Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #21 Del Skrevet 6. juli 2009 Det en blir oppgitt av er at disse nevnte artikler beskriver virkeligheten bedre enn hva de fleste vil innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #22 Del Skrevet 6. juli 2009 Det en blir oppgitt av er at disse nevnte artikler beskriver virkeligheten bedre enn hva de fleste vil innrømme. Hva tenker du spesielt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #23 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva tenker du spesielt på da? Overfladiskhet, innøvde triks og alt annet materialistisk. Disse artiklene er så hjernedøde at det er vondt, men de beskriver ikke annet enn hva som faktisk fungerer ute i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 6. juli 2009 Det en blir oppgitt av er at disse nevnte artikler beskriver virkeligheten bedre enn hva de fleste vil innrømme. Mye mulig din virkelighet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #25 Del Skrevet 6. juli 2009 Mye mulig din virkelighet ja! Kjenner ingen annen virkelighet enn den jeg lever i. Inivtasjonen står åpen til deg også å by på og vise en verden der kynisme og ovrfladiskhet ikke er normen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hmmm...prøver så godt jeg kan å vise at verden ikke bare er overfladisk og jævelig jeg...og at alle mennesker ikke er svin. Endret 6. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå