Gå til innhold

Nå er du interessert og vil gjøre noe morsomt

Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Se for deg at du har vært på date en, to, tre, fire og funnet et kjempe flott menneske, interessen for hverandre er der. Nå er tiden inne for å gjøre noe morsomt sammen! Hva ville det vært? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gokart

Fisking med piknik inkl. en flaske vin el. to

Tur på stranda med piknik inkl. en flaske vin el. to

Fjelltur

Se en morsom film sammen

Bowling

Ta en tur på skøytebanen

Sykkeltur

Konsert

Svømmehallen

Lære noe nytt sammen (seiling, surfing, dans e.l. Fins sikkert intensivkurs i sånt.)

Spille et spill (kokkelimonke eller et annet morsomt et)

Gjøre noe som begge interesserer seg for (Felles hobby)

Sikkert mange andre ting også, men vanskelig å svare når jeg ikke vet hvilke interesser dere har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om dere ikke kan finne på noe å gjøre sammen, vil ikke et forhold være liv laga. Dette kjemigreiene er bare piss. Det eneste som teller over tid er nettopp at man har noe å gjøre sammen.

Mitt råd er derfor at dere avslutter dette raskest mulig. Eventuelt kan dere ta en weekend med heftig sex slik at dere i hvert fall får noe igjen for all energien dere har lagt ned hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Hva ville det vært? :)

Ta en spontan langweekendtur til et sted langt vekk. Velg sted i blinde og utforsk det nye stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tja, gått på tivoli, kanskje. Men helst bare en helt vanlig date, gått tur og pratet osv. Er langt unna å reise bort med noen etter tre-fire dater, og kamasutraen er enda lenger unna ;)

Har ikke sans for sånne aktivitetsdater som bowling, gokart og klatring, det blir litt krampaktig. Men om begge liker sånne ting, så greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gått på tivoli, kanskje. Men helst bare en helt vanlig date, gått tur og pratet osv. Er langt unna å reise bort med noen etter tre-fire dater, og kamasutraen er enda lenger unna ;)

Har ikke sans for sånne aktivitetsdater som bowling, gokart og klatring, det blir litt krampaktig. Men om begge liker sånne ting, så greit nok.

Forstår ikke hva du mener... Hvordan kan noe sånt bli krampeaktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forstår ikke hva du mener... Hvordan kan noe sånt bli krampeaktig?

For meg er det typiske gutteaktiviteter som jeg ikke har noen interesse av, og spesielt ikke på date. På en date synes jeg man skal ha det koselig og romantisk, og prate sammen. Men hvis begge har lyst til å de samme aktivitetene så er det jo greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
På en date synes jeg man skal ha det koselig og romantisk, og prate sammen.

Usj, det hørtes fælt ut. Nei, da vil jeg heller på date med CeeCee. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
For meg er det typiske gutteaktiviteter som jeg ikke har noen interesse av, og spesielt ikke på date. På en date synes jeg man skal ha det koselig og romantisk, og prate sammen. Men hvis begge har lyst til å de samme aktivitetene så er det jo greit nok.

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen det går fint an å ha det koselig og romantisk på slike aktiviteter. :) Går faktisk an å prate sammen også. Gjerne ikke akkurat mens man kjører gokart da men... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det hørtes fælt ut. Nei, da vil jeg heller på date med CeeCee. :jepp:

Enig! Det der hørtes kjedelig ut! Bare sitte der liksom. Det kan man gjøre etterpå... Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Enig! Det der hørtes kjedelig ut! Bare sitte der liksom. Det kan man gjøre etterpå... Hihi!

Det var nok ment ironisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var det ikke.

Til CeeCee, KGs flotteste dame: :roser:

D var da voldsomt... Da får jeg bare takke og bukke :helen: Vet ikke helt hva jeg har gjort (skrevet) for å fortjent den, men alltid koselig med hyggelige ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...