Gjest KatzenThang Skrevet 5. juli 2009 #21 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Skjønner ikke helt disse smiletegnene bak svaret deres... Er det et uttrykk for at dere er særdeles fornøyde, eller hva? (selvskryt er ikke meg i mot altså, bare skjønner ikke disse smiletegnene i denne sammenhengen) Tja, det kan jo være uskyldig flørting? Men altså, må være lov til å legge et smilefjes bak noe og formidle at man smiler! GRØNNE ? Endret 5. juli 2009 av KatzenThang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 #22 Del Skrevet 5. juli 2009 Skjønner ikke helt disse smiletegnene bak svaret deres... Er det et uttrykk for at dere er særdeles fornøyde, eller hva? (selvskryt er ikke meg i mot altså, bare skjønner ikke disse smiletegnene i denne sammenhengen) For min egen del handler det om å formidle sinnssteming, og ikke nødvendigvis noe som må tolkes i sammenheng med det jeg skriver. Jeg er av natur livsglad, optimist og positiv, og understreker gjerne det med smileys. :):) I det virkelige liv kombinerer man gjerne kommunikasjon med kroppspråk. På et forum uteblir kroppsspråket, og for min egen del handler smileybruken om å signalisere at jeg er glad og positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #23 Del Skrevet 5. juli 2009 Skjønner ikke helt disse smiletegnene bak svaret deres... Er det et uttrykk for at dere er særdeles fornøyde, eller hva? (selvskryt er ikke meg i mot altså, bare skjønner ikke disse smiletegnene i denne sammenhengen) Jeg har smiley bak fordi jeg er fornøyd med øyenfargen min. Kan ikke helt se at det skal være noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. juli 2009 #24 Del Skrevet 5. juli 2009 Mine øyne er gulgrønne med brune flekker i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 5. juli 2009 #25 Del Skrevet 5. juli 2009 Da jeg var barn og ungpike, var øynene mine sterk turkisblå, noe som jeg alltid fikk bemerkninger om. Etter at jeg fikk barn, ble de gråblå..... :-(. Men min sønn har arvet de turkise øynene! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 5. juli 2009 #26 Del Skrevet 5. juli 2009 Grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 5. juli 2009 #27 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har smiley bak fordi jeg er fornøyd med øyenfargen min. Kan ikke helt se at det skal være noe galt i det. Har jeg eller noen sagt at det er noe galt i det? Skal ikke mye til før kranglefantene kommer fram, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #28 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har grønne øyne. Med en liten hvit flekk på det ene. Det ser litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #29 Del Skrevet 5. juli 2009 Har jeg eller noen sagt at det er noe galt i det? Skal ikke mye til før kranglefantene kommer fram, altså. Har jeg sagt at du har sagt at det er noe galt i det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #30 Del Skrevet 6. juli 2009 <---------- Ser du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #31 Del Skrevet 7. juli 2009 Mine øyne er blå, ganske lyse, og med litt gult innerst mot pupillen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. juli 2009 #32 Del Skrevet 7. juli 2009 Brun, grønn og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #33 Del Skrevet 7. juli 2009 #6699FF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2009 #34 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har grønne øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 7. juli 2009 #35 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #36 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har knallblå øyne med noen brune flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 8. juli 2009 #37 Del Skrevet 8. juli 2009 Skjønner ikke helt disse smiletegnene bak svaret deres... Er det et uttrykk for at dere er særdeles fornøyde, eller hva? Sikkert for det er det eneste som de er fornøyd med. Resten er jo enten for stort, for lite, for blekt, urent osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Trille Skrevet 8. juli 2009 #38 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har det man på engelsk kaller "hazel". Innerste ring er brun og ytre lag er grønne. Forandres mye med lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 8. juli 2009 #39 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har det man på engelsk kaller "hazel". Innerste ring er brun og ytre lag er grønne. Forandres mye med lyset. Samme her! Noen ganger ser de helt brune ut, men i sola og i sterkt lys ser man at det ytterste laget er mørkegrønt. De var helt brune for noen år siden, men min mors øyenfarge har begynt å skinne litt igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 #40 Del Skrevet 9. juli 2009 Brune! Jeg har faktisk veldig pene, brune øyne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå