Gå til innhold

Newbie!

Brand

Anbefalte innlegg

Heisann alle som orker å lese! :)

Tenkte det kunne være greit å presentere seg her om noen skulle være nysgjerrige. :)

Mann 33, singel, sånn ca oppegående, smågal, uhøytidelig, realistisk, men også drømmende.

Registrerte meg her fordi jeg er lei av å være singel, begynner å bli fanatisk desperat, og jeg tar til takke med hva som helst! (just kidding) :gjeiper:

Jeg ønsker vel i grunnen mest tidsfordriv, samt å utvide bekjentskapskretsen.

Utdannet håndverker med mange interesser, liker å diskutere mye rart, og tror ihvertfall selv at jeg er over snittet kreativ & oppegående. :fnise:

Det får holde i første omgang, skulle noen mot formodning bli utrolig nysgjerrig, er det i grunnen bare å fyre løs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen!

Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne.

Takk for velkomst :)

Neida, PMS-utbrudd takler jeg greit, jeg velger å tro at jeg er i stand til å ordlegge meg relativt saklig & høflig, uten at det nødvendigvis er nok til å unngå "PMS-glefsing" ;)

Men jeg klarer fint å si fra like høflig om jeg skulle føle meg forurettet, så det går nok helt bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våger jeg å si "Thank You?" :fnise:

:hoho: Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok. :opplyser:

Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også? :fnise:

Jeg tror ikke det gjelder per pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jaja, jeg er egentlig ikke så veldig sjenert da. Ble bare litt voldsomt med kvinnelig oppmerksomhet en stund ;)

Jeg tror ikke det gjelder per pm.

Godt & vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hva heter du for noe da? :happy:

"kjært barn har mange navn" :gjeiper:

Jeg reagerer på det meste fra fornavnet mitt, til "stabeis", "tullebukk", "suppegjøk", "darling" og "hingsten min" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...