Gå til innhold

Hva om dette hadde vært din datter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var særlig farlig.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at jeg hadde klart å oppdra henne til å bli et selvstending individ som tør ta egne valg. ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Du trådstarter, hvorfor er du kun opptatt av døtre, hva ville du sagt om det var din sønn på bildet, eller om han ble kjent som vinneren av naken løpet?

Jeg ser på dette som uskyldig moro - dette er noe som er tilkommet Roskildefestivalen de senere år for det var ikke den gangen da jeg var der. Fellesdusjen derimot, med bare kaldt vann - den var der he he ...

Gjest Flode
Skrevet

Jeg hadde tenkt: "Å, så tøft!!! Og, å så stolt jeg er for at jeg har oppdratt en datter med selvtillit som tørr ting, jeg ikke selv ville turt!!!"

De er 18 og 20 år så de er myndige mennesker, ting hadde vært annerledes hvis de var 16...

Gjest Gjest
Skrevet
Du trådstarter, hvorfor er du kun opptatt av døtre, hva ville du sagt om det var din sønn på bildet, eller om han ble kjent som vinneren av naken løpet?

Ser du noen sønner på bildet? Personlig synes jeg de virker ganske "billige", og jeg er glad ingen av dem er mine døtre.

Gjest Blondie65
Skrevet
Ser du noen sønner på bildet? Personlig synes jeg de virker ganske "billige", og jeg er glad ingen av dem er mine døtre.

Ja det er minst to sønner på det bildet, selv om det bare er døtrene som er nevnt ved navn i tittelen på artikkelen. "Sønnene" har til og med ikke maling på sine edlere deler, men de nevnte edlere er fullt synlig. Litt morsomt at du ikke har sett det, du har vel fokusert på norges flaggene du da ... he he.

Skrevet

Hvis det hadde vært min sønn, eller datter så hadde jeg ledd meg skakk og sørget for å dra frem bildene ved en eventuel bryllupsfeiring :fnise:

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Jeg tror døtrene på bildet også er veldig glad for at du ikke er deres mor - hjelpe meg - lage problemer utav uskyldig moro.

Synes de er tøffe, jeg - hadde heller vært stolt enn flau om det var min datter .. eller sønn.

Gjest Blondie65
Skrevet
Hvis det hadde vært min sønn, eller datter så hadde jeg ledd meg skakk og sørget for å dra frem bildene ved en eventuel bryllupsfeiring :fnise:

Nemlig :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Hvordan ville du reagert om det var din datter som var på dette bildet og videoen som nå ligger på de fleste norske nettaviser?

http://www.kjendis.no/2009/07/04/kjendis/f...kenhet/7050989/

Hadde det vært min datter hadde jeg lurt på hvorfor alt vettet hennes og dømmekraften hennes bestemte seg for å ta fri. Dette klippet er søkbart for ennhver arbeidsigver, etthvert menneske som møter ho. Det er en potensiel dealbreaker i arbeidsliv, kjærlighetsliv og i vennskap.

Jeg hadde syntes det var synd at min datter kastet bort livet sitt på dette tullet.

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde det vært min datter hadde jeg lurt på hvorfor alt vettet hennes og dømmekraften hennes bestemte seg for å ta fri. Dette klippet er søkbart for ennhver arbeidsigver, etthvert menneske som møter ho. Det er en potensiel dealbreaker i arbeidsliv, kjærlighetsliv og i vennskap.

Jeg hadde syntes det var synd at min datter kastet bort livet sitt på dette tullet.

Nemlig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde brukt samme argument, og vridd på det. Praktisk å sile ut venner, kjærester osv som dømmer på så tynt grunnlag.

Skrevet

I would be proud of her for making her own choice.

Gjest Gjest_Iris_*
Skrevet
Jeg hadde tenkt at jeg hadde klart å oppdra henne til å bli et selvstending individ som tør ta egne valg. ;)

Det hadde jeg også tenkt. Har selv to døtre i denne alderen. Å lære å tenke selv og å ta sine egne valg uten å bry seg om hva andre mener er gull verdt. Og å ha mot til etterpå å stå oppreist foran allmennheten, også foreldre, er noe jeg som mor ville vært stolt av om mine døtre kunne gjøre. Men , Jeg hadde selv aldri turt dette i min ungdom, og ville personlig vært flau over et slikt bilde av meg. Derfor ville jeg beundret motet deres desto mer.

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Herlighet, dette har vel ingen ting med å tørre å vise sine egne meninger osv, Dette her er bare ren dumhet. Gjort i fylla kankje? Jeg hadde ihverfall ikke vært stolt over at min datter hadde gjort dette. Er det noe å være stolt av i helte tatt??

Skrevet
Herlighet, dette har vel ingen ting med å tørre å vise sine egne meninger osv, Dette her er bare ren dumhet. Gjort i fylla kankje? Jeg hadde ihverfall ikke vært stolt over at min datter hadde gjort dette. Er det noe å være stolt av i helte tatt??

Nå er det vel ingen her som har snakket om å vise egne meninger, men om å våge å ta egne valg.

Hvorfor hadde du ikke vært stolt? Hadde vært greit om du kunne begrunne det før du reagerer så negativit på at andre har et annet syn enn deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er da fullt lovlig, om enn kanskje ikke så glupt etter som bildene blir liggende ute på Internett. Deltagerne i løpet gjorde det av egen fri vilje. De ba imidlertid ikke om å bli beglodd. Det er derfor mye større grun til å kritisere dem som stod og så på løpet. Jeg ville likt det langt dårligere om jeg hadde hatt en sønn som stod på sidelinjen og glante. Slik adferd er ikke akseptabel.

Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke syntes det var noe som helst å være stolt av, hverken for henne eller for meg. Akkurat det samme om det hadde vært sønnen min. "Ta egne valg" - man kan da vel vitterlig ta egne valg og stå for det man mener på en million andre måter. Jeg mener dette er en dum ting å gjøre fordi bildene er lett søkbare på internett for både kommende arbeidsgivere og kjærester. Man fremstår, etter min mening, som useriøs og dum når man gjør slike ting. Kan sammenlignes med diverse andre fyllestunt... Tviler på at alle som var med var edru, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...