Gå til innhold

TrøffelTøffen

Sandman

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat en ny mail med nakenbilder av kjæresten din. Hun sier at hun lengter etter et skikkelig mannfolk, men i svaret mitt så tror jeg at jeg klarte å overtale henne til ikke å være fullt så kravstor.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder, men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Steike (eller steke, som vi riksmålsforkjempere egentlig sier), jeg har jo sagt at hun skal slutte med denne fanposten til deg!

Tror pinadø jeg legger meg inn på sykehus! Gjett hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder' date=' men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg![/quote']

Ja, han må være type dum og deilig.....Fjerne bilder fra albumet isteden for å lage nye kopier..... D gjorde hvertfall jeg når jeg sendte nakenphotos av meg selv rundt til alle mennene deres.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sender nakenbilder av meg selv til alle de nye damene til eksene mine, passer jeg alltid på å ha flere kopier i en bankboks! Sender aldri originaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
:sjokk: Søt penis :sjokk::ler:

Ja? Er det noe galt med det eller? Når vi viser fram bildene i albummet (bortsett fra de han har sendt avgårde da :evil: de fineste, selvfølgelig :evil: ) Blir alle helt stumme og sjokkerte av beundring, så den er søt, ja :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Når jeg sender nakenbilder av meg selv til alle de nye damene til eksene mine' date= passer jeg alltid på å ha flere kopier i en bankboks! Sender aldri originaler.

ååå så lurt! *skriver ned bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Og nå har jeg konfrontert sussebassen mht nakenbilder til Minnie. Han sverget at han ikke har sendt Minnie nakenbilder' date=' men jeg stoler ikke helt på ham, for det mangler en del bilder av det erigerte lemmet hans i fotoalbummet :evil: Minnie: Hvis du får bilder av en utrooolig søt penis så vennligst returner det til meg![/quote']

Finnes det ikke noe le så det kommer brus ut av nesa-ikon?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hører det....Hun har en rev bak øret....som hvisker henne noen alvorsord i øret.....(dette er jo et alvorlig tema...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

ÅÅÅÅ DEEEr var det jeg var ja...

Jeg dukker opp bak de merkeligste ører....

Noen er bare søte, noen er av marsipan, og noen er veeeldig lange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg sendte nakenphotos av meg selv rundt til alle mennene deres.... :ler:

(klipppe klippe)

ÅÅÅÅÅ... Var det deg? :evil:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...