øm at han ikke får røre... :fnise:

Jeg har begynt så vidt å tro på at dette er virkelig...

Kommer ikke på noe mer jeg...

Bare 2 uker igjen til fullgått 12 uker imorgen!!! :hoppe:

:dåne:

Nå skal jeg inn og oppdatere meg hos dere!

Mange gode :klem: til alle dere godjentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pamela Anderson :hoho:

Hun har ikke tatt turen hit.... har vel alltid vært her :fnise:

Og heldigvis har ikke de vokst så mye, men det kommer vel... har lest at mange begynner å lekke nå etc rå melk... knusktørt her. Og i grunn... takk og lov for det :ler:

Er så flott og se at du er tilbake i "live" igjen :hug:

Du må begynne å tro, DET er virkelig.. bare vent til den ordinære UL... da går det virkelig opp.. i alle fall litt ;) Er fortsatt litt rart synes jeg, men det er jo fakta. Kjenner jo hver dage nå :)

Skal dere vente helt til ordinær UL eller skal dere ta en privat sniktitt UL før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg igjen :klemmer:

Skjønner at man blir litt zoombie de første ukene, det lover bra for meg som er et murmeldyr og konstant trøtt :hoho:

Du har Pamela på besøk du da :ler: Tror neppe hun finner veien til meg, men litt større er det vel lov å håpe på ;)

SøsterLiten skal bli mamma :strix:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å se deg her igjen, SøsterLiten :kose:

Bra at du ser ut til å våkne litt mer til live igjen, og at du har tatt vare på degselv med å slappe mye av og sove ;)

Morro for mannen med Pamela Anderson på besøk :ler: Men jeg kjenner til det der med ømme pupper; bare se, ikke røre :fnise:

2 uker og 1 dag igjen til 12 uker. Så bra!! :hoppe:

Ha ei fin helg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolly Parton kom hit en tur hun :fnise:

Skjønner ikke hvorfor puppene skal vokse slik, men jeg regner med at det er vel ingen av mannfolka som klager på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere vente helt til ordinær UL eller skal dere ta en privat sniktitt UL før?

Vi skal ha en UL i uke 12 tenker jeg. Klarer ikke vente helt til uke 18...

SøsterLiten skal bli mamma :strix:

Åh.... Jeg skal kanskje det!! :pls: Jeg er fortsatt mye nervøs altså... Tror ikke det er så sunt for Knøttet heller...

Det var godt å se deg her igjen, SøsterLiten :kose:

Bra at du ser ut til å våkne litt mer til live igjen, og at du har tatt vare på degselv med å slappe mye av og sove ;)

Morro for mannen med Pamela Anderson på besøk :ler: Men jeg kjenner til det der med ømme pupper; bare se, ikke røre :fnise:

2 uker og 1 dag igjen til 12 uker. Så bra!! :hoppe:

Ha ei fin helg videre :klemmer:

Jeg har VIRKELIG tatt vare på meg selv. Jeg har bare sovet og sovet og sovet.. :fnise:

Er godt å ikke være så komatøs lenger altså! :jepp:

Dolly Parton kom hit en tur hun :fnise:

Skjønner ikke hvorfor puppene skal vokse slik, men jeg regner med at det er vel ingen av mannfolka som klager på det ;)

Ingen klager her hverfall.. eller... han klager over at det er trist å ha 2 store godteposer man ikke får noe godt ut av hengende i nærheten da.. hehe... stakkars... Bare se og ikke røre gjelder her mye av tiden ja...

Bare innom med en helgekos :klem:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Rar dag idag...

Jeg våknet når kjære dro på jobb og kjente meg anderledes på en eller annen måte...

Puppene var ikke like ømme og de er mye mykere enn de har vært i det siste...

Fikk ikke sove mere og har derfor slafet på sofaen i hele formiddag...

Nå kjenner jeg at jeg begynner å få mensmurringer og det er en stund siden jeg har hatt...

:pls: :pls: :pls: la alt være bra med lille Knøttet mitt!!

nervevrak her altså!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet alt av symptomer i uke 10.. så begynte å lure litt selv... puppene er fortsatt uømme... men det er faktisk en normal ting ;)

Mange som mister symptomer da og blir litt nervøse, men helt normalt :hug:

Kjente også til stadig mensmurringer og stikkinger, smerter i eggleder, livmor... men er faktisk bare livmora som strekker seg og jobber, så helt ufarlig.

Når den strekker seg så kan man faktisk begynne å blø litt også, sånn til info så du ikke får helt panikk. Men det er sånn blodtilblandet utflod i grunn.

Babyen merker på mor sin kropp at man er stresset, nervøs, glad, redd, trist.. hva som helst faktisk.. rart det der.

Men vet at dette kommer til å gå veldig bra jeg :nigo:

Du så jo et bankende hjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at symptomene forsvinner litt og så kommer de tilbake igjen etterhvert :) Mener å ha hørt at ømme pupper hører til i første og siste trimester ;)

:pls: for at alt er som det skal :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at symptomene forsvinner litt og så kommer de tilbake igjen etterhvert :) Mener å ha hørt at ømme pupper hører til i første og siste trimester ;)

:pls: for at alt er som det skal :kose:

Det stemte hos meg :Nikke:

Alt er nok bra :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er verdens beste!! :hug:

Puppene er fortsatt litt ømme, men ikke like spente som de var.

Jeg har følt meg uggen de siste dagene så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg skal bestille time til ul neste uke for å se på vårt lille foster. Men imorgen skal jeg ta en urin stix for å sjekke om jeg kanskje har en uvi. Ting er så rart så det er jo greit å sjekke!

Jeg har lovet meg selv at hvis alt er bra på ultralyden neste uke og jeg har et sprell levende foster i magen så skal jeg tro på dette, senke skuldrene og slappe av og nyyyyte denne magiske tiden! :jepp:

Siden jeg har tilrettelagt arbeid for tiden jobber jeg hver dag på dagen og jeg må VIRKELIG innrømme at det er en forferdelig overgang å jobbe deilig turnus til forferdelig dag arbeide. Jeg er igjen trøtt som en strømpe, men jeg klarer å begrense etter jobb søvnen til kune 1 time da! :P Hehe....

Ha en fin kveld og natt jenter. Nå skal jeg :sove:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette går bra SøsterLiten, men det er nok betryggende for din egen del med UL neste uke, og etter det så kan du bare nyte graviditeten :rødme:

Jeg trodde det var verre å jobbe turnus enn dagtid jeg? Men fordelen med turnusen er vel at man kan sove lenge noen dager, og så er det vel vanesak :)

Stor klem til deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går så bra så :Nikke:

Jeg foretrekker dagarbeid jeg, var zoombi da jeg jobbet tredelt :bond: Følte jag brygget på noe konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅH!!!! Jeg hater denne makeoveren så mye at det faktisk har holdt meg fra å skrive noe her inne altså!! :kjefte:

Synes det ser helt forferdelig ut og at det er å gå 15 skritt tilbake fra hva det var! nå kan man jo ikke gå på siste side lenger... :kjefte:

Anyhow..... Med meg er det greit for tiden... Jeg er fortsatt trøtt og uopplagt, men jeg føler at det er litt bedre da! :jepp:

Jeg skal forresten på UL imorgen!! :bolledeig: er 11+5 imorgen så vi håper det blir bra!! Kanskje det er en liten tass der inne som spreller og flotter seg?? :pls: :pls: :pls:

Ønsker dere alle en god påske! Vi reiser på fjellet i morgen etter ul!!

Mange klemmer til dere alle!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag :strix:

Det går helt sikkert kjempe bra og det er nok et bitte lite bankende :hjerte: der inne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag :nigo: og ikke minst god tur på fjellet og GOD PÅSKE!!!!

Har tatt ferie selv....... men kjære jobber enda, så null planer foreløbig... kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...