Sandman Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Fikk akkurat en ny mail med nakenbilder av kjæresten din. Hun sier at hun lengter etter et skikkelig mannfolk, men i svaret mitt så tror jeg at jeg klarte å overtale henne til ikke å være fullt så kravstor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 *ler så det kommer brus ut av nesa* Den satt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Men hvorfor videresendte du mailen til meg, Sandman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder, men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Søt penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Steike (eller steke, som vi riksmålsforkjempere egentlig sier), jeg har jo sagt at hun skal slutte med denne fanposten til deg! Tror pinadø jeg legger meg inn på sykehus! Gjett hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 31. juli 2003 care.... plutselig så jeg den nye avataren din....er du synkronsvømmer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder' date=' men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg![/quote'] Ja, han må være type dum og deilig.....Fjerne bilder fra albumet isteden for å lage nye kopier..... D gjorde hvertfall jeg når jeg sendte nakenphotos av meg selv rundt til alle mennene deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 care.... plutselig så jeg den nye avataren din....er du synkronsvømmer...? Jepp, med sprut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Når jeg sender nakenbilder av meg selv til alle de nye damene til eksene mine, passer jeg alltid på å ha flere kopier i en bankboks! Sender aldri originaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Søt penis Ja? Er det noe galt med det eller? Når vi viser fram bildene i albummet (bortsett fra de han har sendt avgårde da :evil: de fineste, selvfølgelig :evil: ) Blir alle helt stumme og sjokkerte av beundring, så den er søt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 Når jeg sender nakenbilder av meg selv til alle de nye damene til eksene mine' date= passer jeg alltid på å ha flere kopier i en bankboks! Sender aldri originaler. ååå så lurt! *skriver ned bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #14 Del Skrevet 31. juli 2003 Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder' date=' men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg![/quote'] Finnes det ikke noe le så det kommer brus ut av nesa-ikon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #15 Del Skrevet 31. juli 2003 ...men da ser du det jo ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. juli 2003 #16 Del Skrevet 31. juli 2003 Hun hører det....Hun har en rev bak øret....som hvisker henne noen alvorsord i øret.....(dette er jo et alvorlig tema...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #17 Del Skrevet 31. juli 2003 ÅÅÅÅ DEEEr var det jeg var ja... Jeg dukker opp bak de merkeligste ører.... Noen er bare søte, noen er av marsipan, og noen er veeeldig lange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. juli 2003 #18 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg får aldri noen nakenbilder. Søren og. Saaaammbooo!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. juli 2003 #19 Del Skrevet 31. juli 2003 ...jeg sendte nakenphotos av meg selv rundt til alle mennene deres.... (klipppe klippe) ÅÅÅÅÅ... Var det deg? :evil: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå