Brand Skrevet 5. juli 2009 #1 Del Skrevet 5. juli 2009 Heisann alle som orker å lese! Tenkte det kunne være greit å presentere seg her om noen skulle være nysgjerrige. Mann 33, singel, sånn ca oppegående, smågal, uhøytidelig, realistisk, men også drømmende. Registrerte meg her fordi jeg er lei av å være singel, begynner å bli fanatisk desperat, og jeg tar til takke med hva som helst! (just kidding) :gjeiper: Jeg ønsker vel i grunnen mest tidsfordriv, samt å utvide bekjentskapskretsen. Utdannet håndverker med mange interesser, liker å diskutere mye rart, og tror ihvertfall selv at jeg er over snittet kreativ & oppegående. Det får holde i første omgang, skulle noen mot formodning bli utrolig nysgjerrig, er det i grunnen bare å fyre løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 5. juli 2009 #2 Del Skrevet 5. juli 2009 Velkommen! Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. juli 2009 #3 Del Skrevet 5. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2009 Velkommen! Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne. Takk for velkomst Neida, PMS-utbrudd takler jeg greit, jeg velger å tro at jeg er i stand til å ordlegge meg relativt saklig & høflig, uten at det nødvendigvis er nok til å unngå "PMS-glefsing" Men jeg klarer fint å si fra like høflig om jeg skulle føle meg forurettet, så det går nok helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2009 Takk til Trøndelag, og hjertelig til lykke med den forestående begivenheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. juli 2009 #6 Del Skrevet 5. juli 2009 Takk til Trøndelag, og hjertelig til lykke med den forestående begivenheten Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #7 Del Skrevet 5. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 5. juli 2009 Våger jeg å si "Thank You?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #9 Del Skrevet 5. juli 2009 Våger jeg å si "Thank You?" Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok. Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. juli 2009 #11 Del Skrevet 5. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 5. juli 2009 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. juli 2009 #13 Del Skrevet 5. juli 2009 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #14 Del Skrevet 5. juli 2009 Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også? Jeg tror ikke det gjelder per pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 5. juli 2009 Jaja, jeg er egentlig ikke så veldig sjenert da. Ble bare litt voldsomt med kvinnelig oppmerksomhet en stund Jeg tror ikke det gjelder per pm. Godt & vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amare Skrevet 5. juli 2009 #16 Del Skrevet 5. juli 2009 hva heter du for noe da? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 5. juli 2009 hva heter du for noe da? :happy: "kjært barn har mange navn" :gjeiper: Jeg reagerer på det meste fra fornavnet mitt, til "stabeis", "tullebukk", "suppegjøk", "darling" og "hingsten min" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradia Skrevet 5. juli 2009 #18 Del Skrevet 5. juli 2009 Vælkømmin te gard's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 5. juli 2009 Vælkømmin te gard's! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 5. juli 2009 #20 Del Skrevet 5. juli 2009 Hallo, n00b! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå