Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #21 Del Skrevet 1. august 2003 Albert Åberg...?? Har vel sett verre bilder av kongen og dronningen før.... Forøvrig er dronningen slettes ikke overlegen, hun er en fornøyelig dame som jeg har hatt æren av å spise lunch med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 1. august 2003 #22 Del Skrevet 1. august 2003 Er fryktelig glad for at jeg ikke er en "offentlig person" jeg. Tenk og skulle ta "ambassade-bilder" og bli til de grader plukket sønder og sammen. Som det fremgår i artikkelen, så er ikke dette lagt opp, som en ukeblad session, der det er mye mer "makeing", valg av bakgrunner osv. Dessuten så er jeg litt overrasket over at denne tråden får stå åpen enda. Her er det snakk om direkte persondebatt som går på utseende, og ikke hva kongefamilien egentlig gjør. Jeg ser helt klart humoren i Trøffelheltens intensjon med innlegget, men noen av dere andre går litt over streken syntes jeg. Cita med dagens "gulp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micea Skrevet 2. august 2003 #23 Del Skrevet 2. august 2003 Godt fotografen har fått fokusen vekk fra den *verkebyllen* som hang langt nede på halsen sist jeg så et off. bilde av ham.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå